Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו, הייתי שם רוב הדברים תוקנו ויום ראשון יעשו לי בנייה לטוויטרים בתוך הצדדים במקום דבק חם :D

 

אגב שאלה לא קשורה לכלום, איך מעבירים תצוגות/אנימציות למכשיר (6850)

וגם איזה אנימציות אני אמור להוריד, עשיתי חיפוש לא מצאתי לדגם הזה כלום.

וכמה מקום יש לו להורדת הדברים (אם בכלל..)

תודה מראש :D

Ha :)

פורסם

לדגם הזה אין תצוגות להורדה...

יש לי את הדגם הנ"ל

ואת האמת שאני מעביר תצוגות בעזרת השלט על כפתור שמתחת לכפתור שרשום

audio

אם אני לא טועה כתוב שם ext

אבל אני לא בטוח מה שבטוח זה שזה מתחת לכפתור האודיו בשלט...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

מתעלק...

 

איפה אפשר להשיג : Pioneer DEH-P6850, במחיר טוב,או משהו יותר טוב במחיר זהה?

 

 

תודה,

 

 

 

עידן

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

לפי השאלה אני מבין שהתקציב שלך הוא 1500

חיפוש קצר ולא קשה באתר זאפ www.zap.co.il

יעשה לך את העבודה

ואם אתה לא מוצא משהו שמוצא חן בעיניך דבר איתי בפרטי ואני אולי יוכל לעזור לך במחירים נוחים יותר

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
זהו, הייתי שם רוב הדברים תוקנו

ויום ראשון יעשו לי בנייה לטוויטרים בתוך הצדדים במקום דבק חם .

 

תעלה תמונות בסוף, כדי שיבינו איך זה צריך להיות, ולא יפלו בפח.

ZZR

פורסם
תעלה תמונות בסוף, כדי שיבינו איך זה צריך להיות, ולא יפלו בפח.

 

כמובן, יום ראשון-שני.. בסיום הבנייה תהיינה תמונות של הכל!

גם כאן וכמובן במיני-אתר ששעשיתי לכל הסיפור :D

 

אגב, נעליים לכבלים עשיתי לבד.. קניתי ועשיתי, לא כזה סיפור :lol:

Ha :)

פורסם

לא צריך לצטט אותי, אם אני בתגובה שמעליך:wink: .

אגב,

שאלת למה הם לא שמים נעלי-כבל לחוטים,

העובדה שהרכבת לבד זה סבבה, אבל למה לא עשו לך בחנות?

 

ומה עם החיתוך המגעיל של הטויטר בדלת? גם סידרו?

ZZR

פורסם

וואלה, לא שאלתי למה, אבל היום הוא הציע לעשות לי בעצמו פשוט הוא היה עסוק בעוד 2-3 רכבים אחרים והחלטתי לעשות לבד כבר לא סיפור :D

הרושם הכללי שלי שזה לא סטנדרט אלה רק בדרישה..

העיקר הפאנל ישר ללא חורים.

 

 

 

תמונות בקרוב :-P

Ha :)

פורסם

זה ועוד איזה סטנדרט - ההתקנה של הפאנל צריכה לשבת ישירות על המשטח עליו הוא מותקן בלי רווחים ומחוזק ומאובטח לאזור בו הוא מותקן.

 

לגבי דרישה - פלטה מעץ למגברים זה ברוב המקרים "חובה" בכדי להמנע מתופעות של רעש אלטרנטור ונזק למגבר, לרמקולים ולמערכת החשמל ברכב.

 

נעלי כבל בסוף של הכבלים - לדעתי - זה באמת עניין של דרישה או לפחות סטנדרטים של מתקין ברמה גבוהה או לקוח עם סטנדרטים גבוהים. התפסנים של הקרוסים והמגברים תופסים את החוט מאוד חזק גם בלי נעל כבל - אבל אין ספק - עבודה מקצועית ברמה גבוהה דורשת שימוש בנעלי כבל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...