Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ב.מ.וו 320 97'.

צריכה לעבור טיפול (טיפול ראשון אצלי), הבעלים הקודמים אמר לי להשתמש רק בשמן סינטטי מלא.

אתמול דיברתי עם המוסך ושם נאמר לי שהם משתמשים בחצי סינטטי וזה טוב ומתאים לרכב (מוסך ב.מ.וו כמובן).

חיפשתי בספר הרכב (בגרמנית!) ומה שהצלחתי להבין משם ששני הסוגים מתאימים לרכב.

מחיפוש בפורום לא הצלחתי להפיק מידע קונקרטי.

מישהו יכול לפסוק בוודאות איזה שמן מתאים / עדיף?

פורסם

הדבר החשוב באמת הוא לא האם השמן סיתתי מלא או חלקי, אלא, באיזה תקנים הוא עומד. כדאי שתיצור קשר עם המחלקה הטכנית ב"קמור" ותבקש מהם את המלצות השימוש בנוזלים שונים למכונית שלך. בנושא שמן המנוע, חשוב התקן והצמיגות, ואלו הם שיקבעו את תכונות השמן בזמן הפעולה שלו.

 

בברכה,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

היי,

 

השמנים המומלצים עבור הרכב שברשותך הם:

עדיפות לשמנים סינטטים (היום רוב הרכבים החדשים היצרן ממליץ להשתמש בשמן סינטטי).

 

הכי חשוב בדוק שהשמן עומד בתקן של BMW שנקרא:

BMW Longlife-98

ראה קובץ מצורף לשמנים מומלצים:

liqui.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

השמן המומלץ ע"י היצרן ל-BMW 320.

10W/60 סינטטי. (אני הפוסק):roll:

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

KD2, אל תתווכח איתי,אני רק החבר של היצרן .:roll:

היצרן אומר ומדגיש.

5W/30 מזג אוויר קר (ולא 5W/40)

10W/40 בינוני

15W/40 חם

10W/60 סינטטי, למזג לא קיצוני (לא אמר למרוצים,לדעתי בגלל שה-BMW תמיד רצים):roll:

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
היי,

 

השמנים המומלצים עבור הרכב שברשותך הם:

עדיפות לשמנים סינטטים (היום רוב הרכבים החדשים היצרן ממליץ להשתמש בשמן סינטטי).

 

הכי חשוב בדוק שהשמן עומד בתקן של BMW שנקרא:

BMW Longlife-98

ראה קובץ מצורף לשמנים מומלצים:

אהלן,

 

מה עם אופל טיגרה 1.6?

 

תודה

The New Opel Astra :grin: Trust Your Eyes

www.opel.de

×
×
  • תוכן חדש...