Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אולי חלקכם פה זוכרים אותי, לפני כמה חודשים תיכננתי לקנות מערכת שכללה:

 

מגבר JBL המפורסם

רדיו דיסק פיוניר סדרה 7, או רדיו דיסק JVC KDSHX700

סט קומפוננט מורל הייברד אוביישן 6.5"

וסאב פינקס גולד 10" R\ZR או Focal 33A

 

הנושאים הקודמים :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=97337

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=98355

 

רגע לפני הקנייה העיניינים השתבשו והקניה נדחתה. (בעיקר מחוסר זמן, צבא)

 

הרכב המדובר הוא מיני קופר, כבר חשבתי להישאר עם המערכת המקורית שכוללת רדיו טיפ + צ'נג'ר, רמקולים קדמיים 6.5" + טוויטרים ורמקולים אחורים 6X9 בצדדים. המערכת די פשוטה.

 

הבעיה העיקרית שלי היא תא המטען, הוא קטן אבל עדין יש מצבים שאני צריך להשתמש בו, ואם אני יקנה סאב אז כמעט ולא ישאר לי מקום.

 

 

בקיצור חשבתי אולי לקנות מערכת בלי סאב, לדעתכם אני יוכל להנות ממערכת בלי סאב? למרות שאני אוהב היפ הופ\שחורה וכו' ?

 

הרכיבים שחשבתי עליהם הם:

 

רדיו דיסק פיוניר סדרה 7 \ רדיו דיסק אלפיין

 

סט קומפוננט קדמי מורל הייברד אוביישן 6.5" (בלי רמקולים אחוריים כי הרכב קטן)

 

ומגבר ORION 4004 או JBL GTO75.4

 

יש סט קומפוננט שיכול להוציא באסים שיספקו אותי?

 

אני מעוניין במערכת איכותית מאשר עוצמתית.

 

מה דעתכם על המערכת הזו עם סאב פינקס גולד 10" R או ZR ?

ומה המידות של תיבה לסאב כזה? (בסנטימטרים לא בליטרים)

 

דעות? המלצות?

 

מקווה לענות בהקדם לתגובות כי מחר אני בבסיס :\

 

תודה מראש,

נאור

פורסם

גם אני לא רציתי סאב בהתחלה - אבל זה מצרך חובה :wink: .

 

בזמנו היה לי סאב קטן של רוקפורד מסדרת P1 בקוטר 8". היתה לו תיבה קטנה ואטומה בנפח 7.04 ל'.

דווקא מאוד אהבתי אותו ובהחלט הוא אופצייה עדיפה ואפשרית ל"בלי סאב בכלל".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

המערכת שרצית כולל הסאב היא תיהיה לך מעולה וישמעו אצלך פיצוץ...

זאת הדיעה שלי כי האוטו שלך אקוסטי בטירוף!!!

פשוט חלום לכל אוהב מוזיקה כזה אוטו...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

מה עם סאב קטן 8'?

 

לי יש אחד כזה ברכב והוא נשמע לא רע.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לליטל יש באמת P1 כמו שאיתמר הזכיר,שמוזן אצלה ממגבר של כ80RMS,חייב לציין שהסאב הזה מאד מפתיע[בעיקר בהקשר לביצועיו כתלות בקוטר]ועוד אצל ליטל הוא יושב בפגו306...

גם אני תומך בעד "8 P1.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

השתכנעתי, למרות שידעתי שזה מה שיקרה. :-D

 

איך הצליל שמוציא הP1? מדויק? מורגש?

 

ויש למישהו במקרה תמונות של התיבה של הרוקפורד P1 8" ? שאני יראה בערך את הממדים של התיבה...

 

ואני מאוד אשמח לראות גם תמונות של התיבה של הפינקס גולד אוקטן R \ ZR (משום מה הוא מאוד קורץ לי)

 

יש לכם דעות על שאר הרכיבים? מה כדאי להחליף אולי? אני ממש לא נעול על רדיו דיסק.

 

ודעה על הסט קומפוננט.. למרות שלפני כמה חודשים רבים המליצו לי עליו.

 

תודה רבה !!

נאור

פורסם

הקומפוננט הזה הוא קומפוננט מהמדרגה הראשונה . לשים לו מגבר כמו האוריון זה חלש מידי , הJBL יצליח להזיז אותו , אבל הוא עדיין לא ברמה . יש מישהו בפורום שכתב שהוא מצא אוריון 8008 ב2000 ש"ח . במחיר הזה האוריון עדיף (במחיר שאני יודע עליו לא הייתי נוגע בו ממטר כי הוא יקר פחד )

 

ולגבי סאב אני אישית חושב שעדיף הקסנון ZR .

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אתה יכול לקבל נתונים מלאים כאן :wink::

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=94692

 

ושלא יהיו אי הבנות, הוא נמכר מזמן...

 

שוב, ממליץ בחום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
השתכנעתי, למרות שידעתי שזה מה שיקרה. :-D

 

איך הצליל שמוציא הP1? מדויק? מורגש?

 

ויש למישהו במקרה תמונות של התיבה של הרוקפורד P1 8" ? שאני יראה בערך את הממדים של התיבה...

 

 

נאור

.....

 

ל'

IMG_1231 (Large).JPG

IMG_1232 (Large).JPG

IMG_1233 (Large).JPG

IMG_1234 (Large).JPG

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הסאב של ליטל הוא בכלל סרווין ווגה hed-8 והוא באמת מפתיע מאוד!!!

 

לי היו שתי שמיניות על המגש האחורי של הטויוטה שלי (קורולה) והם נתנו תוצאה יפה - רק בגלל שהם לא יועדו לעבוד בלי תיבות הם לא נתנו את התוצאה שהם היו אמורים לתת - החלפתי אותם רק בגלל שרציתי משהו שיוכל לתת את התוצאה שחיפשתי.

 

לגביך - סאב כמו שיש לליטל יעשה עבודה יפה מאוד בתוך המיני! ועוד משהו - אני חושב שהסרווין של ליטל הוא ליגה אחת מעל הP1 של רוקפורד.

 

ואני מקווה שליטל לא צילמה ככה את הסאב שלה מוצג לראווה בחניה בשכונה שלה... טפו טפו טפו

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה על התגובות, מצטער שלא עניתי בהקדם.. צבא.

 

קצת סדר,

 

מגבר -

אני כבר די נעול על הJBL GTO75.4 או על הORION 4004. הם נשמעים הכי מתאימים לי.

 

סט קומפוננט -

נעול, בעיקר בגלל ההמלצות הרבות על המורל הייברד אוביישן 6.5".

מישהו יודע מה המחיר שלו כרגע בשוק?

אני אשמח לעוד המלצות ודעות, יש אולי עוד סט שכדאי לי לבדוק?

 

סאב -

ליטל, מה מידות התיבה שלך? תודה רבה על התמונות.

עדין הP1 והפינקס גולד קורצים לי יותר. (הP1 בגלל התיבה בעיקר).

 

ומה המידות של הפינקס גולד? אני מאוד מאוד אשמח אם מישהו יענה לי על זה. (מידות לא נפח!)

 

המלצות ודעות נוספות בקשר לסאב יעזרו לי מאוד.

אני מחפש סאב, בתיבה קטנה ככל שניתן, צליל מדויק, איכותי, לא מרוח.

 

רדיו דיסק -

בהתחלה ממש רציתי את ה JVC KDSHX700 , אבל הבנתי שהוא לא הכי מומלץ שיש.

חשבתי ללכת על פיוניר סדרה 6 החדשה או 7 , אלפיין או על JVC KDSHX700 .

בקטע הזה אני ממש לא חזק, אז העזרה שלכם מאוד חשובה.

 

אני מחפש רדיו דיסק טוב, MP3, שלא יהיה איטי, שיהיה נוח לשימוש, לא מסורבל, שיראה יפה (לא מחפש משהו משוגע). סביב ה1500+-

 

 

תודה רבה לכל מי שעזר ועוזר.

נאור

פורסם

אם אתה הולך על האוריון , תמחק את האוביישון , הוא לא יוכל להרים אותו , חוץ מגישור ואז תצטרך מגבר נוסף לסאב .

הJBL קצת יותר טוב אבל אם אתה הולך על זה כדאי לך לשקול לקנות דוטק עם טוויטר של אוביישון, זה גם יחסוך לך בערך 600 ש"ח

לגבי סאב אני לא זוכר אם דיברו בשרשור הזה על סאבים FREE AIR שמצריכים שהבאגאז' שלך יהיה רק אבל אין תיבה , במקרה ולא יש JL בסביבות ה1200 ש"ח

לגבי ר"ד אישית אני אוהב אלפיין אבל במחיר הזה הם לא כל כך קורצים

בברכה והצלחה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

חד משמעי לא לקנות אוריון!!!!!!!!!!!!!

 

להזהר מהמגבר הזה ראה שרשור "שאלה על מגבר אוריון 4004"

תקרא קצת ותבין לאיזה בור אתה נופל בקניתו!!!

×
×
  • תוכן חדש...