Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מונדיאל בחינם

 

בערוצים הסיניים בוודאות תוכלו לראות.

כל שנותר לכם עכשו, זה להזמין את יוליה בכדי שתתרגם לכם.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ולאלה המתגוררים גבוה אי-שם בירושלים, הבחירה היא בין ירדן לאינטרנט.

.

.

.

זאת אומרת, בין פרשנות בערבית לבין פרשנות בסינית. :loco:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

למי שקולט אל שידורי "פלסטין", הם גונבים מאיזה ערוץ טורקי.

כשהמשחק נגמר, אפשר להמשיך בצפיה ולהנות מסרטים שרצים באימיול :).

פורסם

חברים מצאתי את הפתרון: תורידו את התוכנה הנ"ל TVUPLAYER (פשוט תעשו בגוגל חיפוש על התוכנה הנ"ל).

ובתוך התוכנה פשוט תבחרו ערוץ ESPN2 או CCTV5, הערוץ השני בסינית, האיאספיאן באנגלית. אצלי עד עכשיו טפו טפו טפו ללא תקיעה אחת, ככה ראיתי קוריאה טוגו.

ROOONEEYY

פורסם

אני לא אוהבת לצפות בכדורגל - כישורי התרגום שלי לא יתבזבזו על זה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אני לא אוהבת לצפות בכדורגל - כישורי התרגום שלי לא יתבזבזו על זה
את לא רוצה להביא את שירותי התרגום שלך בחינם, נעשה גם עלייך חרם צרכנים ;)

 

ומעניין לעיניין באותו עיניין,

מישהו פה הציע פאבים, אז השטות של צ'רלטון היא לגבות 2.97 לאדם.

מה הלאה פקחים מסיירים בבתים וגובים ממני 2.97 לאדם אם אני יושב ורואה משחקם עם יותר מ3 אנשים, ואם אני רואה משחק עם אבא שלי דוד שלי ושני בני דודים שלי, מה גם אז לשלם:loco:

טיפה הזוי מה שהולך פה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
אז השטות של צ'רלטון היא לגבות 2.97 לאדם.

זכותם, הם רכשו את הזכויות

 

הבעיה המרכזית היא שיש מספיק אנשים שמוכנים לשלם

פורסם
זכותם, הם רכשו את הזכויות

 

הבעיה המרכזית היא שיש מספיק אנשים שמוכנים לשלם

זכותם של הפאבים כן

אבל הם רוצים לעשות את זה\או מחוייבים לעשות את זה בגלל שצ'רלטון המציאה את זה, או שהם לא יאפשרו לפאב ליקנות את השידורים

 

הרעיון עצמו שהפעם אנשים לא פראיירים הם לא משלמים, אתה יכול ליראות את זה כי צ'רלטון נילחצים, הקטע הזה עם הפאבים למשל, זה הרי לא היה בתכנון המקורי אבל כשהם ראו שכסף הם לא יקבלו הפעם אז הם המציאו את השטות הזאת.

עוד דוג' היא ש80% מהאנשים שאוהבים כדורגל אמרו שהם לא ישלמו לצ'רלטון , ניראה לי הם לא יכנסו לבוץ הזה שוב עוד 4 שנים.

מכאן רואים שחרם צרכנים מצליח ליפעמים, צריך רק לעצבן את הצרכנים מספיק

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

דווקא בעיר עם הכי פחות ממון, שמו לתושבים להנות חינם חינם

 

בקרית-גת , ישנם 2 הקרנות, האחת בחניון ה"קוסמוס" לשעבר (הישפרו סנטר) , ואחד במרכז הישן (איפה שויקטורי), בשניהם על מסך ענק , תענוג לראות ! ולא דורשים שקל\שתיה\כלום !

פורסם

ואללה אני לא מבין את הלחץ של האזרחים לרוץ ולקנות ברגע האחרון חבילות שידור מהם.

המשחקים המעניינים באמת משודרים בערוצים הפתוחים ומרבע הגמר הכל יהיה פתוח גם ככה.

 

לדעתי אין שום סיבה לשלם כמה מאות ש"חים לחברה הנ"ל, היה אפשר באמת לא לקנות שידורים מהם (למי שלא מכיר את המושג - "חרם צרכנים"...) ואז אולי היו מורידים את המחיר למשהו ריאלי יותר.

 

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם
זכותם של הפאבים כן

אבל הם רוצים לעשות את זה\או מחוייבים לעשות את זה בגלל שצ'רלטון המציאה את זה, או שהם לא יאפשרו לפאב ליקנות את השידורים

התכוונתי - זכותם של צ'רלטון


×
×
  • תוכן חדש...