Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במה אתם משתמשים ? על איזה דיסק טוב אתה ממליצים בשביל להתרשם מהיכולות של המערכת ולכוון אותה ?

אני לא מתכוון לקטעים של 30שניות עם תדרים נמוכים לבדיקת סאבוופרים אלא למוזיקה אמיתית

 

עד עכשיו השתמשתי בשחורה לבאסים ולים תיכונית טובה לטרבל לא מצאתי טראק שמשלב טוב את שניהם

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

הדיסק הכי טוב לכיוונים באוטו שלך, זה הדיסק שלך עם השירים/סוג המוסיקה שאתה שומע, ובתנאי שהוא באיכות טובה.

 

 

אני בחיים למדתי שמה שקובע זו השורה התחתונה, ואם אתה לא הולך עם המערכת לתחרות, אז בשורה התחתונה אתה תשמע את המוסיקה שאתה אוהב ונוהג לשמוע, אז כוון או שיכוונו לך לפי זה.

 

מה דעתך?

 

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

עם אתה בקטע של טראנס ממליץ לך בחום לנסות את הטראקים של infected mushroom

האיכות שהם הקליטו בסטודיו פשוט מדהימה בכל טראק! לכן מאוד מהנה לשמוע באוטו גם עם אין לך מערכת טובה!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אני בפעם האחרונה כיוונתי את הקומפוננט שלי עם מוסיקה איספניולית יש שם אחלה שילוב של כל סוגי הצלילים והתדרים,גיטרות טופים ועוד כל מיני כלי נגינה מכל הסוגים(תודה ל ROMANX ששלך לי את הדיסק).

תצור איתי קשר באיסיקיו אני אשלך לך כמה שירים אם ימצא חן בעיניך אני אשלך לך את כל הדיסק.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

לכיוון בסיסי מומלץ להשתמש ב "MY DISK" בהוצאה משותפת של AUTOSOUND 2000 ומעבדות שפילד.

 

לצורך כיוון מוסיקלי עדיף להשתמש בהקלטות "אודיופיליות" שלא עברו dynamic compression בפוסט פרודקשין כמו הקלטות נוכחיות רבות.

http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_level_compression

 

אני יכול להמליץ על הדיסקים לבדיקה ובחינת מערכת של CHESKY.

http://www.chesky.com/core/productlist.cfm?productcategoryid=1&genre_sysid=10016&name=Test%20Discs

דיסקים אלו ניתנים לרכישה בAMAZON או בארץ באתר:

https://www.jazzis.com/shop/shop_audiophile_test.asp

https://www.jazzis.com/shop/shop_frames.asp

 

בנוסף ישנם דיסקים לבדיקת מערכת של FOCAL-JMLABS אבל אני, באופן אישי, לא אוהב אותם.

 

 

דיסקים נוספים שלפי דעתי יכולים לשמש לבדיקת מערכת הם:

Dire Straits - Brothers in arms

כל ההדיסקים של פינק פלויד מוקלטים באופן מושקע. אני אוהב במיוחד את DARK SIDE OF THE MOON ואת PULSE.

VA) Various Artists - Jazz At The Pawnshop - XRCD CD)

 

לבדיקה ספציפית של הביטוי הווקלי של קול נשי במערכת (לטיפול בסיבילאנס) כדאי להשתמש בדיסקים של NORAH JONES וכן DIANA KRALL.

 

כדי לשמוע איך המערכת מתמודד עם מוזיקה קלאסית אני משתמש בהקלטה של ארבעת העונות של VIVALDI שהוקלט ע"י CHEASKY:

http://www.chesky.com/core/details.cfm?PRODUCTCODE=CD078&productcategoryid=

 

בכל מה שקשור למוזיקה אלקטרונית אני משתמש במוזיקה של AIR, ZERO7 וכן במג'יק 6 של טיאסטו.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אם אתה רוצה לבדוק במה - גובה, פוקוס, מרחק וגם בדיקה של דיוק טונאלי

 

יש דיסקי בדיקה רבים שניתן להוריד מהאינטרנט - למשל, פוקל - יש להם 6 דיסקים לבדיקה מתוכם שלוש הורדתי מהרשת - דיסקים מצויינים, מוזיקה נחמדה מאוד - חלק סלונית, חלק תופים ועוד...

 

אבל אם כל הכבוד לדיסקים האלה - כשאני רוצה לקבל תמונה כללית אני מכניס דיסק אם שירים שאני אוהב - קצת ג'יפסי קינגס (אחלה גיטרות וכלי מיתר), ואיה קון דיוס, פרודיג'י, אינפקטד, פורטיס הד (פורטיס הד אוהבים לנגן בתדרים שגורמים לדלתות לרטוט

 

וכו'... וכו'...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

yahel - around the world

 

מלודיות רציניות באיכות קטלנית

פשוט כל צליל ותדר שאוזן צריכה לשמוע ולבדוק יש בשיר הזה

פשוט השיר בדיקה הכי מתאים לדעתי...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אם דיברתם על אינפקטד, הטראק הבא רצוי מאוד :

 

Infected Mushroom - the messanger

 

פשוט מעולה, הרבה "סוגי" מוזיקה בטראק אחד.

 

חוץ ממנו יש את הדיסק של ENIGMA

LCD

 

שהוא מעולה.

 

ניב

לא חותם

פורסם

הדיסק האהוב עלי הוא

קארספורום - חיפוש.

שווה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...