Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לפני בערך חודש היתי אצל E&A קניתי ממנו ג'אנטים משומשים מקוריים של הונדה עם צמיגים של ברידגסטון .1300ש"ח. כשהלכנו להרכיב אותם שאלתי אותו עם צריך לעשות איזון גלגלים הוא אמר שלא כי הם כמו חדשים.

 

היום הלכתי בכל זאת לעשות איזון והפאנצר מעכר אמר לי ששתים מהג'אנטים עקומים אחושרמוטה ואי אפשר לתקן את הסטייה

 

בינתיים שהג'נטים היו אצל אחד מהם השתפשף קצת מהמדרכה.

 

מה אני יכול לעשות במצב כזה :idea::idea:

 

אני כולי בבאסה בא לי לבכות :?:cry:

קו---------------------------------------

פורסם
דיברת עם E&A???

אם לא, אז דבר איתם ותעדכן...

אם כן, מה היה בשיחה?

 

אבל הקטע זה שאני שיפשפתי את אחד מהג'אנטים ויכול להיות שאני עיקמתי אותו אבל השני נראה חדש מבחוץ ובאיזון הוא היה עקום

 

נראה לי שם אני אלך לשם הם יסתלבטו עלי

 

מה נראה לכם שתהיה התשובה שלהם??

קו---------------------------------------

פורסם
דיברת עם E&A???

אם לא, אז דבר איתם ותעדכן...

אם כן, מה היה בשיחה?

 

אבל הקטע זה שאני שיפשפתי את אחד מהג'אנטים ויכול להיות שאני עיקמתי אותו אבל השני נראה חדש מבחוץ ובאיזון הוא היה עקום

 

נראה לי שם אני אלך לשם הם יסתלבטו עלי

 

מה נראה לכם שתהיה התשובה שלהם??

 

שניה, אני מוציא את כדור הבדולח....

ממממממממממ

הכדור אומר, "רחל, זה אני דויד אני מצט......" אופס ... טעות שלי בכיוון, E&A אמרנו...

:D

אין לי או לנו מושג מה הם יגידו אבל מנסיון העבר של כמה מחברי הפורום איתם אל תפצה להבנה מרובה, עבר חודש והם ינסו להתחמק מזה.

:-)

פורסם

תשמע, ת'כלס באמת אם עבר חודש, ואתה מודה ששפשפת אחד על מדרכה - למה אתה מצפה מהם?

לפי החוק והנוהג הם לא חייבים לקבל חזרה את הג'נטים. כל מה שנשאר זה לבנות על טוב ליבם (ואל תבנה על זה :? ).

 

באמת חאפריות מצידם למכור ג'נטים עקומים, ושיא הבזיון זה להגיד לך שלא צריך לאזן אותם!

מאיפה הם יודעים שלא צריך? הם שמו אותם על מכונת איזון? פשוט בזיון.

 

אז קודם כל תתקשר אליהם ותנסה. או יותר טוב - תלך אליהם, ככה יהיה להם יותר קשה להתחמק. תנסה להביא איזה שהוא משהו כתוב מהפנצ'רמעכר שאמר לך שאי אפשר לאזן אותם ושיציין מתי הוא ניסה לאזן אותם - כי הזמן שעובר מאז שקנית אותם עובד לרעתך.

 

נסה למצוא מישהו שמכיר אותם ועובד איתם הרבה שיבוא איתך (לי אישית אין מושג אפילו איפה הם נמצאים). זה יכול לעזור.

 

תתחיל מזה שאל תצעק ואל תתעצבן על ההתחלה - תעשה רושם של בחור רציני שמשקיע הרבה על האוטו שלו ומתכוון להמשיך להשקיע, ומבין מה הוא רוצה. אני מאמין שאתה באמת כזה וזו לא תהיה בעיה גדולה.

כי אם תתחיל בבלגנים ובאיומים - תדע לך שת'כלס אין לך בסיס לתביעה או תלונה או כיו"ב. והם יודעים את זה.

 

 

ולכולנו כדאי שנלמד מזה לקח - לא לסמוך על מילה של בעלי מקצוע. איזון זה דבר ממש זול, כמה עשרות ש"ח לרביעיית צמיגים. אז אם קונים משומש לסכם עם המוכר שאתה הולך לבדוק מיד, ושאם הם לא ניתנים לאיזון העסקה מבוטלת.

פורסם
כל מה שנשאר זה לבנות על טוב ליבם (ואל תבנה על זה :? ).

 

באמת חאפריות מצידם למכור ג'נטים עקומים, ושיא הבזיון זה להגיד לך שלא צריך לאזן אותם!

מאיפה הם יודעים שלא צריך? הם שמו אותם על מכונת איזון? פשוט בזיון.

 

ולכולנו כדאי שנלמד מזה לקח - לא לסמוך על מילה של בעלי מקצוע. איזון זה דבר ממש זול, כמה עשרות ש"ח לרביעיית צמיגים. אז אם קונים משומש לסכם עם המוכר שאתה הולך לבדוק מיד, ושאם הם לא ניתנים לאיזון העסקה מבוטלת.

 

מסכים עם השורה הראשונה...

השורה השניה נאיבית משהו, הם ידעו שהג'אנט עקום ובגלל זה ידעו שלא כדאי שהוא ילך לאזן אותם כי אז הקומבינה שלהם היתה נחשפת...

ובנוגע לסוף, לצערי הם כל דבר חוץ מבעלי מקצוע מההכרות הקצרה שלי איתם....

שיהיה בהצלחה.

:-)

×
×
  • תוכן חדש...