Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי זה המקרה.

 

אתמול כשהחנתי את הרכב ברוורס שכחתי לכבות את המנוע ו"זרקתי" קלאצ' המנוע נכבה מן הסתם.

והשארתי אותו מכובה לאחר שעה וחצי חזרתי לרכב וכשהרכב מותנע רק שהוא מותנע אני לא מצליח לשלב שום הילוך.

וכשהרב אינו מותנע כל הילוך משתלב כמו חמאה.

 

אז לאחר חיפוש בפורום אני מעריך שהשטנגות השתחררו מהמשלב ולכן ההילוך אינם משתלבים!

 

אני לא רוצה להזמין גרר ולקחת את הרכב למוסך כי אני מאמין שאפשר להחזיר את השטנגה למקומה המקורי ואז לקחת אותה למוסך.

 

אז עכשיו אני רוצה שתביעו את חוות הדעת שלכם כי אולי אני טועה.

וגם אם אפשר תמונה של שטנגה ושל משלב ואיפה הם ממוקמים בערך כדי שאני יבין איך זה נראה פחות או יותר כדי שאני אוכל להחזיר אותה למקום כדי להגיע למוסך להחליף את השטנגה או המשלב.

 

הרכב המדובר הוא פיאט טיפו שנת 95 מנוע 1.4.

 

אשמח לכל תגובה שתעזור לי במקרה הנ"ל.

 

תודה :-)

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

  • ספונסר פורום
פורסם

הבעיה שאתה מתאר היא לא בשטנגה,אם השטנגה הייתה קופצת ממקומה לא היית יכול לשלב הילוך בשום מצב ללא קשר למצב המנוע,

 

התופעה שאתה מתאר מאפיינת בדר"כ קלאץ שאינו מפריד. איני מכיר את רכבך,באם ישנו כבל מצמד נסה למתוח מעט.

 

אורן בן סימון

פורסם

אוקיי אני יחכה לעוד תגובות.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

אתה לא יודע מה זו שטנגה ומה תפקידה ,ואתה רוצה לאתר את התקלה ? נו באמת...

 

 

בכל מקרה - זו לא שטנגה - כי אז היית מקבל ידית הילוכים משוחררת בלי קשר להנעת הרכב.

 

לדעתי השתחרר/נקרע לך כבל הקלאץ' , או שדפקת את המזלג שמחזיק אותו.

 

הנה תמונה של כבל קלאץ' (של אופנוע , אבל העיקרון זהה). חפש כזה ליד הגיר.

 

5359_800.jpg

פורסם

התאוריה של שמר סבירה מאוד.אתה יכול לנסות לאמתה ע"י שילוב להילוך כשהמנוע כבוי, לחיצה על דוושת המצמד ונסיון התנעה.

 

אם התקלה היא במצמד, הסטרטר יזיז את הרכב (כמובן שמור מרחק בטחון מרכבים\בני אדם לפני ביצוע ניסויים כאלה).

פורסם

היי,

 

מצורפים קבצים עם מיקום מדוייק של הבעיה שתיאר שמר.

התיאור עבור טיפו משנת 91'.

 

 

***עריכה - מצטער , הקבצים הוסרו. יש עליהם זכויות יוצרים (HAYNES). נא למצוא דרכים אחרות למקורות מידע כאלה. שמר. *********

איזה כייף לי :)

פורסם

הכבל קלאצ' נמצא במקומו אפילו מתחתי אותו קצת.

אבל הבעיה נמשכת

ושמתי את הרכב על הילוך שני והתנעתי הרכב זז ממקומו (התניע) וככה בעצם נסעתי על הילוך שני נסיעה של 300 מטר בערך.

 

אני חושב שהלך לי הקלאצ'.

 

תודה בכל זאת

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...