Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אמורה להיות המהירות העלאה ומה ההורדה?

מה הגורמים המשפיעים על מקורות? האם להישאר מחובר קבוע?

תודה ושב"ש רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

רן שלום...

כמה דברים.

1. המהירות שלך תלויה במקורות שמהם אתה מוריד. וכמובן במהירות של ספק האינטרנט שלך.

במהירות של 750 ק"ב אתה אמור להגיע בערך ל90קב. ול-180 באינטרנט של 1.5 מגה.

2. אם הינך מוריד מאתרים פרטים - רצוי מאוד שתשאיר את התוכנה לעבוד, לעשות SEEDING כלומר, שיתוף ההורדה שלך.

כי על בסיס זה נקבע היחס של בין העלאות להורדות. והאתרים הפרטיים מקפידים על זה,

3. טראקרים ציבוריים - המהירות בד"כ איטית..

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

שבת שלום,

בהגדרות התוכנה ישנם 2 אופציות 1.של העלאה 2. של הורדה רציתי לדעת על איזה מצב אני צריך לשים אותם?

המהירות גלישה אצלי היא 750.

שוב שבת שלום רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אם זה 750 כדאי שתגביל את ההעלאה לאיזה 5 KBPS כדי שתוכל גם לגלוש ברשת באופן סביר. את ההורדה לא צריך להגביל אלא רק אם זה פוגע לך בגלישה ברשת. כשאתה לא גולש אתה יכול לשים את הכל על המקסימום.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, קח בחשבון שברגע שאתה מעלה את ההעלאה (איזה ניסוח :roll: ), אז מהירות ההורדה נפגעת (דיברו על זה לא מזמן - לא נכנס לזה).

 

5KB זה סביר, כמובן בהנחה שמדובר על אתר חיצוני, במידה ומדובר באתר פרטי, כדאי להשאיר את המחשב דלוק על SEED.

פורסם

שלום.

בהמשך לביטורנט, יש לי בעייה של אכילת זיכרון (RAM כמובן).

אחרי שעתיים של הפעלה רצופה הביטורנט כבר תופסת לי חצי מהזיכרון ולאחר ארבע שעות התוכנה פשוט נתקעת כי אין מספיק זיכרון זמין.

 

זה רק אצלי או שזה איזה באג ידוע?

 

אגב לפעמים זה גם קורה לי באימיול...

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

התוכנות האלו משפיעות מאוד על הזיכרון. הפתרון הכי פשוט הוא להגדיל את הזיכרון של המחשב (היום חצי ג'יגה זה כבר לא מספיק...)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לחיבור של 750 כמו שאמור קודמיי בשניהם תגדיר 5 KBPS.

 

לחיבור 1.5 מגה ההגדרה הכי טובה היא 10 KBPS.

 

כאשר אני מעלה ב10 אין לי בעיה לגלוש באינטרנט.

כאשר אני מוריד ומעלה בו זמנית בד"כ אני מוריד על 150 במקום על 170 כאשר אני מוריד בלבד.

מ supet torrents כמובן 8).

פורסם

רן,

עם איזה תוכנה אתה עובד?

 

דבר ראשון, יש תוכנות מסוימות שהאתרים לא מרשים לעבוד איתן.

תוכנה מומלצת היא יוטורנט

utorrent.com

 

היא ממש קלה.. ועובדת היטב!

 

תעדכן בבקשה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

ואיך אני יודע אם אני מוריד מאתרים פרטיים או ממשתמשים רגילים?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אתר פרטי, זוהי קהילה של מס' מצומצם של אנשים, אשר יש לה טרקר פרטי, ובזכות כך אתה מצליח לקבל מהירויות הורדה שכמעט לרוב שוות ערך למלוא רוחב הפס שלך.

 

אם אתה מוריד מאתרים שלא דורשים רישום (בדר"כ באתרים פרטיים יש צורך בהזמנות מאנשים שכבר נמצאים, מכיוון שההרשמה סגורה), אתרים ציבוריים מוכרים הם mininova ושות'.

 

פרטיים יש המון - TorrentLeech,TorrentBytes,Filelist ועוד.

פורסם

הבנתי.

יש למישהו הזמנה בשבילי לאחד מהאתרים הפרטיים?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

ד"א - מישהו אולי מכיר שרת IRC ישראלי טוב?

 

ממה שאני ראיתי יש אולי אחד שמעודכן באמת, עם מהירות נורמלית, אבל יש בו רק סרטים.

 

תודה.

פורסם

אני משתמש בתוכנה שהורדתי מאתר טורנט גירסה 1.1,

 

עכשיו סיימתי להוריד סרט ושאלתי היא מהיכן אני מוציא את הקובץ שהורדתי,האם ישנה עוד תיקייה שנוספה לי בשולחן עבודה כמו באימיול?

תודה ושבוע טוב רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

×
×
  • תוכן חדש...