Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מהי המשחה בקופסה של הקרמיסימו ? גריז לבן ?

לא,גלידת ריבת חלב.

גלידה עדיפה בהרבה על גריז לסיכוך מיסבים..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 461
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מהי המשחה בקופסה של הקרמיסימו ? גריז לבן ?

 

 

שלום.

אפילו שכבר כמה חברה הקדימו אותי אשכרה מניקים גם אני אגיב.

לא זה לא גריז זה גלידה!!! אני נותן לשרמונטיה את הטוב ביותר.:-P

 

 

בברכה בני ל. אגב תקרא את הכותרת שלי בכחול למטה והמבין יבין:lol:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלומלום לכולם.

היום ניראה תמונות איך אלי התותח [פפה של חן] מפנק את הג'נטים מגנזיום של הרנו שרמונטיה שלי!!!

כמו כן ניראה את כוכב הפורום, הראש הבוהק, מי אם לא חן המיתחנחן, מייצר קנדומים מחוררים, אגב, לא לבוש בורוד לשם שינוי - אבל!!! תיראו מי שומר על חן ? כמובן החתול מסוג רוטוילר . - שמו בישראל גאידמק.

אז תודה לכול שבט פרחי.

 

בברכה בני ל.

CIMG2708.JPG

CIMG2709.JPG

CIMG2710.JPG

CIMG2714.JPG

CIMG2715.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

החישוקים עברו היום ליטוש עדין במחרטה, במהירות גבוהה יחסית, והם חזרו להבהיק.

מה שמדהים בהם הוא המישקל הקל מאד שלהם, מה שמעיד על אחוז גבוה של אלומיניום בסגסוגת.

בני - קבל ח"ח על התאמת הנאבות!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
החישוקים עברו היום ליטוש עדין במחרטה,במהירות גבוהה יחסית,והם חזרו להבהיק.

מה שמדהים בהם הוא המישקל הקל מאד שלהם,מה שמעיד על אחוז גבוה של אלומיניום בסגסוגת.

בינ-קבל ח"ח על התאמת הנאבות!

 

שלום ותודה על הכל.

אגב, הקידוחים ושינוי מידת החורים בנבות נעשו אצל חבר חרט, בפרייזר מיוחד CNC

ולא בקידוח רגיל. כאשר יש לשנות מרחקי חורים בג'נט, שלושה חורים זה סיפור לא פשוט והרבה מתמטיקה.

אין מקום לטעות.

 

אגב הטיפול בג'נטים לא מסמל את סיום פרויקט. עוד הדרך ארוכה וזה רק שלב נוסף בשיפוץ המיכלולים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום חזרנו מהכפור!

קצת דברים חדשים ונחמדים לשטיפת העינים.

גם פחחות , גם המנוע והגיר משופצים ומושלמים מחכים לגאולה.

 

 

בברכה בני ל.

CIMG2899.JPG

CIMG2904.JPG

CIMG2906.JPG

CIMG2907.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

איזה יופי! ממש רמה של מוזיאון :beerchug:

 

אבל שמתי לב למשהו מוזר - הרכב הנעה קדמית, ובכל זאת הגיר שם מאחורי המנוע כמו במנועי בוקסר, מה שיוצר יחידת גיר מנוע ארוכה מאוד (מנוע אורכי 4 צילינדרים בטור + גיר מאחורה). עכשיו, ממילא לא יוצא דרייבשאפט אחורה, אלא כמו שזה נראה ציריות מתחברות מהצדדים לגיר, אז מה היה קשה לצרפתים לשים את הגיר והמנוע לרוחב, כמו ברוב המכוניות ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

"כמו ברוב המכוניות" של היום זה לא כמו רוב המכוניות של פעם:

מנוע רוחבי היה דבר מאוד חריג (מיני, אי שם בשלהי שנות החמישים) ואח"כ הפך לחריג בתחילת שנות השבעים (ע"י פיאט 128 ב-69', סיטואן GS ב-71', פולקסווגן גולף ב-74', וכו'..). הרנו 12/15/17 תוכננו ונהגו אי שם בשנות באמצע שנות ה60', שאז ברוב המוחלט של הרכבים המנוע היה מורכב לאורך (ואחריו הדיפרנציאל, ואחריו הגיר), בדיוק כפי שניתן לראות בתמונות למעלה.

פורסם

מילא מנוע וגיר לאורך.

אך אלטרנטור מאחור, ומדחס מזגן מלפנים, רק מח מעוות של אוכל צפרדעים , יכול ליצר ולתכנן מנוע כך.

בני האם המזגן קיים במקור, או שזהו שדרוג ישראלי?

בברכת מועדים לשמחה!

צביקה, שמזיל ריר, אחרי כל צפייה בתמונות!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...