Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מומחה גדול אבל מניסיון אשמח לתת כמה טיפים.

לא מעט אנשים נתקלים בתופעת הסוחרי רכב שמנסים "לרמות".

הדרך הטובה ביותר לזהות סוחר כבר מהטלפון היא פשוט לשאול מס' שאלות שיפילו אותו.

יש לי ניסיון לא קטן ברכישת רכבי יד 2 להלן כמה טיפים שאולי יעזרו ולמי שאין ניסיון .

 

1,סוחר בד"כ מוכר מס' רכבים במקביל ,אם אתם מצלצלים בקשר לטויוטה למשל השיחה צריכה להתחיל :"שלום זה בקשר לרכב"(מבלי לציין את סוג הרכב) ברוב המקרים הוא ישאל איזה רכב, או יתחיל לספר לכם על רכב אחר.

(גם פה אולי נפלתם על מישהו שבאמת מוכר את הרכב שלו ושל אישתו במקביל )ברוב המקרים זה צריך להדליק נורה אדומה.

 

2,לשאול עם הרכב על שמו,בד"כ סוחרים מחרטטים "הרכב על שם אשתי או על שם חמתי ,או דודה שלי ואני מוכר לה את הרכב".

אם עדיין אתם רוצים לראות את הרכב על שם הדודה או החמה להתעקש לפגוש אותה ולראות ת.ז(יש מקרים אמיתיים שבן משפחה עוזר לאישה מבוגרת למכור את הרכב).

 

3,במידה והרכב על שמו לשאול כמה זמן הרכב אצלו?

נניח שהרכב באמת על שמו(בד"כ סוחרים לא מעבירים יד על שמם) ונרכש לפני שבוע או שבועיים זה אמור להחשיד.

אבל סוחר ממולח יחרטט לכם שהרכב אצלו כבר שנה או שנתיים.

 

4,אם הוא קובע איתכם להגיע לראות את הרכב לא בבית מגוריו ולא במקום עבודתו,בד"כ מקום ציבורי וכו' זה אמור להחשיד.

תשובות כמו: היום אני בת"א במקרה בסידורים ועוד חירטוטים.

אדם פרטי לא יחשוש לארח אותך אצלו בחניה ואפילו בבית!

 

5,לשאול אותו עוד בטלפון שבמידה ויש פגיעת שסי (שילדה) הוא מתחייב בכתב שהבדיקה עליו!

בלי קשר לא רק סוחר, מומלץ לשאול כל מוכר.

רוב הסוחרים יתחמקו .

 

6 השאלה שכל הסוחרים לא אוהבים :האם אפשר לקחת את הרכב למכון בדיקה הוא יגמגם ויענה לכם "מי לוקח רכב לבדיקה במכון בדיקה יוציאו ים של ליקויים אח שלי אתה לא קונה אוטו חדש".

תכלס רכב יד 2 יוצא עם רשימה לא קטנה של ליקויים בבדיקה וגם את זה צריך לקחת בחשבון בלי קשר לסוחר או אדם ישר.

ואם תתעקשו על בדיקה הוא יגיד" אתה יודע מה גבר יש לי אחלה מכון שאני מכיר בוא נלך אליו וגם יעשה לך מחיר טוב בבדיקה"

ברור שהוא רוצה למשוך אותכם למכון או מוסך שהוא מכיר ועובד איתו כנראה ועושים קומבינה.

 

7,מבלי לשפוט אנשים על פי חתך גיאוגרפי אבל כאחד שגר בחולון לשעבר ריכוז הגדול של סוחרי הרכב באיזור המרכז נמצא בחולון בתים!

 

כמובן שיש עוד טיפים שאינני זוכר כרגע.

 

 

היו לי מס' מכרים סוחרים בעבר שהיו מספרים לי על הקומבינות שלהם שזה ממש מגעיל.

לצערי הרב נתקלתי בהמון סוחרים ולמזלי לא עשיתי איתם עסקים.

בהצלחה למי שמחפש רכב יד 2

 

נ.ב אם למישהו יש עוד טיפים שיישתף

__________________

בעבר MAZDA 3 SPIRIT

בהווה AUDI A3 1.8

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

3,במידה והרכב על שמו לשאול כמה זמן הרכב אצלו?

נניח שהרכב באמת על שמו(בד"כ סוחרים לא מעבירים יד על שמם) ונרכש לפני שבוע או שבועיים זה אמור להחשיד.

אבל סוחר ממולח יחרטט לכם שהרכב אצלו כבר שנה או שנתיים.

דווקא בנושא הזה לא יכול לחרטט אף אחד- אם הוא סוחר מדרכה ולא סוחר מורשה בודקים תאריך אחרון של העברת בעלות (לא מאמין

שיש כאן אנשים בפוןרום שימכרו רכב לסוחר מדרכה,שאינו חברת ליסינג /השכרה/טרייד אין מכובד מחברה גדולה ללא העברת בעלות).

(יש ברישיון הרכב למעלה תאריך בעלות,צריך פשוט לשים לב אליו.

מלבד זה יש שרשור ארוך מאוד בפורום על מצבור טיפים לרכישת רכב משומש ואזהרות כיצד לא ליפול בפח של רמאים ונוכלים וסה"כ לא התחדש בשרשור הזה שום דבר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ram631, רוב הדברים שנכתבו לא מדוייקים.

 

אין שום דבר רע בלקנות רכב מסוחר מורשה שפועל כחוק.

 

2. לרוב אם הסוחר הוא מורשה אז הרכב על שמו ועל תו הסחר שלו. מעבר לזה בטלפון יגידו לך את מה שאתה רוצה לשמוע.

3. עוד שאלה שלא מובילה לשום דבר. צריך לבדוק מסמכים ותאריכי בעלות.

colauti 9, סוחרים מורשים מעבירים בעלות על שמם תמיד.

4. אני לא הייתי רוצה שמוכר יגיע הביתה ותמיד קבעתי במקום ציבורי. אז אני סוחר?

5. אם הבן אדם חכם והוא לא יד ראשונה אז הוא לא יתחייב על כלום.

6. סוחרים מאוד אוהבים את השאלה ויענו תמיד: "בבקשה, בכיף".

 

 

לגבי מכרים, רצוי לבחור מקרים ישרים ויש כאלה גם בין סוחרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אני לא מומחה גדול אבל מניסיון אשמח לתת כמה טיפים.

לא מעט אנשים נתקלים בתופעת הסוחרי רכב שמנסים "לרמות".

הדרך הטובה ביותר לזהות סוחר כבר מהטלפון היא פשוט לשאול מס' שאלות שיפילו אותו.

יש לי ניסיון לא קטן ברכישת רכבי יד 2 להלן כמה טיפים שאולי יעזרו ולמי שאין ניסיון .

 

1,סוחר בד"כ מוכר מס' רכבים במקביל ,אם אתם מצלצלים בקשר לטויוטה למשל השיחה צריכה להתחיל :"שלום זה בקשר לרכב"(מבלי לציין את סוג הרכב) ברוב המקרים הוא ישאל איזה רכב, או יתחיל לספר לכם על רכב אחר.

(גם פה אולי נפלתם על מישהו שבאמת מוכר את הרכב שלו ושל אישתו במקביל )ברוב המקרים זה צריך להדליק נורה אדומה.

 

 

היום יש להם כבר טריקים, הם מחזיקים מס' טלפון לכל רכב שהם מוכרים, ככה הם יודעים מה לענות :wink:

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
ram631,

colauti 9, סוחרים מורשים מעבירים בעלות על שמם תמיד.

ידוע,שסוחרים מורשים מעבירים בעלות ובמידה ויש להם תו סחר,זו אינה נחשבת יד נוספת.

התייחסתי לעניין של סוחרי מדרכה ושאי אפשר לרמות עם תאריך הבעלות אלא אם אדם ימכור לאותו סוחר ללא ביצוע העברת בעלות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני מקווה שזה יעזור,אספתי קצת מפה ומשם ובעקבות מקרה (מצער ) שהיה לי היום אני חושב שזה יעזור, לגבי הפרטים של הבודק קחו בחשבון שזו המלצה כי במקרה השתמשתי בו, והוא היה מאוד אמין (אבל לשיקולכם)

אני ממליץ לקרוא היטב ולעבור דבר דבר ולא להזניח שום פרט (אפילו אם זה מייגע זה יחסוך לכם צרות בצרורות לדעתי)

אני מפרסם לינק למסמך PDF שעשיתי אין לי קרדיט ורצון לכלום (זה במטרה ס"כ להמליץ ואני לא לוקח על עצמי אחריות לכלום)

אם יש לכם תוספות מגניב, אם לא ואהבתם מגניב

תודה מראש אני גם נעזרתי מפה ומשם בעצות וטיפים בפוסט הזה רק חושב שקצת הוספתי

 

 

8)

בדיקת רכב.pdf

אתה יכול לעשות כמה שאתה יכול לעשות כדי להיות כמה שאתה יכול להיות טוב יותר (מעבר לזה זה כבר לא תלוי בך) :-)

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קראתי גם פה בפורום וגם מסתובבים ברשת סיפורי רמאות שלפני שהחברה מוסרת את הרכב לפעמים מחליפים חלקים - יש דרך לבדוק את זה חוץ מלצלם מלמעלה את חלקי מנוע -(אם זה עוזר בכלל).

פורסם

אתה מתכוון לרכב חדש מהסוכנות?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפני שאתה קונה מהם אתה לוקח את הרכב לבדיקה ואז הם מתקנות במידה ויש ליקויים הם מתקנים,זה ניקרא השבחה לפני מסירה.

על איזה חלפים אתה מדבר שהוחלפו?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי הכוונה של פות"ש שנניח לדוגמה בזמן סגירת העסקה מציגים את הרכב עם צמיגים טובים, ואילו בזמן האיסוף מחליפים אותם לישנים יותר.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

נתקלתי ברכב שברצוני לרכוש, המוכרת אמרה שהיא תוכל למכור אותו רק בסוף חודש כי היא עדין צריכה אותו

בחורה מאוד נחמדה שמקבלת הרבה טלפונים בקשר לרכב

ובגלל שדיברתי איתה מההתחלה סיכמנו על העברת של מיקדמה קטנה ובתמורה היא "תשמור" לי את הרכב,

 

אשמח לקבל את עזרתכם בניסוח מובן ומסודר של זיכרון דברים

שאומר בו שבעצם הועבר מיקדמה על סך **** לטובת רכישה של הרכב,

ושיופיע בו התנאי שבמידה וקיים ליקויים בבדיקה שיש אפשרות לבטל את העיסקה ולהחזיר את המיקדמה

 

אשמח לעזרה,

תודה.

Seat Ibiza FR

פורסם

יש דוגמאות רבות באינטרנט רק תגגל

 

תוסיפו את הנושא שבדיקה של הרכב תיעשה ביום X ובמידה ולא יימצאו ליקויים מהותיים בבדיקה הרי תבוצע העיסקה, ואם יימצאו ליקויים שלפי דעתך הרכב לא ימצא חן בעיניך, תוחזר המקדמה ושני הצדדים לא יהיה להם טענות האחד כנגד השני

 

יש אפשרות לבצע כבר היום את הבדיקה , ולסגור עיסקה על סמך כך, והמוכרת רק תצהיר בעת המסירה כי לא חל שינוי במצב הרכב ממועד הבדיקה.

 

זה על סמך נחמדותה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...