Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

וכמו שנאמר שרמונטיה עשתה לסי שובי הביתה

וכמו גדולה היא באה הביתה, וכמובן לפני שהיא הבינה משהוא השרמוטה ישר תקפתי אותה אם בידוד אקוסטי [תרומתם של חן ואלי פרחי]וכול זה שלא נישמע את שרמונטיה מיללת :lol: .

רוצים הוכחה הנה תמונות.

 

בברכה אבא של שרמונטיה.

CIMG3042.JPG

CIMG3047.JPG

CIMG3052.JPG

CIMG3055.JPG

CIMG3061.JPG

CIMG3064.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • תגובות 461
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות

 

ושאר 5328 החזרות נמחקו ע"י מנהל הפורום...

פורסם

מצטרף לשאלה מעניין אותי כמה עולה עבודה כזאת?

וראיתי את הגרר הזה עם המכונית הזאת היום ליד א.תעשיה ישן של ראשון לציון

פורסם

שלום.

השאלה כמה עולה?

א] הפחח גם חבר טוב שלי וגם מוסך שכן למוסך שלי, אז אין סיכוי שאני אפרסם את המחיר שהוא עושה לי כי הוא לא מציאותי.

ב] לגבי הערכות מחיר, הפחח חייב לראות את הרכב. אין דרך אחרת להצעת מחיר.

ג] ניתן לצור קשר איתי בפרטי ואתן פרטים מדויקים.

ד] הפחח הוא תותח בעל מיקצוע בחסד עליון ומומלץ בחום, והכי חשוב אדם מאוד נחמד.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות יש תמונות

 

 

ושאר 5328 החזרות נמחקו ע"י מנהל הפורום...

 

 

איזה באסה, עכשיו אני לא אבין למה חיים התכון :shock: .

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

השאלה כמה עולה?

א] הפחח גם חבר טוב שלי וגם מוסך שכן למוסך שלי אז אין סיכוי שאני אפרסם את המחיר שהוא עושה לי כי הוא לא מציעותי.

ב] לגבי הערכות מחיר הפחח חייב לראות את הרכב אין דרך אחרת להצעת מחיר.

ג] ניתן לצור קשר איתי בפרטי ואתן פרטים מדויקם.

ד] הפחח הוא תותח בעל מיקצוע בחסד עליון ומומלץ בחום והכי חשוב אדם מאוד נחמד.

 

 

בברכה בני ל.

 

עזוב דיבורים,

העם דורש תמונות!

פורסם

שלום בני

 

נעים מאוד, אני יחסית חדש כאן בפורום

רציתי רק לומר שמה שאתה עושה זו פשוט אומנות לשמה

וכיף לראות כיצד מ"גרוטאה" לכאורה אתה יוצר יצירה מדהימה.

אני לא מבין גדול במכונאות (למעשה,אין לי יכולת טכנית בשיט-למרות שבטנקים אני מעולה),זה אחד החלומות שלי,ללמוד לשפץ רכב בעצמי. יעיד המוסכניק שלי מצ'מפיון שבכל טיפול אני יושב במוסך שעות ומסתכל על העבודה ומנסה ללמוד קצת.

אולי פעם,לכשיהיה לי יותר זמן ואני פחות אתעסק ב"לשפץ" בני אדם ,אז אעבור למכוניות (בתקווה שעוד תישאר איזו פיז'ו 404 ..)

 

כל הכבוד

 

בשיא הפירגון

דניאל

פורסם

שלום.

מכיון ששרמונטיה חזרה הביתה להרכבות בדיוק לפני יום העצמאות, זה התלבש כמו תחתון לתחת מבחינת זמן, ולמה?

יש יומיים שלמים להרכבות! אז אחי התאום ואנוכי, עבדכם הנאמן, ניצלנו הזדמנות חגיגית זו ועשינו חגיגה של הרכבות,

והרי התמונות לפניכם לשיפוטכם.

תוכלו לראות הרכבת מיתלים קדמים ואחורים.

הרכבת מערכת חימום, כמובן משופצת.

הדבר הכי חשוב, אספקת קפה שוטפת עם חיוך ופירגון מזהבה התותחית,

וכמובן הרכבת המנוע והגיר + מיכלולים.

 

 

בברכת חג עצמאות שמח בני ל.

CIMG3078.JPG

CIMG3084.JPG

CIMG3094.JPG

CIMG3098.JPG

CIMG3118.JPG

CIMG3129.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:


×
×
  • תוכן חדש...