Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני בעל דהייטסו שרייד שנת 93 - מנוע 1000 סמ"ק - גיר ידני .

 

המזגן שלי תקין שאלתי היא האם מומלץ להחליף פילטר מזגן - ואם כן כל איזה תקופה ?

 

והאם שמחליפים פילטר מזגן צריך לעשות ואקום + מילוי גז ?

 

והאם זה ישפר יותר את הקירור ?

 

וכמה צריך לעלות סיפור כזה בהנחה שאת היפלטר עצמו אני קונה ומשלם רק על העבודה ?

 

אשמח לקבל המלצה למקום טוב באיזור המרכז

 

תודה ושבוע טוב .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

שלום לך ידידי

 

כמה דברים:

 

1. נכון וחשוב להחליף את פילטר של המזגן לפחות פעם בשנתיים אך היות והוא לא יקר ניתן לעשות זאת פעם בשנה.

2. פילטר וואקום וגז הם דברים ניפרדים לא קשורים האחד לשני. במידה וחסר לך גז אז מומלץ להוסיף אותו בבדיקה הקרובה.

3. לגבי מוסך יש מוסך אמין לדעתי בחולון באזור התעשיה ליד חנות המיפעל של אדידס

להלן לינק: http://www.musach.co.il/details.asp?id=190

 

בהצלחה

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

להונדה סיוויק 97 יש פילטר מזגן?

 

היכן הוא ממוקם וכמה עולה להחליף אותו במוסך?

 

מסובך להחליף אותו לבד?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
להונדה סיוויק 97 יש פילטר מזגן?

 

היכן הוא ממוקם וכמה עולה להחליף אותו במוסך?

 

מסובך להחליף אותו לבד?

 

יש למישהו מושג?

אין כמו קמארו עצבנית

×
×
  • תוכן חדש...