Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעייה שנתקלתי בה לאחרונה, כאשר אני לוחץ על קישורית.. כלשהי או כתובת, התשובה הראשונה שאני מקבל שהדף לא נימצא.... רק בלחיצה חוזרת, לפעמים יותר... עולה הדף המבוקש, גם באתרים נפוצים ביותר למה?

ומה עושים? הסבירו לאט לאט ופשוט פשוט-תודה רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

יתכן והגלשן שלך זקוק לריענון. לך לכלים אח"כ לאפרשויות אנטרנט אח"כ לך אל כל הלשוניות שרשום בהם "מחיקת", זה ימחק לך את הזבל הלא נחוץ, אולי זה יפתור את הבעיה. אם לא שאל בשנית..

Twincharger Stratified Injection

פורסם

יש פיתרון אלטרנטיבי , קיים דפדפן חינמי מעולה בשם mozilla , הוא דפדפן קוד פתוח שמבוסס על netscape

 

לדעתי האישית הוא יותר טוב מהאקספלורר

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אתה מקבל את העמוד הלבן הסטנדרטי של IE או משהו אחר?

 

בכל מקרה, שווה לבדוק הגדרות DNS במקרה ואתה מחובר דרך ראטור ולא ישירות ולהריץ סריקות יסודית לחולרות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חברה דברו עיברית וחלש......פרט לכמה מושגי יסוד בסיסיים, הידע שלי מתבסס על הפעל וקרא למישהו שיעזור....

יש ראוטר וסריקה בוצעה ע"י כמה תוכנות סריקה- הסבר ...למה הכוונה בהגדרות הראוטר-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

האם אתה מחובר לאיטרנט באמצעות 012 קווי זהב ?

 

בכל פעם שנתקלתי בבעיה כזו זה היה אחד משני דברים - או אשמת הספק (DNS, לא שזה מעניין אותך)

 

או שה DNS אצלך לא מוגדר נכון, DNS זה מה שאחראי לתרגם כשאתה כותב www.cnn.com לכתובת המספרית האמיתית של האתר, מה שקרוי כתובת IP.

 

הבט במדריך הזה :

http://www.mediacollege.com/computer/network/dns.html

 

בתמונה הראשונה, איפה שכתוב Preffered DNS server, מה כתוב אצלך ?

ולאיזה ספק אינטרנט אתה מחובר ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
האם אתה מחובר לאיטרנט באמצעות 012 קווי זהב ?

 

בכל פעם שנתקלתי בבעיה כזו זה היה אחד משני דברים - או אשמת הספק (DNS, לא שזה מעניין אותך)

 

או שה DNS אצלך לא מוגדר נכון, DNS זה מה שאחראי לתרגם כשאתה כותב www.cnn.com לכתובת המספרית האמיתית של האתר, מה שקרוי כתובת IP.

 

הבט במדריך הזה :

http://www.mediacollege.com/computer/network/dns.html

 

בתמונה הראשונה, איפה שכתוב Preffered DNS server, מה כתוב אצלך ?

ולאיזה ספק אינטרנט אתה מחובר ?

אני מחובר דרך הכבלים של הוט לנט ויז'ן....לא ברור לי לאיזה תמונה ראשונה אתה מתכוון....תודה רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

התמונה הזו:

 

winxp-tcpip.gif

 

 

אצלך צריך להיות רשום בשדה של Preffered DNS server

194.90.1.5

ובזה שמתחתיו

212.143.212.143

אלו שרתי ה DNS של נטויז'ן.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לא עזר...אמרו לי שיש אפשרות לדמות מחיקת האקפלורר ע"י הסרת וי כלשהו והתקנה מחודשת שוב איך עושים זאת?-רן

עזוב, אל תתעסק עם הסרות והתקנות - במיוחד שאין לך ידע במחשבים או את דיסק ההתקנה המקורי של מערכת ההפעלה:)

 

מה שכן עניין הDNS יכול להראות את הבעייה שציינת - אם אתה צריך עזרה כתוב לי ה"פ ואני אתקשר אלייך

 

 

 

רוי

פורסם

עידכון, עשיתי הסרה של האקספלורר, דרך הסרת רכיבי ווינדוס, ומחיקת ה-V ומיד התקנה מחדש, ניראה שהבעייה נפתרה תודה לכולם, בכל מקרה רק לידע כללי איך אני מגיע לחלון שציינת?-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ניסית לחבר ללא הראוטר? מודם ישירות למחשב, ובדוק אם זאת הבעיה, אם היא אכן בראוטר, נמשיך משם ל-כיצד להגדיר את הראוטר

פורסם

אחד מהשתיים.

אם התקנת לאחרונה איזה תוכנה -זו הסיבה תשחזר או תסיר אותה.

או שיש לך איזה טפיל ...

הכי פשוט לבדוק -

ALT- CTRL- DELETE ביחד

אתה מגיע למנהל המשימות של WINDOWS

עבור לסימנייה תהליכים

קליק עם העכבר על - שם משתמש יסדר לך את התהליכים לפי שם המשתמש

חפש את שם המחשב שלך- ככל הנראה אחד התהליכים שם חוסם אותך

-תצטרך לעשות עכבר ימני סיים תהליך על מה שנראה לך חשוד ואז לבדוק את מצב הדפדפן

אם תעלה תמונת מסך של התהליכים אולי זה יעזור.

 

אגב יש לך פיירוואל?

×
×
  • תוכן חדש...