Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאבא שלי יש מרצדס SE300, שנת 88

עד עכשיו הוא מילא דלק 96. לאחרונה האוטו החל לגמגם.

אבא שלי קנה את הספר של האוטו ובו כתוב שמותר לשים באוטו אך ורק דלק נטול עופרת.

 

השאלה שלי היא כמה נזק נגרם לרכב מזה? איך ניתן לתקן וכמה בערך זה יעלה?

[אני צריכה לציין שגם הבעלים הקודמים של הרכב השתמש בדלק עם עופרת, וגם הוא זה שהטעה את אבא שלי כך שהרכב נסע שנים עם על עופרת.]

 

תודה .

מעיין

פורסם

למה לא צריכה להיות בעיה? הרי אסור לשים באוטו דלק עם עופרת

 

מה גם שכן יש בעיה, האוטו מגמם ויש ריח חריף של בנזין מהאגזוז.

פורסם

לא צריכה להיות בעיה כי זה לא מפריע.

אני מניח שהרכב קרבורטור לפי השנה, התדלוק ב96 והבעיה שאתה מציג.

חפש את הבעיה שלך בקרבורטור לא בדלק!

פורסם
לאבא שלי יש מרצדס SE300, שנת 88

עד עכשיו הוא מילא דלק 96. לאחרונה האוטו החל לגמגם.

אבא שלי קנה את הספר של האוטו ובו כתוב שמותר לשים באוטו אך ורק דלק נטול עופרת.

 

השאלה שלי היא כמה נזק נגרם לרכב מזה? איך ניתן לתקן וכמה בערך זה יעלה?

[אני צריכה לציין שגם הבעלים הקודמים של הרכב השתמש בדלק עם עופרת, וגם הוא זה שהטעה את אבא שלי כך שהרכב נסע שנים עם על עופרת.]

 

תודה .

מעיין

מעיין שלום רב!

ראשית נסי לברר האם ברכב קימת מערכת הזרקה חד נקודתית. והאם קיים ממיר קטליטי ברכב(אני בספק רב)?!

באם ברכב יש קרבורטור לא נגרם שום נזק, ובוודאי לא במלוי חד פעמי, ואין קשר לריח של הדלק ברכב

לסוג האוקטן!

את הגמגונים הייתי מייחס לצנרת דלק יבשה ודולפת, סתימות דלק . מסנן דלק סתום, וקרבורטור סתום(במידה וקיים ברכב קרבורטור), בררי תחילה עם אביך האם קיים ברכב קרבורטור או מערכת הזרקת דלק, וחיזרי לעדכן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

במרצדס קיימת מערכות הזרקה מיכנית משנות השישים מערכות רב נקודתיות.

ישנם דגמים בודדים על קרבורטור.

 

KD2 אתה טועה ובגדול רכב שיש לו ממיר קטליטי חייב דלק ללא עופרת והבן אדם הרס את הממיר כי הוא השתמש עם דלק שיש לו עופרת.

 

לפי מה שהוא מתאר יתכן הממיר נסתם חלקים או התפרק ישנם 2 ממירים בדגם הזה אם אני לא טועה

פורסם

לפי מה שהוא מתאר יתכן הממיר נסתם חלקים או התפרק ישנם 2 ממירים בדגם הזה אם אני לא טועה

אני גם הנחתי שהבעיה היא בממיר. אבל אין לי מושג אם יש שניים.

האם זה אפשרי לתיקון?

 

ואגב, סתם לידע הכללי שלי, מה בדיוק התפקיד של הממיר ואיפה הוא נמצא?

ומה הקשר שלו לאגזוז?

 

[שוב, תודה.

פורסם

התפקיד של הממיר להמיר את הגזים הרעילים שנפלטים מהמנוע לגזים ידודתיים לסביבה, כדי לא לפגוע בשכבת האוזון.

הממיר לא ניתן לתיקון צריך להחליף אותו אל תסים מיקורי כי זה יקר מאוד ישנם ממירים אוניברסלים של בוסל אני הרכבתי לפני תקופה ל 240 דגם חדש יש שמה 4 ממירים היו מפורקים ומאעישים .

הרכב לא שומעים שהוא מונע זה עולם אחר וגם זול .

פורסם

מכוניות עם ממיר אמנם חייבות גם הזרקת דלק (לאו דווקא רב נקודתית) אך הנזק של העופרת הוא רק לממיר, והנזק קורה בזמן קצר.

 

עם זאת למכונית עם ממיר חייב להיות פתח תדלוק צר והפיה של 96 לא יכולה להיכנס אליו. מסיבה זו לא נראה לי סביר שקיים ממיר במכונית.

 

אני לא יודע אם המכונית מיבוא סדיר או לא. בשנת 1988 לא היה ניתן להשיג בארץ דלק נטול עופרת בוודאות ולא הגיוני שהביאו לארץ דגם שתלוי בדלק כזה!

 

יכול להיות שהספר שאביך קנה מתייחס לדגמים שנמכרו בחו"ל ושם ממיר היה סטנדרטי באותה שנה ואילו בארץ לא.

פורסם
מכוניות עם ממיר אמנם חייבות גם הזרקת דלק (לאו דווקא רב נקודתית) אך הנזק של העופרת הוא רק לממיר, והנזק קורה בזמן קצר.

עם זאת למכונית עם ממיר חייב להיות פתח תדלוק צר והפיה של 96 לא יכולה להיכנס אליו. מסיבה זו לא נראה לי סביר שקיים ממיר במכונית.

יכול להיות שהספר שאביך קנה מתייחס לדגמים שנמכרו בחו"ל ושם ממיר היה סטנדרטי באותה שנה ואילו בארץ לא.

בל אם כך באמת שיש הגיון בזה שפיה של 96 לא אמורה להכנס.

 

וגם אנחנו חשבנו על זה שב-88' בכלל לא היה ניתן להשיג נטול עופרת וזה דיי תמוה.

 

נשארתי שוב בלי שמץ של מושג מה הבעיה של הרכב. יש רעיונות?

פורסם

עד כמה שזכור לי המותג "95 אוקטן נטול עופרת" קיים בישראל רק משנת 1995 (אני כמעט משוכנע אבל יכול להיות שאני טועה).

עד אז היה "91 אוקטן", ו"96 אוקטן- סופר".

 

אך מצד שני הרכב שלי הוא שנתון 94, קרבורטור, ואצלי בספר רכב כתוב במפורש לתדלק את הרכב רק באוקטן נטול עופרת (95), ומאז ועד היום הוא מתודלק רק ב95 נטול, אני באמת ישמח לתשובות הגיוניות בנושא- אולי גם אני אשכיל מהשרשור הזה.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...