Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נק' למחשבה :) .

 

זה גם שווה ערך לשעה עם זונה , רק שבמקרה של המונדיאל אתה זה שמקבל זין :mm_yeah:

 

 

תשמע , בא נגדיר את זה בצורה כזו , אם מחר חברת צ'רלטון תקנה את זכויות התפעול על השירותים שלך בבית ועל העיתון , ותחשיך לך את פי הטבעת כדי שלא תוכל לשחרר אלא אם תשלם לה 492 ש"ח טבין ותקילין.

גם אז תוכל לומר : "תשמע זה 500 שקל או להפוך לפצצת חרא אדירה" ואני אסכים איתך.

 

אבל אתה תהיה חייב לשאול את עצמך "למה לעזאזל מחשיכים לי את התחת ומשתלטים לי על החיים?!?"

 

ואז ידידי , אז תבין.

GOT סחוג?

פורסם

שצ'רלטון ילכו לה*****, כולערות. מילא שהם לוקחים מונדיאל בתשלום שרק על זה צריך לשרוף אותם, הם גם חוסמים את ערוץ RTL. עכשיו תגידו לי רבותיי, האם זה חוקי לחסום לי ערוץ אשר עליו אני משלם? אני משלם על תוכן וחוסמים לי אותו?

אני בכל מקרה לא משלם להם אפילו שקל אחד שילכו לחפש מי ינענע אותם, לוקח חוט ואנטנה קטנה שיש לי בבית ורואה את זה בכל ערוץ ערבי וזהו.

ROOONEEYY

פורסם

אם נשלם 309 על המונדיאל, על יורו 2008 נשלם 500 ועל המונדיאל הבא 1000

 

אגב, 309 זה בובה של מספר, כמעט שכנע אותי להתחבר

פורסם

דווקא לא אופיר, המונדיאל הבא יהיה כבר פתוח לכולם בערוץ 1 או 2, היות ואם אני לא טועה פיפ"א החליטה שהמשחקים יהיו נגישים לכולם בערוצים הפתוחים.

ROOONEEYY

פורסם

בכל זאת אני לא רואה סיבה טובה לשלם על המונדיאל הזה. במיוחד שבמדינות השכנות ניתן לראותו בחינם. רוצים להיות דומים לעולם המערבי עלק. עם המבצע של לאומי חברות הכבלים מגייסות ושומרות לקוחות חדשים וישנים, גימיק שיווקי שעובד אחלה בלי שום הפסד להם זה בטוח!

כל אלו שאמרו שלא יזמינו בסוף נשבר והזמינו. אתמול ושלשום במיוחד היה לחץ מטורף על המרכזניות של HOT & YES.

300 ש"ח לא יהרגו אותי, אני לא מזמין דווקא! נראה את הסיום המונדיאל בערוצים שישודרו.

הערוצים הערביים שקלטתי בדף הקודם לא משדרים כלום. מצטער על ההתלהבות יתרה (מנהלים למחוק בבקשה).

פורסם

ינעל ראבאק, נראה לי שנשברתי. שום ערוץ באנטנה לא קולט אצלי בגוש דן, וממילא גיליתי שאמא שלי התחייבה לשנתיים עם הוט, אז כנראה שאני אקנה את המונדיאל במאה שקל ואתן להם להביס אותי במערכה. :bigcry: איך שאומרים ברוסית усрамся но не сдамся .

ROOONEEYY

פורסם

חברים, תחליפו ממיר עם מישהו שהתחבר לשידורי המונדיאל וסגרו עניין.........

 

 

חוקי או לא ?

 

 

מעניין לי את הז*ן, מבחינתי לא חוקי לגבות אגרת טלויזיה על ערוץ שכל פרסומת בו מתחילה בצירוף המילים המרשים "התכנית משודרת בחסות קלאב הוטל לוטראקי, ובחסות בוש, בוש-כל כלי כלי!".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ינעל ראבאק, נראה לי שנשברתי.

איך שאומרים ברוסית усрамся но не сдамся=שטויות 309 רובל :wink: .

גם אני נפלתי,

איך אומרים בגרמנית...?

 

 

**כל מי שלא נשבר... תנסו פה און ליין אבל איכות על הפנים!**

רבנו רבי נחמן מברסלב

פורסם
חברים, תחליפו ממיר עם מישהו שהתחבר לשידורי המונדיאל וסגרו עניין.........

 

 

חוקי או לא ?

 

 

מעניין לי את הז*ן, מבחינתי לא חוקי לגבות אגרת טלויזיה על ערוץ שכל פרסומת בו מתחילה בצירוף המילים המרשים "התכנית משודרת בחסות קלאב הוטל לוטראקי, ובחסות בוש, בוש-כל כלי כלי!".

צודק!

ועוד היה אצלי היום טכנאי של ייס שהחלפתי עם השכן ממיר הממיר שלי כנראה נשרף או משהו ולא נדלק יותר , היום הוא בא שם לי אחד חדש .

חוץ מזה גם לא חוקי להחשיך ערוצים שאני משלם עליהם כל השנה.

 

אגב למי שכתב שנשלם על המונדיאל הבא והיורו וכו'....

אז כזה דבר , פיפא מסבסדת כל פעם למספר מדינות שהיא בוחרת את השידורים (כמעט לכל המדינות בעולם) ונותנת את הזכויות לערוץ הממלכתי של אותה מדינה.

המונדיאל הזה משום מה לא היה סיבסוד מצד פיפ"א ולערוץ אחד לא היה כסף לקנות את הזכויות במחיר המלא (כי כל הכסף הלך לקבוצת מהגרים בשם מכבי ת"א בכדורסל) , כנ"ל ערוץ 2 ו-10 , הגיעו להם כמה אנשי עסקים שעסקו בתחום זכויות השידור והחליטו לקנות את המשחקים ולשדר בתשלום (היה מכרז הם זכו).

פיפ"א החזירה את אותו סיבסוד למדינת ישראל למונדיאל הבא וגם למונדיאל שלאחריו והם ישודרו בערוץ אחד.

יכלו למנוע את כל התשלום הזה בחוק פשוט אחד שהיה בתוקף למשך חודש , או לאפשר פירסומות בערוץ 1 ואז הוא היה מכסה את ההשקעה ואפילו מרוויח או לאפשר פירסומות בערוץ הזה של צ'ארלטון , אבל יושב לו איזה אפס בשם הירשזון שהחליט למנוע ולפסול על הסף את החוק הזה.

פורסם
נק' למחשבה :)

 

309 ש"ח לחודש. או 189 עם התחייבות לחברת הכבלים לשנתיים או 99 ש"ח באשראי עם תשלום של שנתיים לחברת הכבלים דרך הויזה \ התחייבות (יאללה איזה הנחה חבל על הזמן...)

 

309 ש"ח :

זה שווה ערך ל - 3 יציאות לפאב.

זה מיכל דלק מלא. (בערך 50 ליטר)

בקבוק וחצי של קטמין.

משחק מחשב \ PS2

ארוחה זוגית במסעדה (אחלה מסעדה)

3 יציאות לסרט קולנוע (זוגי)

6 קרטונים

נגן MP3 256 מגה.

1 גרם קוקאין

טיפול קטן

לילה זוגי במלון 4 כוכבים באילת בעונת היובש

3 אצבעות חשיש

 

 

אני חושב שעל כל זה אפשר לוותר בשביל חודש שלם של שקט עם המונדיאל.

ובשביל זה אתם מקבלים !!! :

חסך בכאבי ראש של שלג \ רעשים \ ניסיונות בלתי פוסקים לראות את המשחק דרך האינטרנט וללא כל הצלחה כמובן \ התבכיינות בלתי פוסקת בכל דף אפשרי שקשור למונדיאל בדרך זו או אחרת.

אם נתעלם מהעובדה שאתה יודע מחירים של מספר סמים נבחרים ,

 

אצטרף לכולם ואסביר לך שמדובר בחרם צרכני ולא קמצנות.

אמנם אנשים הולכים ונשברים, אבל אני בינתיים חזק.

אולי יצא לי מזה משהו ואני אצליח בבחינות הסופיות שלי , מה שלא קרה ביורו 2004, שם נכשלתי

בכל הבחינות שחפפו ליורו :-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
שצ'רלטון ילכו לה*****, כולערות. מילא שהם לוקחים מונדיאל בתשלום שרק על זה צריך לשרוף אותם, הם גם חוסמים את ערוץ RTL. עכשיו תגידו לי רבותיי, האם זה חוקי לחסום לי ערוץ אשר עליו אני משלם? אני משלם על תוכן וחוסמים לי אותו?

קודם כל, זה יפה מאוד שאתה חושב שמגיע לך לראות מונדיאל בחינם אבל הוא שייך לצ'רלטון. הם קנו את הזכויות כחוק. אם אתה לא אוהב את השיטה לי לפיפא. לך לערוץ הציבורי שלא רכש את הזכויות. לא מבין מה אתה רוצה מצ'רלטון.

 

מה השלב הבא, תתעצבן על הקולנוע שלוקחים כסף בכניסה ולא נותנים לך לראות את הסרט בחינם?

 

לגבי הערוצים הזרים, בג"צ קבע שזה חוקי, אז כנראה שזה חוקי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בג"ץ קבע, מעניין למה באמת, אולי כי העורך דין שייצג את צ'רלטון הוא בנו של אהרון ברק? אבל זה סתם ספקולציות, ואני בטוח שבית הדין מיצה את הדין כמו שאומרים. בכל מקרה אני החלטתי סופית לא להישבר (LOL איזו מלדורמה) במיוחד אחרי שהבנתי שגם אלה ששילמו על המונדיאל נהנו מפרסומות סמויות, אשר הינו דבר לא חוקי, ומחר ידונו על כך בוועדת הכלכלה, בכל מקרה האנטנה דווקא בסוף קלטה את הערוץ הפלשתיני, ככה שצ'רלטון הפסידו עוד לקוח. :)

 

ד"א מחר ערוץ 2 ישדרו את ברזיל ב10 בערב, צפייה מהנה.

ROOONEEYY

פורסם

נכון.

 

החוצפה האמיתית כאן היא החשכת מסכים של ערוצים שאני משלם כסף טוב עבורם.

זה שזה החוק לפי פיפ"א לא ממש מעניין אותי, כי אם כך, הייתי צריך לקבל חזרה את החלק היחסי של התשלום,

עבור שעות המסך המתות.

 

לפחות במשהו אחד טובים הפלסתינים (ימח שמם) מאיתנו....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בג"ץ קבע, מעניין למה באמת, אולי כי העורך דין שייצג את צ'רלטון הוא בנו של אהרון ברק? אבל זה סתם ספקולציות, ואני בטוח שבית הדין מיצה את הדין כמו שאומרים.

הבנתי... תיאורית הקונספירציה. לידיעתך בג"צ כלל לא דן בעניין שוב כי החלטה עקרונית בעניין נתקבלה כבר בעבר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...