Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הגישה שלי לכביש היא שבכל שנייה נתונה, הנהג מלפניי/מאחוריי/מצדדיי/הוא העומד

יעשה שטות, ויאלץ אותי להגיב. בהתחלה זה מפחיד, אבל בהמשך הפחד קטן ונעלם,

והגישה (והדריכות) נשארים. תמשיך לשים לב ותחדד עוד יותר את העירנות, ועם הזמן

הפעולות היותר אוטומטיות של הנהיגה (החלפת הילוכים, למשל) יהפכו לחלק ממך, ותוכל להקדיש

תשומת לב רבה עוד יותר לנעשה סביב, בלי חרדה.

 

מסכים עם כל מילה..

לא שאני נהג וותיק ומנוסה יותר מידי אבל לאט לאט רואים/מריחים אם תרצה את הנהגים שמתכוונים לעשות שטויות..

או אותם הולכי הרגל או הילדים..

לא פעם קרה שילדים עומדים ליד ליד המדרכה ובלי כל התראה פורצים בריצה לתוך הכביש- כשאני רואה ילד שיש לו פוטנציאל לפתוח בריצה לעבר הצד השני של הכביש אני על היכון לבלום.

ועוד כל מיני מצבים שלאט לאט תראה ותבין כל עוד יש לך מלווה ליד התרכז בכביש ובהערות- זה יעזור לך מאוחר יותר..

הצופר לא מותקן ברכב בשביל היופי- השתמש בו.

רוכבי אופניים אין שומעים רכב שמתקרב מאחוריהם צפירה קצרה ואתה מודיעה לרוכב האופניים שאתה נמצא בכביש מאחוריו.

 

בקשר למשאית- פול טריילר.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקשר להכל כן, אני מנסה לחשוב כמה שיותר קדימה ואכן רואים שכל מה שקרה לי לא באשמתי =\

כי כשהרכב חונה ומכובה אין לי הרבה מה לעשות.

VW PASSAT 1.8T

פורסם

רמי , אני משתתף בצערך על המזל שלך אבל אני רוצה לחלוק אתך את המכונית הראשונה שלי , היא נהרסה לחלוטין ע"י אשה שהצליחה לפתח מהירות כשאני עוצר לפני רמזור ירוק מהבהב ע"מ להמנע מלהכנס לצומת באדום , היות ונהגים בנתיב השני האיצו, היא "החליטה שגם אני אאיץ " ולמרות שעצרתי ולאט (שלא יהיה עצירה פתאומית) הגברת נכנסה בי והעיפה את כל הרכב שלי לצד השני של הצומת.

 

כשאתה נהג חדש עליך כל הזמן לחשוב מה קורה מכל צדדיך ועדיין להשתמש במכונית וזה קשה , לפעמים אתה אומר לעצמך אז אני לא אסתכל עוד פעם במראה או משהו כי כבר קשה לך , ואני רוצה לומר לך שתמיד תהיה מודע לכל מה שקורה מסביבך וכל אחד כבדהו וחשדהו . תנסה לזכור כל דבר במרחב ולצפות מה הוא יכול לעשות הכי רע , כי חוקי מרפי אומרים שהכי גרוע יקרה לך כשאתה לא מצפה לזה . לאט לאט תראה שהבטחון גדל . אבל אף פעם אל תשכח את השיעורים שעברת עכשיו , וזה יעזור לך להיות נהג זהיר יותר ומיומן יותר .

אני מאחל לך שתצליח . ותזכור מה שלא הורג אותך מחשל אותך . בהצלחה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

תראה בתור נהג חדש (לפני חצי שנה נגמר לי רק המלווה)....

הכביש זה לא משחק ילדים בחודשיים הראשונים של הנהיגה עם המלווה אתה רק תפתח את הבטחון העצמי שלך...

גם אני שהייתי בתקופת המלווה מאוד פחדתי לעבור נתיבים לעשות חניות וכו'.

אני מבטיח לך שבחודש השלישי אתה כבר תיהיה בטוח בעצמך ותוכל לנהוג לבד על הכביש עם בטחון עצמי מלא.

 

שיעורי הנהיגה מאוד מוגבלים

אף אחד לא לומד ב28 שיעורים ללמוד נהיגה פרפקט

בשיעורי נהיגה מלמדים אותך רק איך לעבור טסט... בקושי אתה יודע לעשות חניות, יש לך את המורה נהיגה שהוא המצב חירום שיכול לבלום אותך עם הדוושות שיש לו וכו'.

אחרי שאתה עובר טסט אתה נכנס לעולם האמיתי שזה הכביש שבו אין לך מישהו שיכול להציל אותך במקרה שאתה שוגה.

חוק המלווה מאוד חשוב ועוזר לכל נהג.

 

תנצל את תקופת המלווה שלך כמה שאתה יכול תעשה נסיעות מכל סוג-מחוץ לעיר, בלילה, ביום, בגשם, בשמש וכו'.

 

הבטחון העצמי יבוא לך עם הזמן ואני מבטיח לך שעד שייגמר לך המלווה אתה תרגיש כבר את הכביש טוב יותר ותפתח ביטחון עצמי טוב מאוד שיאפשר לך ליסוע גם בלי מלווה לאחר 3 החודשים.

 

הכי חשוב שתנהג בזהירות ותשמור על עצמך....!

בהצלחה

פורסם

אל תצפור לרוכבי אופניים, תעקוף אותם על נתיב שלם כאילו היו מכונית. צפירות מעצבנות ועקיפות על חצי נתיב מסוכנות - אם כבר עקפת אז כמו שצריך.


×
×
  • תוכן חדש...