Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקשיב...

אני גם עברתי טסט לפני 4 חודשים. במשך 3 חודשי החונך נהגתי 0 פעמים בגלל סיבות כלכליות ושלא היה רכב שאני ינהג עליו.

בחודש האחרון קנינו אוטו ואני עליתי לנסיעות הראשונות שלי אחרי 3 חודשים שלא נהגתי.

אצלי הביטחון תמיד היה על הכביש, למרות שלא היה בטחון מופרז.

זה משתנה מבן אדם לבן אדם ואת הביטחון שלך תצבור עם הזמן. תחשוב על זה ככה:

אם יש זמן בו אתה יכול לעשות הכי הרבה טעויות על הכביש וללמוד מהם זה בתקופת החונך, אז במקום שתתחיל לפתח פחדים מהכביש נסה להעלות על הכביש כמה שיותר עד שיעבור.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נישמע לא הגיוני שעברת כל כך הרבה בזמן כה-קצר, או שמדובר בביש מזל או שלמרות הכל איכשהו אתה אשם.

כשאופנוע / קטנוע מזגזג בין רכבים הוא מתכנן איפה הוא יעבור, אז אל תנסה לעזור לו כי אתה יכול לבלבל אותו.

אם נהג משאית מנסה לעקוף, או שהנהג מטורף או שזחלת בצורה מוגזמת.

אשמח אם תפרש לי מה כתבת כאן:"החלטתי לעקוף אותי ואתה זה שנסע לפני מימין בתוך צומת בתוך העיר כשהוא גם עוקף וגם צופר ללא הפסקה."

עוד דבר, אני לא יודע איך לא הרגשת במכה בגלגל. אפילו כשעומדים ברמזור אדום בכביש מהיר ולמישהו לידך יש אור ירוק, כשהוא עובר מרגישים תזוזה ברכב מהרוח של הרכב החולף.

גם כאשר אתה עומד בחנייה והאדון עם הליסינג שלו פותח דלתות לרווחה ומרסק לך את הצבע אתה מרגיש את זה טוב מאוד.

 

מקווה שמעכשיו הכל ילך לך חלק כמו שמן סינטטי.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

הגישה שלי לכביש היא שבכל שנייה נתונה, הנהג מלפניי/מאחוריי/מצדדיי/הוא העומד

יעשה שטות, ויאלץ אותי להגיב. בהתחלה זה מפחיד, אבל בהמשך הפחד קטן ונעלם,

והגישה (והדריכות) נשארים. תמשיך לשים לב ותחדד עוד יותר את העירנות, ועם הזמן

הפעולות היותר אוטומטיות של הנהיגה (החלפת הילוכים, למשל) יהפכו לחלק ממך, ותוכל להקדיש

תשומת לב רבה עוד יותר לנעשה סביב, בלי חרדה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הסטטיסטיקה תתאזן, לא הגיוני שיקרו לך כל כך הרבה דברים בזמן כל כך קצר.

 

אגב, מישהו יודע מה הסטטיסטיקה?

פורסם

לאופל אסטרה:

א.האופנוע נצמד אלי ופחדתי שהוא יעשה נזק (שכנראה הוא כבר עשה עוד בהתחלה).

ב. הנהג משאית נסע מאחורי בכביש של 50 משמע בעיר, היו מכוניות חונות בצד ימין ולקראת הצומת נפתח הנתיב הימני, אני נסעתי על 50-40 וכשכבר הייתי בתוך הצומת הוא עקף אותי ואת זה שלפניו (זה אומר שהוא נסע מעל לפחות 50 וזה עוד בעדינות..) עקף אותנו מימין. לפי מה שאני יודע אסור לעקוף לא מימין, לא בתוך צומת, ולא לנסוע בעיר מעל 50 קמ"ש וזה עוד בטח שלא עם משאית (למי שמכיר אלו המשאיות שמובילות חצץ וכאלה עם נגרר בגודל של עוד משאית.

ככה שבוודאות אני אומר לך,זה ממש אבל ממש לא בטיחותי מה שהוא עשה וע כל השנים שיש לו ניסיון על הכביש אני אומר את זה אחרי שבועיים בלבד.

ג. זה גם מה שאני לא יודע, ישבתי באותו עם אחי הקטן ובן דודה שלי, והם דיברו ואני הייתי מרוכז במראה שלי ובו וחיכתי לרגע שהוא יעצור, כנראה מרוב ריכוז לא הרגשתי כלום, לא רואה הסבר אחר.

 

ולא אני ולא ההורים שלי רואים שום מקרה שבו אני כן הייתי אשם.

אם אתה מוצא משהו שבו יש לך ספקות שכן הייתי אשם רק תגיד שאני אדע להבא.

ו

Johava

זה אומר שמעכשיו יקרו לי דברים טובים בכביש? (:

VW PASSAT 1.8T

פורסם

תמשיך לנהוג והזמן יעשה את שלו.

עד שתסגל לעצמך סגנון נהיגה שיתאים לך ותלמד "לקרוא" את הכביש תצטרך לסבול קצת. מצד שני - רמת המודעות שלך לכביש היא לא רעה מתוך מה שאתה כותב ולכן תהליך ההסתגלות ייקח לך פחות זמן מאשר לנהג הממוצע, שזה אומר שבועות עד חודשים בודדים נוספים.

מה שקרה לך קורה כל יום למאות נהגים אחרים על הכביש - קטנועים "לוקחים" איתם מראות, רכבים עושים רוורס בחניה עד שמרגישים מכה. אור אדום - בשביל רבים זו המלצה בלבד. לפני שנכנסים לצומת בירוק - חובה חובה חובה לבדוק אם הוא פנוי. זה שיצאת מהמפגש עם הסוס בצומת בשלום - אירוע חשוב ומחשל. זה פיתח אצלך אינסטינקט שמעבר בטוח באור ירוק הוא לא מובן מאליו.

עם הזמן גם תפתח סגנון נהיגה משלך - קריאת הכביש, מהירות יחסית לשאר התנועה, תדירות העקיפות והסיכונים וכו'.

הזמן יעשה את שלו - תמשיך לנהוג.

פורסם

רמי, תמיד תזכור איזה משהו שיעזור לך:

 

תמיד תסתכל במראות מי מאחוריך ואיך הוא נוסע! ככה תהיה ערני ותידע אם הזה שמאחוריך עומד לעקוף בפראות או מימין או כל דבר מטורף אחר שעולה לו בראש, וככה אתה גם תראה כאחד איך הוא עוקף את האחרים ותיזהר ממנו....

שים לב, לא חסרים נהגים שלא יודעים לנהוג, והכי חשוב, בלילותבמיוחד של ימי שישי, אין הרבה תנועה, אז אל תתבלבל שאם אין תנועה הכל בטוח. ביום שישי כולם יוצאים ומבלים ויש הרבה שיכורים, אז המון בהצלחה בהמשך, ותאמין לי שאתה תתגבר על הפחד, הכל עיניין של זמן!

 

 

סם.

פורסם
...תמשיך לנהוג והזמן יעשה את שלו.

אור אדום - בשביל רבים זו המלצה בלבד. לפני שנכנסים לצומת בירוק - חובה חובה חובה לבדוק אם הוא פנוי. זה שיצאת מהמפגש עם הסוס בצומת בשלום - אירוע חשוב ומחשל. זה פיתח אצלך אינסטינקט שמעבר בטוח באור ירוק הוא לא מובן מאליו...

בקשר לזה, לא תמיד זה נעשה בכוונה, לפעמים הנהג חולם בהקיץ בזמן העמידה ברמזור ורואה רכבים מימינו מתחילים לבצע נסיעה (אבל בעצם הם רק מתקדמים טיפה קדימה) ובטעות עובר באדום ואז קצין תופס אותו ומסתכל עליו כאילו:"אתה דפוק? עמדת כבר איזה שתי דקות באדום ופתאום אתה עובר?" ואחרי שהסברת על מה חשבת הוא מוותר לך. אז כן מה לעשות לפעמים גם דברים כאלה קורים אז כדאי לשים לב שהצומת באמת ריק.
פורסם

לא לא לא הוא בפירוש לא עצר בכלל וראו שהוא לא מתכוון לעצור, בגלל זה אני האטתי עוד יותר...

VW PASSAT 1.8T

פורסם
לא לא לא הוא בפירוש לא עצר בכלל וראו שהוא לא מתכוון לעצור, בגלל זה אני האטתי עוד יותר...
רמי, לגבי נהגי משאיות תמיד תן להם לעבור, הם אחרי 20 שעות נהיגה ויותר ותאמין לי שהם לא ערניים. אל תתחיל להסתבך עם נהגים כאלה, אם יקרה משהו תאמין לי שהוא יהיה מוגן שם למעלה על המשאית.

אז תחשוב פעמיים אם בא לך להיות צודק או לא. עדיף תותר למשאית ותחזור בשלום.

 

 

סם.

פורסם

אוקיי ויש לי שאלה שאני ואמא שלי מתלבטים בנוגע אליה:

נגיד אני מגיע צומת ויש לי עצור עכשיו יש לי מעבר חציה וקו עצירה.

אז אותי לימד המורה נהיגה לעצור לפני קו העצירה

עכשיו אמא שלי אמרה לי שאם יהיה שוטראז הוא לא יראה שעצרתי לפני הקו עצירה כי הוא עומד אחרי הצומת, אז איפה לעצור? לעצור פעמיים?

1.JPG

VW PASSAT 1.8T

פורסם
רמי, לגבי נהגי משאיות תמיד תן להם לעבור, הם אחרי 20 שעות נהיגה ויותר ותאמין לי שהם לא ערניים. אל תתחיל להסתבך עם נהגים כאלה, אם יקרה משהו תאמין לי שהוא יהיה מוגן שם למעלה על המשאית.

תאמין לי שהם ערניים לא פחות ממך. אל תזלזל בהם, הם נהגים מקצועיים ויודעים לנהוג. הרבה יותר טוב מתלמיד נהיגה שזה עתה סיים את לימודיו.

 

דבר אחד לא הבנתי מה בדיוק הפריע לך בזה שהוא עקף אותך? אתה נוסע בשמאלי בזחילה ב50 קמ"ש, והוא רוצה לעקוף אותך תן לו לעקוף וזהו (נעזוב את זה שלא חוקי לעקוף מימין, גם לא חוקי לנסוע בצד שמאל ואת זה אתה עשית). פעם הבאה אל תסע בשמאלי על 50, או שתסע מהר יותר בשמאלי או שתסע בימני כמה שאתה רוצה. אם הבנתי נכון אמרת שנסעת בימני, ואז לקראת הצומת נוסף מעין עוד נתיב ימני, אם ככה אז אתה מכיוון שהיית בנתיב הכי ימני היית צריך להמשיך להיות בנתיב הכי ימני, כלומר בצומת כשנוסף עוד נתיב אחד מצד ימין היית צריך להמשיך בנתיב הימני הזה, ולא להמשיך ישר כמו שהמשכת.

ROOONEEYY

פורסם

היה נתיב אחד חסום שחנו שם מכוניות ונתיב אחד שנסעתי בו לנסוע בימין אני לא יכולתי

50 בעיר זה זחילה? טוב לדעת...

והבעיה היא שמצידי יעקפו אותי חופשי זה לא מוריד לי מהכבוד ולא כלום.

אבל בן אדם אתם עם משאית ענקית פלוס נגרר מה אתה נוסע כל כך מהר בכביש? מה אתה עוקף מימין בתוך צומת??

אם זה היה רכב פרטי עוד איכשהו בסדר אבל מספיק מכה קטנה עם הגלגל הענקי שלו כדי לגרום נזק רציני.

 

ואני לא הייתי צריך להיכנס לימי כי כמה מטרים לפני הצומת הימני נפתח ואחרי הצומת הביש שוב התחבר לנתיב אחד.

 

לא יודע איך קבעת שנהג משאית שער 20 שעות ברצף, נוסע בכזאת מהירות ועושה את כל מה שעשה נוהג יותר טוב ממני, כי אני גם עם כל החוסר נסיו שלי לא עושה כאלה דברים שבציק יכולים לגרום לאסון, אחרי הכל הוא גם בנאדם.

VW PASSAT 1.8T

פורסם

זה שהוא נוהג על משאית זה לא אומר שאסור לו לעקוף אותך. בלי שום קשר ישנם מקומות בעיר שגם מהירות של 80 קמ"ש איטית להם.

אנא הסבר את עצמך, הסיטואציה שלך אינה מובנת במעט. כמה נתיבים היו בהתחלה? היו 2 נתיבים, בימני היום מכוניות חונות ככה שלא ניתן היה לנסוע בנתיב הימני. ואתה נסעת לך בנתיב השמאלי. לאחר שהגעתם לצומת ונוסף עוד נתיב אחד מימין, נהיו בעצם 3 נתיבים (ה2 ממקודם, שאני מניח שבתוך הצומת המכוניות החונות כבר לא חנו בצידי הדרך, והנתיב הנוסף שנוסף. וכך נהיו בעצם 2 נתיבים). לאחר מעבר בצומת 3 הנתיבים נהפכו לשני נתיבים, או לנתיב אחד?

הבנתי בערך, הוא בעצם עקף אותך מימין, ואז חתך לנתיב שלך מכיוון שלא היה לו לאן להמשיך לנסוע?

אם כך היה הדבר אז אכן אתה צודק.

 

ללא שום קשר עם כל הכבוד לך, נהגי משאיות הוכשרו להיות נהגי משאיות. הם למדו מעט, ולא סתם קיבלו היתר לנהוג על משאיות (ועוד משאיות עם גרור, כלומר מעל 15 טון), לנהוג הם יודעים (בלי להכליל, אבל רובם יודעים לנהוג).

ROOONEEYY

פורסם

בקשרלנהגי משאיות בלי הכללות, אתם מסכים איתי שלא כל מי שלמד להיות נהג משאית מובטח לו שהוא לא יעשה עבירו או לא יעשה תאונות, הרי בסופו של דבר כולם טועים.

 

יכול להיות שאני טועה, אב בדבר אחד אני בטוח זה כביש של 50 ולא מעבר, במיוחד שאתה נוהג על רכב כה כבד.

 

 

ושימשהו יענה לי על השאלה ממקודם בבקשה (:

DO.JPG

VW PASSAT 1.8T


×
×
  • תוכן חדש...