Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משטרה צבאית "לייזרה" עלי ונתפסתי במהירות של 23 קמ"ש מעל המותר..

כיוון שהייתי בתוך בסיס צבאי, קיבלתי דו"ח שבעקבותיו אני אקבל זימון לבית דין צבאי לתעבורה.

 

רציתי לדעת מהם הסמכויות של בית הדין הצבאי ביחס לבית דין אזרחי,

ובאיזור אזרחי, איך הולכות מדרגות הקנס/משפט (כמה מעל זה קנס X כמה מעל זה קנס Y + נקודות וכמה מעל זה זימון לבית משפט)

 

תודה :smile:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בהחלט רכב אזרחי.

ומדובר על מחנה תל-השומר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

למיטב ידיעתי, בבסיסי חיל האוויר, כאשר מדובר ברכב אזרחי, מסתפקים בדין משמעתי בלבד ושלילת אישור הכנסת רכב לבסיס, ללא מעורבות של בית דין צבאי.

פורסם

כאמור, תל השומר הוא לא בסיס של חיל האוויר.

לפי מה שאני הבנתי מהרס"ר שלי-

עד 20 קמ"ש מעל למותר, נשפטים ביחידה.

מעל 20 קמ"ש מעל למותר, נשפטים בבית דין צבאי לתעבורה.

 

וכמו שאמרתי - קיבלתי דוח על 23 קמ"ש מעל למותר.

(מיותר לציין שאישור הכניסה אכן נלקח..)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

פראייר למה בכלל עצרת?

זה לא רכב צבאי שיכולים אחרי זה לאתר את המספר.

 

לבית דין צבאי יש את כל הסמכויות שיש לבית משפט אזרחי.

שים לב- מותר לך לקחת בחינם עו"ד מהסנגוריה הצבאית או עו"ד אזרחי על חשבונך.

 

מומלץ מקרב לב לקחת עו"ד צבאי,

עוד הסבר למה בה"פ.

 

 

אופק.

פורסם

מצטער על ההתפרצות, אך יש לי שאלה אם כבר העלתם את נושא האישורי כניסה:

למה לא נותנים לחיילי חובה להכניס מכוניות לבסיסים?

פורסם

בטח שנותנים.. אפילו שבאתי פעמים בודדות עם הרכב היה לי אישור כניסה לצריפין.

 

היום בדיוק חשבתי איך כולם בצריפין נוסעים 60-70 ואין ממל"ז....

 

אגב, מה המהירות המותרת בבסיסים?

 

לפותח השרשור, שים לב: התמרור צריך להיות מאושר ע"י וועדת תמרור (של הרשות המקומית או של צהל - זה עו"ד יידע). וכמובן זה צריך להיות תמרור. זה שהרס"ר כתב שלט גדול ויפה שמותר למסוע 30 קמ"ש זה לא אומר הרבה. כך לפחות הבנתי מעו"ד בפרקליטות שהתעסק בתעבורה - אך אבדוק זאת שוב.

 

 

אביעד

פורסם

איזה צעיר אתה... הרי לכל חייל בצריפין ידוע שמשטרה צבאית מפעילה ממל"ז בתוך כבישי הבסיס.

ככה זה היה לפחות לפני שנה+.

סעיף התמרור יכול להוציא אותך בקלות זכאי.

Veni Vidi Vici

פורסם

שטויות.

יש שם ממל"ז אולי פעם בחודש.

 

ואותו תפסו בתל השומר.

 

לגבי סמכויות של בית דין צבאי - הם יכולים לשלול לך את הרישיון או כל עונש אחר שבית משפט אזרחי יכול להביא לך. בהצלחה.

Back to the original - NC again.

פורסם

אני יודע ליד הבסיס שלי (תל השומר) של חיל האויר לפני הכניסה לפעמים עומדת ניידת של משטרה צבאית שאלתי כבר הרבה בעניין ואמרו לי ככה

אם אתה על רכב אזרחי + לבוש אזרחי - אל תתייחס בכלל

אם אתה על רכב אזרחי + מדים יכולים - יכולים רק לעכב אותך ולהביא ניידת של משטרת התנועה אבל אף אחד לא עושה את זה אז גם ככה לא מתייחסים אליהם

ואם אתה על רכב צבאי אתה בבעיה

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם
פראייר למה בכלל עצרת?

זה לא רכב צבאי שיכולים אחרי זה לאתר את המספר.

 

לבית דין צבאי יש את כל הסמכויות שיש לבית משפט אזרחי.

שים לב- מותר לך לקחת בחינם עו"ד מהסנגוריה הצבאית או עו"ד אזרחי על חשבונך.

 

מומלץ מקרב לב לקחת עו"ד צבאי,

עוד הסבר למה בה"פ.

 

 

אופק.

בתור סניגור צבאי לשעבר וכיום במיל' - אכן המלצה נכונה.

חשוב רק שתגיע לפגישה עם הסניגור הצבאי כשברשותך כבר תמונות מהשטח (של התמרור, המקום בו עמד השוטר ההממל"ז וכל נתון אחר שיכול לסייע).

---

×
×
  • תוכן חדש...