Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלק השמאלי זו מאפרה ואם תפתח אותה בתוכה יש 4 ברגים בפינות

משם פירוק איתי של לוח בקרת המזגן

משם הדרך קצרה לכל הדש 4 ברגים מכוסים במכסה מלמעלה

פורסם

את דלתית המאפרה פרקי כך:

הוציאי את המאפרה עצמה ומתחתיה יתגלו 2 ברגי צלב אנכיים ו2 ברגי צלב פנימיים אופקיים שאותם יש לפרק. בורג צלב 5 נוסף, שקוע, נמצא מצד שמאל של מצית הסיגריות ופרקי גם אותו.

כעת יש למשוך (בעדינות) כלפי מעלה את כל מכלול בית המאפרה עם הדלתית ולנתק, מלמטה במשיכה, את המחבר אל בית מצית הסיגריות. הכרית מימין לדלתית המאפרה שסמנת הנה חלק מובנה בדשבורד ולא לפרוק (אולי ניתן רק לאחר פרוק כל הדשבורד מהרכב אך מעולם לא שמתי לב לזה).

סתם לשם הסקרנות, לצורכי מה הפרוק הזה?.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

היי רפי,

הבעלים הקודמים של הרכב הרכיבו דיבורית על הכרית שליד המאפרה ויצרו שם חורים די מכוערים..אז רציתי להחליף את שני החלקים שם...

:-)
  • אחראי פורום
פורסם

אם את מתקשה במציאת חלקים, אפשר לסתום את החורים האלה בלי בעיה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

גיא, תתקן את הלינק,

מור, לגבי המאפרה: קודם תוציאי את הפלסטיק הנשלף של המאפרה עצמה, אח"כ תראי 3 ברגים, ועוד 2 שמתחברים לפח (סה"כ 5) תוציאי אותם, תשלפי בעדינות את הקליפס של חשמל המאפרה,וזהו !

Suzuki Jimny

פורסם
מור, התמונה שצירפת לכאן מוכרת לי....

:-D מודה באשמה!!!

כמה אני חייבת לך על זכויות יוצרים?:-D

:-)
פורסם

איתי,

 

יש לי חורים כאלה בפונטו, איך אני יכול לסתום אותם?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
:-D מודה באשמה!!!

כמה אני חייבת לך על זכויות יוצרים?:-D

בואי נחשוב, זמן של עורך דין, עוגמת נפש, ביזבוז זמן עבודה, סה"כ חצי מיליון ש"ח:wink:

מור, איזה ווקס את משתמשת?

Suzuki Jimny

פורסם

בואי נחשוב, זמן של עורך דין, עוגמת נפש, ביזבוז זמן עבודה, סה"כ חצי מיליון ש"ח:wink:

מור, איזה ווקס את משתמשת?

חצי מיליון בשביל תמונה של דשבורד של פיאט??הוצאת אותי בזול עידו אני חשבתי יותר בכיוון של מיליון..:-D

 

חיפשתי את הווקס ולא מצאתי אותו..אני השבוע הולכת לקנות כמה דברים לרכב אז אני יחפש את הווקס ואני אומר לך...

:-)
  • אחראי פורום
פורסם
איתי,

 

יש לי חורים כאלה בפונטו, איך אני יכול לסתום אותם?

אתה יכול לפרק את החלק המחורר?

אם אני זוכר נכון מהפונטו של אמא שלי, החלק הפופולרי לחורים לדיבורית לא מתפרק.

תקן אותי אם אני טועה וננסה לעזור לך דרך הפורום.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

יש לי חורים כאלה בפונטו, איך אני יכול לסתום אותם?

אתה יכול לעלות תמונה של החלק, כדי שאני שאיתי נעזור לך?

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

תודה על הנכונות אבל לצערי אין לי מצלמה דיגיטלית (אני יודע, קשה להאמין).

 

החלק המדובר הוא הדש-בורד עצמו, וכמובן שהוא לא מתפרק בקלות...

 

אשמח להמלצות בנושא :)

 

תודה!

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...