Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי שאלה קטנה,ונראה לי שכאן יש מביני עניין.

רכשתי הונדה אקורד 2006,ברמת גימור comfort.

רמת הגימור הנ"ל,מגיעה עם שני רמקולים קדמיים,שהם לא רעים בכלל.

אני מעוניין להוסיף עוד שני רמקולים אחוריים,מבלי להוסיף מגבר,ושאוכל לשמוע צליל נקי עם באסים טובים.

הסתכלתי מאחור,וראיתי שהרמקולים צריכים להיות אובלים. נדמה לי 9*6.

אשמח אם תמליצו לי על משהו טוב,איכותי ושלא נבהל מהרמת ווליום.

ודברו אלי בשפת העם בבקשה...יש פה מידע שכדי לפענח אותו,צריך את תות ענח אמון.

אגב..האירו את עיני פה,והתקציב עומד על 800 ש"ח.

תודה,חג שמח ונעים.

שי

פורסם

כדי להגביר דרך רדיו דיסק אתה צריך רמקולים לא ממש חזקים ולא ממש חלשים משהו בסביבות ה50 -60 RMS אני ממליץ לך על אלה :

1.http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=29604

2.http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=12564

 

אבל קודם כל אתה צריך לומר לנו מה התקציב שלך ?

פורסם

פולס 6X9 עם 150 RMS

מומלץ לקניה

ועם הזמן קניית מגבר לניצול מקסימלי

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

רק תוודע שבאמת יש מקום ל 6/9 שם, כי יש אווליים כמו 7/5 או משהו בסגנון, כלומר שלא תקנה 6/9 תבוא להתקין ותופתע לרעה שהרמקול לא נכנס למקום המיועד...

 

בברכה.

 

נ.ב. עם אתה סגור שלא תקנה מגבר אחר כך, אז הפולס של מורל לא מתאימים בכלל...

×
×
  • תוכן חדש...