Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בוקר טוב, עכשיו מצאתי את האשכול הזה, אשאל פה גם, נגיד אני מוכר את הרכב שלי, הוא משועבד, אני מפחד פשוט שהקונה ישלם אבל איכשהו הוא יבטל את העברת של הכסף אחרי שכבר עשינו עברת בעלות (חבר שלי שכמעט עורך דין אמר לי שאפשרי לפני השלושה ימים לבטל עברת כספי מחשבן לחשבון, וצ'ק גם בתכלס צריכים לחכות 3 ימים עד שאפשר לגעת בכסף.

מישהו יכול להסביר י בעברית פשוטה מה לעשות?

תודה מראש על העזרה :)

 

אתה מבולגן. תעצור.

יש כמה שיטות להעביר כסף, אבל כרגע רק אחת מהן מעניינת אותך - צ'ק בנקאי (לא צ'ק רגיל, בנקאי). למה לא העברת זה"ב? כי הרבה אנשים לא יסכימו לעשות את זה (אני למשל. מנפיק את הצ'ק יחד עם המוכר ונותן לו אותו לאחר העברת הבעלות).

 

לגבי שעבוד - תלוי מה שווי הרכב, אבל אם הוא לא גבוה מדי, והבנק מאפשר לך, לדעתי הדרך הכי טובה היום היא לקחת הלוואת גישור. לקחת הלוואה, סגרת את זו שהרכב משועבד עליה, מכרת את הרכב, סגרת את הלוואת הגישור. זה מה שאני עשיתי כשקניתי את הרכב האחרון - לקחתי הלוואה בגובה שווי הרכב שהיה לי, קניתי רכב אחר, ואז מכרתי בלי לחץ את הרכב הישן. נכון, שניהם היו זולים יחסית (פחות מ-100 אלף שקל) ונכון שהיה לי איזה חודש שהייתה מכונית מיותרת בחניה, אבל זה שווה את זה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה מבולגן. תעצור.

יש כמה שיטות להעביר כסף, אבל כרגע רק אחת מהן מעניינת אותך - צ'ק בנקאי (לא צ'ק רגיל, בנקאי). למה לא העברת זה"ב? כי הרבה אנשים לא יסכימו לעשות את זה (אני למשל. מנפיק את הצ'ק יחד עם המוכר ונותן לו אותו לאחר העברת הבעלות).

 

לגבי שעבוד - תלוי מה שווי הרכב, אבל אם הוא לא גבוה מדי, והבנק מאפשר לך, לדעתי הדרך הכי טובה היום היא לקחת הלוואת גישור. לקחת הלוואה, סגרת את זו שהרכב משועבד עליה, מכרת את הרכב, סגרת את הלוואת הגישור. זה מה שאני עשיתי כשקניתי את הרכב האחרון - לקחתי הלוואה בגובה שווי הרכב שהיה לי, קניתי רכב אחר, ואז מכרתי בלי לחץ את הרכב הישן. נכון, שניהם היו זולים יחסית (פחות מ-100 אלף שקל) ונכון שהיה לי איזה חודש שהייתה מכונית מיותרת בחניה, אבל זה שווה את זה.

הקונה הסכים אבל לעשות עברת זהב.

והפקידה בבנק שלי אמרה שעברת מחשבון לחשבון הכי טוב.

מה שסיכמנו זה ככה.

הולכים לבדיקה של הרכב.

הולכים לבנק, הוא עושה את העברת זהב

הבנק משחרר באותו רגע את השעבוד

ואז נוסעים לעשות עברת בעלות והוא לוקח את הרכב הביתה ואני חוזר ברגל, חח

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם

מה הבעיה בהעברת זה"ב? כך מכרתי את הרכב הקודם שלי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

העברת זה"ב זה משהו שלא כל אחד יסכים לעשות לפני העברת בעלות כי זאת העברה שאי אפשר לבטל.

הסכום שהועבר הוא סופי ובאותו רגע ניתן להשתמש בכסף.

למעט העברות של מעל מליון שקל, ששם אין ברירה אחרת חוץ מהעברת זה"ב, לא רואה סיבה להשתמש בזה במכירת רכב.

 

מה קורה אם אתה הולך לדואר ומגלים שיש חסימה על העברת בעלות בגלל RECALL שלא תוקן ברכב, או שיעבוד שלא ידעו עליו, או 1001 סיבות אחרות. מה אז ? נפרדים כידידים וקובעים להיפגש יום אחר ? והכסף שלך מה ? ישאר בחשבון של המוכר? יצבור ריבית ?

פורסם
העברת זה"ב זה משהו שלא כל אחד יסכים לעשות לפני העברת בעלות כי זאת העברה שאי אפשר לבטל.

הסכום שהועבר הוא סופי ובאותו רגע ניתן להשתמש בכסף.

למעט העברות של מעל מליון שקל, ששם אין ברירה אחרת חוץ מהעברת זה"ב, לא רואה סיבה להשתמש בזה במכירת רכב.

 

מה קורה אם אתה הולך לדואר ומגלים שיש חסימה על העברת בעלות בגלל RECALL שלא תוקן ברכב, או שיעבוד שלא ידעו עליו, או 1001 סיבות אחרות. מה אז ? נפרדים כידידים וקובעים להיפגש יום אחר ? והכסף שלך מה ? ישאר בחשבון של המוכר? יצבור ריבית ?

במקרה צפסיפי שלי, ידעתי שאין בעיות בכלל, והפקידה של הבנק שלי אמרה שעברת בנקאית הכי טוב.

אם היה מקרה כמו שאתה אומר, באמת מצב לא נעים בכלל, מזל שלא קרה כלום, חח.

 

בכל מקרה, תודה רבה על העזרה שנתתם לי פה, באמת עזר לי ולמדתי מהסיפור, פעם ראשונה שאני מוכר רכב לבד לבן אדם פרטי.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם, אני בקרוב רוצה לרכוש רכב יד שניה

אני מאוד מפחד ליפול בפח של אנשים רעים

רציתי לדעת איך אני בודק כמו שצריך רכב ולדעת באמת את המצב שלו מבלי שישקרו עליי,

איך לדעת אם לא זייפו קמ ולדעת את מס הידיים הנכון ואם סה היה ליסינג או חברה ואם היה לו תאונות בעבר גם הקלות ביותר ואיזה חלקים הוחלפו ברכב...

ואיזה טיפים יש לכם לתת לי כדי לגלות שהרכב שמור ומומלץ לקניה

פורסם
בראש הדף בקישורים - קניית רכב משומש.

תתחיל משם ואז תוכל לחזור עם שאלות ממוקדות.

 

בדיקת משכונים

ובדיקת גילוי נאות הבנתי שאפשר בבדיקת גילוי נאות לדעת ממש הכל על הרכב כמו קמ אמיתי יד אמיתי תאונות ואולי גם טיפולים (תתקן אותי אם אני טועה)

איך אוכל להוציא כזה טופס וכמה הוא עולה?

ואיך אפשר לדעת היסטוריית טיפולים של הרכב אם אין לו ספר טיפולים?

כי אם לא אני יצטרך לשבת כמה שעות טובות על האוטו ולבדוק את כל החלקים שאת זה אין לי הרבה ידע ומומחיות בכלל..

פורסם

צא מנקודת הנחה שמוכרים פרטיים רוצים למכור את הרכב ולהתקדם הלאה.

אנשים לא באים לרמות ולתחמן אותך ואין צורך להיות פרנואיד.

בנושא הנעוץ רשום כיצד מזהים סוחרים ומהם כדאי להמנע.

קנייה ממגרשים של חברות ליסינג גדולות וטרייד אין של היבואנים בטוחות יחסית-חובה לקחת את הרכב לבדיקה,אבל סה''כ הסחורה שם במצב טוב יחסית.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לגבי טיפולים, אם בעל הרכב לא שמר על חשבוניות, שיטריח את עצמו למוסך על מנת להפיק דו"ח, אין דו"ח כזה אז מבחינתך (מבחינתי בכל אופן) לא בוצעו טיפולים כנדרש.

איך אתה תתיחס לזה, זה כבר סיפור אחר.

פורסם

אם תקפיד על הדברים הבאים, לא תיפול בפח:

 

1. וודא (דבר ראשון בשיחת הטלפון, ודבר ראשון כשתגיע לראות את הרכב), שמי שמוכר לך הוא הבעלים הרשום של הרכב, ולפחות שנה שלימה.

2. חפש אך ורק מכוניות עד יד 2 לכל היותר (01 בעלים קודמים)

3. תן עדיפות מובהקת למי שמתחייב בפניך שהרכב טופל אך ורק במוסכי הרשת של היבואן ומוסר לידיך תדפיס של ההיסטוריה המלאה של הרכב

4. אל תתפשר גם על הצד האסתטי - מכונית שלא נראית טוב, פנים וחוץ, לא שווה התייחסות בכלל

 

בקיצור - אל תחפש מציאות מבחינת מחיר, אלא מבחינת עבר ומצב.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

דב קצת הגזמתה,

1. מסכים לגמרי

2. מה? הכל תלוי במודל הרכב, רכב בממוצע עובר יד כל 3-4 שנים לכן תחפש בהתאם לשנתון של הרכב.

3. כל עוד יש טיפולים מסודרים ממוסך מורשה משרד התחבורה (ורצוי מאותו המוסך) אני לא רואה שום עדיפות למוסך יבואן.

4. זה מאד תלוי בקונה, יש כאלה שלא אכפת להם וכאלה שכן.

טסלה 3 2022


×
×
  • תוכן חדש...