Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

שיחקתי עם הפיוזים כי חיפשתי פיוז שנשרף, אחרי זה נדלקה לי מנורה של הכריות האויר(כאילו שיש תקלה) אמרו לי שאולי לנסות לאפס מחשב וזה יסתדר, מישהו יודע על זה??

פורסם

באם לא פגעת בתקינות הכרית,אז זה רק איפוס וזה דרך המוסך.

 

 

יום טוב רן

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אני מאזור ירושלים ויש לי גם את הבעיה שאני צריך לאפס את המחשב(המנורה של שמן הבלמים נדלקה לי כי היה חסר שמן ומילאתי את השמן החסר)

מישהו יכול להמליץ לי על מוסך של צ'מפיון באזור ירושלים והסביבה?

פורסם
אני מאזור ירושלים ויש לי גם את הבעיה שאני צריך לאפס את המחשב(המנורה של שמן הבלמים נדלקה לי כי היה חסר שמן ומילאתי את השמן החסר)

מישהו יכול להמליץ לי על מוסך של צ'מפיון באזור ירושלים והסביבה?

צ'מפיון ירושלים.

רחוב התנופה 9 א.ת ירושלים.

02-5655555

אם אני לא טועה, האנשים שהרכב שלי היו אצלהם מפניי טיפלו שם.

והרכב אחלה.

עוז.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם
אני מאזור ירושלים ויש לי גם את הבעיה שאני צריך לאפס את המחשב(המנורה של שמן הבלמים נדלקה לי כי היה חסר שמן ומילאתי את השמן החסר)

מישהו יכול להמליץ לי על מוסך של צ'מפיון באזור ירושלים והסביבה?

עם חסר שמן בלם יש סיבה והסיבה אחת היא שאתה צריך ברקסים! צריך לבדוק מקדימה או אחורה סתם לא חסר

×
×
  • תוכן חדש...