Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

יש כביש נחמד מאוד שרציתי לצלם בווידאו בזמן נסיעה, ניסיתי לקבע את הפלאפון לסך שמש(זה הצליח, בדרך גם שברתי את מראת האמצע שלי), אבל הצילום יצא באיכות זוועתית, כיאה לפלאפון שלי ובלילה בכלל, מדובר על נסיעה של כ-15 דקות בקצב גבוה עם הרבה עיקולים בלימות האצות וכו'.

למי שמתעניין, מדובר בכביש מצומת שילת להתנחלות טלמון(כ-20 קילומטר אחרי המחסום), כביש בהחלט מהנה ועם אספלט מעולה ברוב הקטעים.

עריכה: שתי המצלמות הניתנות לקיבוע: אחת סוני מסרטת ווידאו(קומפקטית), והשניה היא מצלמת הסטילס שלי קאנון A620 שגם מצלמת ווידאו לא רע בכלל.

 

אלעד

פורסם

אמממ אתה יכול לקבע את המצלמה בקורה בדיוק מעל תפס חגורת הבטיחות שלך... סדר אותה בזווית מתאימה ותוכל לקלוט הכל...

עוד אופציה היא על משענת הראש במושב הנוסע...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
מלמות קטנות אפשר לתקוע ברווח בין משענת הראש של הכסא ליד הנהג לבין הכסא עצמו (המשענת גב)

 

תגביה את המשענת ראש, תקע את המצלמה, הורד בלחץ את המשענת ראש

עדיף להחזיק אותן במקום עם סלוטייפ. אני מנחש שהנסיעה שהוא הולך לבצע שם לא בדיוק רגועה...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

רק חצובה עם ואקום שנדבקת לחלון, כמו זו שיש בת'רד הזה (רדו קצת למטה לראות תמונה):

 

אפשר כמובן גם חצובות יותר איכותיות - ויותר יקרות. זו הדרך היחידה לצלם בלי רעידות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אחרי כמה תוכנות שכמעט והתישו אותי העלתי את הווידאו מהפלאפון, אם זה מעניין מישהו.

הסרטון אחרי עיבוד קליל של צבעים ובהירות כדי שיהיה אפשר לראות משהו... הפורמט הוא GP3

בכל מקרה, הקצב התדקמות על הכביש הוא בערך כמו שמתואר בסרטון, טיפה יותר, הקרטועים של הפלאפון גורמים לזה להיראות דיי איטי.....

http://www.zippyvideos.com/4360417374842996/final_xvid/

פורסם

קיים חצובה עם הברגה לחלון

 

יש לי דבר שכזה שמשמש אותי בצילום בספארי למשל

 

טומי

טומי

 

תעשו ´תהכל היום!

כי אולי אין מחר!

פורסם

עלה לי רעיון:

 

לבנות וו בדומה לכרטיסי החנייה שמצמידים לחלון, ופשוט להניח על החלון ולסגור אותו עד סוף המהלך, וכמובן לבנות

מוט ארוך שיכנס יותר למרכז הפרספקטיבה בחלל הרכב, ועיגון מדוייק למצלמה.

 

לא אמור להיות מסובך.

 

אביחי

×
×
  • תוכן חדש...