Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"אנחנו חיים בחברה צינית ואלימה, ובעלי החיים חלשים ומנוצלים. גם להם מגיעות זכויות", אומרת השחקנית והבדרנית, שיזמה אמנה בת שמונה סעיפים המגנה על זכויות בעלי החיים. באמנה דורשת בנאי להקים משמר אזרחי נגד התעללות ומרפאות חירום וטרינריות ולהכשיר משפחות אומנות לקליטת בעלי חיים במצוקה "

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3225114,00.html#n

 

לחתימה על האמנה: http://www.frido.co.il/greens/

פורסם

עם כל הכבוד ויש כבוד לבעלי החיים. זה לא מעט מוגזם? אתה מנהל פה קמפיין למען בעלי חיים ע"ג פורום מכוניות נטו.

 

אתה לא חושב שהודעות כאלה יותר מתאימות לפורום בע"ח ?

 

 

סתם דעת יחיד.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

פורום אוף-טופיק די חופשי מכללי התנהגות (למרות שאנחנו

מבקשים שתשמרו על שליטה עצמית ולא תגזימו).

 

עם זאת, חשוב לציין שהדברים היחידים שמקומם בפורום

אוף טופיק הם דברים שלא קשורים לרכבים. כלומר, אם משהו

קשור לרכב (בצורה ישירה!) הוא שייך לאחד מהפורומים האחרים

(למשל לפורום הכללי).

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=1023

פורסם

אתה לא חושב שהודעות כאלה יותר מתאימות לפורום בע"ח ?

 

סתם דעת יחיד.

 

יוסי.

בלי קשר למה שאני חושב על נושא זה, אני בטוח שהודעה כזו היא הרבה הרבה הרבה יותר חשובה ובעלת תוכן מאשר הודעת "מזל טוב לזרובבל/משה/יהושע/מי שלא יהיה" שנפתחת כל ארבעה ימים בערך.

 

ליאור

פורסם

מסכים בהחלט.

 

ועוד דבר, במידה ומישהו חושב כי אני אכן מנהל קמפיין או איך שלא תקראו לזה מוזמן לפנות להנהלה בבקשה למחיקת ההודעות שלי.

פורסם
מסכים בהחלט.

 

ועוד דבר, במידה ומישהו חושב כי אני אכן מנהל קמפיין או איך שלא תקראו לזה מוזמן לפנות להנהלה בבקשה למחיקת ההודעות שלי.

אני חושב שזה כן קמפיין... ולמרות זאת אני חושב שזה כן חשוב להפיץ את זה כאן, הרי מדובר בחיות וזכויותהן וכאן יש לא מעט אנשים שכן איכפת להם...

לא לישכוח, באתרי ה"חיות" למינהם אנשים "רגילים" לא ניכנסים, ולכן הציבור די מצומצם שם (וגם די מודע לבעיות הללו)....

זה לא אומר שכל מייל על איזה חולה כזה או אחר שמחפש תרומה/מי ינענע אותו/הוא כבר מיזמן מת כי המייל הזה מיסתובב כבר 20 שנה בעולם צריך לימצא את מקומו כאן...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אני כמובן לא מתנגד לכך, אבל יש לאורנה בנאי משהו על הראש מלבד זכויות בעלי חיים? מה עם זכויות של.. אממ... בני אדם למשל?



 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

ברצוני להביא תודה לכל מי שעוזר איך שהוא אפילו במעט לבע"ח החיים אצלנו.

 

אנו צריכים לשנות את היחס לחיים סביבנו ולצאת מהבוע הזאת שאנו הכי חשובים בעולם.

פורסם
ברצוני להביא תודה לכל מי שעוזר איך שהוא אפילו במעט לבע"ח החיים אצלנו.

 

אנו צריכים לשנות את היחס לחיים סביבנו ולצאת מהבוע הזאת שאנו הכי חשובים בעולם.

אנחנו כן הכי חשובים בעולם. והאמת אני די מזועזע שאתה חושב אחרת.

 

בכל אופן, זה לא אומר שכל יצור אחר הוא חסר זכויות, ושלנו יש את הזכות להתעלל בו.

 

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

×
×
  • תוכן חדש...