Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזקי הברד הקטלני מאתמול בלילה :((


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר באיזור ראשון ויתכן גם באיזורים אחרים

כל המכוניות באיזור שלא היו מקורות נפגעו בצורה זו או אחרת

גם הראלי שלי, הגולף של החברה והמכונית של ההורים ניזוקו

 

ראשית בשביל להבין באיזה גודל של גושי הברד מדובר הנה תמונה להמחשה

PA160004.JPG

 

הנזק לאחת ממכוניות השכנים

PA160006.JPG

 

הנזק לראלי - מכסה מנוע שלא אתפשר על פחות מהחלפה וגג שידרוש ביקור באוטופיקס

 

PA160008.JPG

 

תמונה שניה

PA160008.JPG

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם בתפוז יש כמה איזכורים של דברים דומים...

 

אני מקווה שיעשו עבודה טובה על הגג , ולא לוותר להם לגבי המכסה.

 

בתקווה להודעות משמחות יותר בפורום... בזמן האחרון קראתי שתי הודעות שלאחר קריאתן הייתי :morning: .

פורסם

זה מדהים, התקשרתי היום בבוקר המרכזיה של AIG קרסה..

הטיפול בתביעה יהיה קשה במיוחד לאור ריבוי התביעות, אני מניח שלא יהיה קל.

הראלי תכנס אך ורק לאוטופיקס שכבר עמוסים בטירוף

לא אתפשר על פחות מהחלפת מכסה המנוע לחדש

והנגיעות בגג (לא הרבה) בשאיפה שיתוקנו באוטופיקס ללא פחחות/צבע

 

זה כ"כ כואב ומרגיז :x:cry:

בגולף 4 של חברה שלי כנראה ניאלץ לתבוע ירידת ערך...

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

:mm_cry::mm_eek:

 

למיני כבר הרמתם את הכיסוי כדי לבדוק את הנזיקין?

 

מזל שלא הייתי אתמול בראשון, כבר יש מספיק נזק

מצטבר כי ללכת לאוטופיקס.

 

אלוהים בכה על ראשון אתמול בלילה?? :lol:

MCS 2008

פורסם

חבר לעבודה סיפר לי שהמכונית של הוריו ניזוקה הרבה יותר קשה בסופת ברד בבאר שבע

ברמה כזאת שדרשה פחחות וצבע כללי ...

 

דיברתי עכשיו עם חברת הביטוח, אני אדחה את כל תיקון הנזקים לעוד חודש

וזאת כדי למנוע מצב שהעומס יפגע באיכות העבודה.

 

מקווה לטוב.

 

מענין איך מפצים מכוניות יוקרה במקרה כזה ?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

באיזה מהירות הברד יורד? שמעתי שצנחנים מגיעים ל200 קמ"ש, יתכן שהפגיעות האלה נגרמו מ"אבנים" ב200 קמ"ש? זה יותר מהיר מהגשה של אגאסי או של פלסטיני בן 14 על חייל צה"ל.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

חבר'ה....אתם לא היחידים. ראיתי היום אנשים מאור יהודה ,לוד וגם ראשון עם שמשות שבורות כאילו עכשיו חזרו מהקסבה של שכם....ומכסי מנוע וגגות שנראים כמו הירח.

בבאדג'ט בנתב"ג נספרו למשל 16 מכוניות עם שמשות שבורות ועוד מספר לא ידוע של כאלו עם שקעים.

מה שכן, שמשה זה עוד איכשהו בסדר...קצת שאיבה ושמשה חדשה וזהו, אבל את כל השקעים האלו נראה לי שהביטוח לא מכסה ולכן כל אותם אנשים נדפקו ( תוסיפו את קולטי השמש שלהם שנשברו...ואז באמת חבל"ז )

למזלה של הוולקן באיזור שלי ירד רק גשם.

פורסם

ראיתם פעם ברד בגודל של כדור טניס ?

 

לפני שנים רבות, בביקורי בגרמניה עם הורי הזדמן לי לראות ברד בגודל של כדורי טניס !!!

 

מיותר לציין שהנזק למכוניות היה לא יאומן.

שמשות התנפצו בכל המכוניות,

גגות של קבריולטים, חוררו כמו מסננת,

גגות פח של מכוניות שנחשבות חזקות ועמידות כגון מרצדס, וולוו וב.מ.וו. מהדור הישן, התקמטו בצורה שלא תאמן.

 

מפחיד !! :shock:

 

דני G.


×
×
  • תוכן חדש...