Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזקי הברד הקטלני מאתמול בלילה :((


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שראיתם למעלה על ה-106 - הלוואי והייתי יוצא כל כך בזול... :cry:

טוב, כנראה שצריך להודות למישהו מלמעלה שהשמשות לא נשברו... :?

יחד עם זאת, אציין עובדה מעניינת: בחצר שלי עומד פרונט שלם מ-Carbon-fiber, והוא נחשף להתקפה באותה מידה כמו הרכבים. אין עליו סימן אחד! לא סדק ולא שריטה. אני רוצה את כל האוטו שלי מחומר הפלא הזה! מי מייצר? Donkervort? אני קונה! :lol:

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מטורף לגמרי!

איזה נזקים!!! :shock::shock::shock:

האמת שכשירדתי אתמול בלילה כדי להתחרע אחרי הגשם לא ראיתי שום נזק...

אבל עכשיו אני אבדוק פעם שנייה יותר בפירוט ובאור יום.

 

תחזיקו לי אצבעות!!! :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

ברגע זה, אני מודה לאמא שלי, על שהרשתה לי להחנות את האוטו בחנייה (אמנם לא מי יודע מה מקורה, אבל עם גג עמיד). :roll::?

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

פורסם

על גג הפוקוס שלי יש גם כמה שקעים (שהליסינג ישבור את הראש איך למכור אותה :p )

 

כמו שאמרנו, אירופאיות לא אמינות- מה זה צריך להיות, כל מי שקונה אירופאית צריך להעמיד אותה מתחת לגג כשיורד ברד בגודל כדורי פינג פונג ?

מיד לתבוע את היבואן !

פורסם
ירון, מודה לעץ ששמר על האוטו שלו אתמול.

 

חחחחחחחח

 

תגיד תודה שהעץ לא היה על האוטו :mad:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

אני לא רוצה אפילו לנחש את כמות הנזק שיש לחברות ההשכרה בנתב"ג בהתחשב בכל מכוניות היוקרה שיש להם שם.....שזה מזכיר לי שבחניונים עצמם גם לא חסרים רכבי יוקרה :roll: :crazyeye:

פורסם
אני לא רוצה אפילו לנחש את כמות הנזק שיש לחברות ההשכרה בנתב"ג בהתחשב בכל מכוניות היוקרה שיש להם שם.....שזה מזכיר לי שבחניונים עצמם גם לא חסרים רכבי יוקרה :roll: :crazyeye:

 

 

יוווו... אני זוכר שמישהו רשם שהוא ראה שם פאטון חדשה... יהי זכרה ברוך. :angel:

 

 

 

 

:wink:

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

פורסם

הייתי היום בבסיס ציוד של תל השומר היום ושם מלא גגות של מחסנים שעשויים מאסבסט פשוט חוררו .... ניכנסתי למחסן ופשוט רואים את השמיים :!:

כמה אנשים אצלנו סיפרו שברד פשוט ניפץ להם את הקולטי שמש והדודים !

 

אהההך כמה שאני מודה לאלוהים שאצלי לא קרה שום נזק .... :wink:

 

 

דוד.

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
הייתי היום בבסיס ציוד של תל השומר היום ושם מלא גגות של מחסנים שעשויים מאסבסט פשוט חוררו .... ניכנסתי למחסן ופשוט רואים את השמיים :!:

 

גם אבי סיפר לי זאת, מזל שמטוסי חה"א לרוב מוסתרים מתחת לאדמה ושהטנקים עמידים בפני נזקים כאלו...

8)

L'amour Toujours


×
×
  • תוכן חדש...