Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בורה 2001 מנוע 2 ליטר אוטמטית שקניתי לפני חודשיים מיד ראשונה 40000KM

ובזמן עמידה אני מרגיש רעידה כזו כל משהו כמו שתי שניות כשהאוטו ב ניוטרל זה פחות מורגש אבל שזה בעצירה ב D אז זה ממש מציק.

ממה זה יכול להיות?

פורסם

נשמעת על פניו כמו בעית הצתה (כאילו כל כמה שניות באחד הצילנדרים אין הצתה ובעירה).

 

אולי הגיע הזמן להחלפת פלאגים (מצתים).

אם זה לא יעזור אז חוטי הצתה, וכדאי גם לבדוק את הקוילים - מחלה נפוצה ב-VW.

 

אפשרות אחרת היא בעיה שמגיעה מאיזור רצועת האביזרים - אולי מסיבה כלשהי היא מחליקה או נבלמת כל כמה שניות.

אורי

פורסם

עוד דבר אחד תומר לי המחוג של הטורים על כמה עומד! 900 סל'ד? ועם הוא יציב?

 

לפי מה שאתה אומר פה זה מצערת גז.

פורסם

מה יהיה ? סתם לזרוק פה השערות ?

 

האופציות מהנפוצה יותר לנפוצה פחות

 

צינור וואקום יבש\קרוע\מנותק

מצערת מלוכלכת

חיישן לאמדה דפוק

בעיה במצערת

בעיה במחשב רכב

כ-ל דבר אחר...צריך לבדוק על מחשב יעודי

פורסם

לא יציב!!!

כנס לצימפיון ליד הבית שלך והם אומרים לך את הבעיה! דרך המחשב גם !!

 

מאיפה אתה ?

פורסם

לא להתרגש! מנוע ה 2 ליטר 8 שסתומים שמורכב במכוניתך אינו עובד חלק בטורים נמוכים וצריך ללמוד לחיות עם זה. יש לו הרבה תכונות חיוביות אחרות כפיצוי. גם תחום סיבובי המנוע שתיארת הוא נורמלי. מכל מקום למען תנוח דעתך, אפשר לערוך דיאגנוזה ממוחשבת, שקרוב לודאי לא תגלה כל בעיה.

פורסם

אף אחד לא אמר תושבות מנוע?

 

רעידות נוצרות גם מתושבות מנוע גמורות. כמו שיעיד עבדכם שהחליף אתמול 3 תושבות למזדה 323 ומאז אין רעידות.

פורסם
אף אחד לא אמר תושבות מנוע?

 

רעידות נוצרות גם מתושבות מנוע גמורות. כמו שיעיד עבדכם שהחליף אתמול 3 תושבות למזדה 323 ומאז אין רעידות.

בהחלט

עברתי על התגובות גם וממש לא הבנתי למה אין התייחסות כלל לתושבות.

פורסם

אם קנית את האוטו לפני כחודשיים מהבן שלי ברחובות.דע לך ששבוע לפני המכירה החלפנו

מחשב משומש בצמפיון,ויש לנו אחריות 3 חודשים.אל תלך לבד צור איתי קשר בה"פ.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

davidmzr לא קניתי את האוטו מבנאדם מרחובות.

 

ואולי הסיבה שלא העלו אופציה של תושבות מנוע היא הקילומטרז הנמוך יחסית של האוטו.

×
×
  • תוכן חדש...