Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו (בכפר) עומדים לארח כ-50 ילדים מהצפון בסוף השבוע.

בשל ההתראה הקצרה , אנחנו קצת קצרים במדריכים/מבוגרים שילוו את הקבוצה (בסה"כ כ-90 עד 100 ילדים).

אם משעמם לכם , חסרה לכם פעילות ואתם בעניין לעזור (בעיקר במינהלות וקצת השגחה) , אשמח אם תיצרו איתי קשר בה"פ.

 

הכפר נמצא במרכז הארץ , ליד לטרון ("מיני ישראל") , האירוח והפעילות הם מיום ה' עד מוצ"ש.

 

לא אופיר , אין משחקים ב"רופא וחולה".

 

תודה מראש.

פורסם

אמנם אני לא פנוי בסופ"ש (מארח בעצמי חלק מהמשפחה שלי מהצפון...), אבל ישר כוח על היוזמה.

 

קבלו חיזוק חיובי כל החבר'ה בכפר. :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

פורסם

שמר, טוב לדעת שאתה יושב לי בערך 100 מטר מהבית ;)

דווקא סופ"ש אני לא כל כך יכול (צום, ולאחר מכן שבת...) אבל אם צריך עזרה בזמן אחר, בהחלט יתכן.

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם
שמר, טוב לדעת שאתה יושב לי בערך 100 מטר מהבית ;)

תתכופף כשאתה עובר בשטח פתוח , אני כבר סוחט את ההדק... :lol:

 

תודה על ההצעה , אבל במוצ"ש זה אמור להסתיים.

פורסם

שמר איבד את הצפון!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

פעילות חברתית סביב האלטרנטור הסורר של פיג'ו 205 נחשבת כעזרה? :roll:

 

 

יש מצב שאני אוכל להגיע עם עזרה. נראה מה יתפתח לקראת סוף השבוע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
שמר, לא קטיושות, אלא קסאמים.

הילדים מהצפון לא יודעים מהם קסאמים. גם כך הם יסבלו אצלנו , הפסיכולוגים לא ממליצים על ניתוק מסביבת המחייה בלי שיהיו להם חפצים מוכרים.

פורסם
הילדים מהצפון לא יודעים מהם קסאמים. גם כך הם יסבלו אצלנו , הפסיכולוגים לא ממליצים על ניתוק מסביבת המחייה בלי שיהיו להם חפצים מוכרים.
תגידו להם שיביאו איתם את הקטיושת-מחמד שלהם.

 

;)

×
×
  • תוכן חדש...