Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל תותחי הרכב ברצוני לרכוש רנו אקספרס 94



מהם כל היתרונות ומהם כל החסרונות של רכב זה ? שרשור נעים

 

פורסם

בזמנו זה היה רכב עבודה מצוין.

 

מאחר ומדובר על רכב עבודה בן 12-13 שנים, קשה לי להאמין שיש אפילו נקודת אור אחת לטובתו.

בכל מקרה, תן קצת יותר פרטים, דיזל? בנזין? נפח? ק"מ?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בדיזלים לא לגעת, כישלון רציני.

לגבי בנזין, היו כמה דגמי מנועים כמדומני, לי יש ניסיון על מנועי 1.4 אנרג'י קרב' והזרקה:

 

הרכב עצמו נוסע באופן סביר ביותר, עם משקל עצמי של כ-850 ק"ג המנוע לא מתקשה אם הרכב לא עמוס. חלק מהמנועים שאני נתקלתי בהם החזירו נשמתם לבורא בשלב מוקדם יחסית, אני מעדיף להתייחס לזה כטיפול לוקה, כי היו גם כאלו שסחבו יפה לאזור ה-200 אלף (מדובר על רכבי עבודה)

שימושי מאוד עם הקופסא האחורית והדלתות.

 

ההזרקה חסכוני ביותר, מראשון לאילת וחזרה ועוד נשאר כרבע מיכל :-)

קרב'....תלוי במצבו, קרב' לא מכוון יגרום לצריכת דלק שערורייתית (כמו כל קרב')

 

הרכב עצמו די עמיד, גם בהתחשב בחיים שהוא עובד כרכב מסחרי, וסה"כ שורד יפה את השנים.

לגבי כל השאר האקספרס היא כמו כל צרפתיה מתיישנת, כל דבר שיש עליו בלאי יכול ללכת (אלטרנטור, מזגן, מסרק הגה, ציריות, גיר וכו')

כמו כן יש נטיה לחלודה באזור החיבור בין אזור הנהג לקופסא האחורית.

 

בהצלחה!

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
קרבורטור או הזרקה ? (אם הייתה הזרקה ב-94)

בשנת 94 היה רק דגם אחד- בנזין 1400 עם קרבורטור .

הזרקה באקספרס הייתה משנת 95, דיזל משנת 96 או 97 , והוא לא מוצלח ולא ממומלץ.

 

היתה לי אקספרס 94 , עם 290000 ק"מ ומנוע מקורי תקין .

הרכב מבפנים ( דשבורד , פלסטיקים , מושבים ) יהיה כנראה בלוי מאוד . אצלי נשבר המושב המתקפל של הנהג.

מבחינה מכאנית - די אמין .

 

 

פורסם

המנוע חזק ואמין, חסכוני ומניע את הרכב בזריזות, אפשר להטעין הרבה מטען ונוסעים בנוחות יחסית.

אני מכיר כמה וכמה אקספרסים שנוסעים מאות אלפי ק"מ כרכבי עבודה בתנאים קשים ועומדים בזה יפה מאוד.

המינוסים הם פלסטיקה לא עמידה במיוחד ואכן אותה חלודה מפורסמת בחיבור תא הנהג לחלק האחורי, אבל בעבור מעט הכסף שאתה משלם על אקספרס לא תמצא הרבה תמורות טובות יותר.

 

עדיף בהרבה על טנדר סקודה, פיורינו, קורייר ושאר טנדרוני הבנזין של שנות ה 90 המוקדמות, האלטרנטיבה שלו היא סיטרואן C-15 שדי דומה במאפייניו.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...