Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגיע הזמן!!

 

עד מתי ירגישו האופנוענים כמו מלכי העולם?

אגב, מתי יתחילו לעשות ככה גם לנהגי מכוניות עבריינים? כבר נמאס לשמוע על נהג שהרג משפחה כאשר הוא נוהג בשלילה עם 130 עבירות....

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

לא יכלתי לא להגיב על מה שרשום מתחת לתמונה של האופנוע..."רוכב האופנוע בפעולה"...:roll:

 

בפעולה? בסך הכל מראים אופנוע נוסע. באיזה פעולה הוא בדיוק? למה לעשות מכולם עבריינים? אני בכלל לא רואה את מי שנוסע באופנוע 200 קמ"ש כעבריין. איך אפשר לינסוע על כלי כזה 90 קמ"ש?

מדינה מצחיקה. רוצים שכולם יסעו פה בלאנטיסים ולא מוכנים לקבל את השונה.

בתור אחד שעובד שליח עם קטנוע כל היום מ8 עד 22:00 בערב לפעמים אני חייב להודות שאני מאוד מפחד מהמצבע החדש.:lol: אם הם חושבים שהם מפחידים מישהו אם המבצעים החדשים שלהם כל שבוע אז הם טועים.

פורסם

לא בלאנטיסים, אבל אתה רציני?? "אני בכלל לא רואה את מי שנוסע באופנוע 200 קמ"ש כעבריין"

ואני לא רואה במי שיורה בעוברי אורח ברחוב עבריין...

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

זה אופנוע! למה אתה קונה אופנוע שמאיץ ב3 שניות ל100 אם אתה תיסע 90 קמ"ש כל החיים? אתה רציני?

לא מבין מה כל כך מפריע לכם אם איזה אופנוע טס ב200+ ב3 בלילה.

תראו מה הולך במדינה הזאת...כל מי שיש לו אופנוע הוא עבריין! כל מי שיש לו רכב ספורט הוא עבריין! סבבה אולי יוציאו חוק שמותר להביא רק הונדה סיוויק ומאזדה לאנטיס לארץ וככה יפטרו כל הבעיות?

אני חושב ככה: שיניחו לכולם בשקט! אם שוטר תפס אופנוע על מהירות סבבה שיענש אבל לא צריך לעשות איזה מבצעים מיוחדים ולהודיע בכל עיתון על זה. זה נישמע כמו איזה רדיפה כבר....

מי שעובר באדום ומי שחוצה קו הפרדה ומי שנוסע כמו מטורף בזיג זג לדעתי מגיע לו שיענש אבל מי שיש לו כלי מהיר וסך הכל נוסע מהר בלילה כשיש מעט רכבים על הכביש אני לא מבין למה לעולל להם את זה!

תשמע זאת הדעה שלי ולא צריך לאכול אותי עכשיו בגלל זה ולהתנפל עלי.

פורסם

ההבדל הוא שהאופנוענים לא עושים את זה רק באמצע הלילה..

גם באמצע היום.. וכשיש מכוניות מסביב רובם (בעיקר בעלי האופנועי ספורט גדולי הנפח) נוסעים כמו מטורפים..

חותכים מזגזגים.. ווילי באמצע איילון(?!!!!).. נשמע לך הגיוני?

אח"כ כשהם חותכים מישהו ועושים תאונה, הם גם לא אשמים.. אלה הנהג שפגע בהם אשם.. והוא צריך לחיות עם זה שרוכב אופנוע נהרג באשמתו..

אבל זאת באמת אשמתו?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
זה אופנוע! למה אתה קונה אופנוע שמאיץ ב3 שניות ל100 אם אתה תיסע 90 קמ"ש כל החיים? אתה רציני?

לא מבין מה כל כך מפריע לכם אם איזה אופנוע טס ב200+ ב3 בלילה.

תראו מה הולך במדינה הזאת...כל מי שיש לו אופנוע הוא עבריין! כל מי שיש לו רכב ספורט הוא עבריין! סבבה אולי יוציאו חוק שמותר להביא רק הונדה סיוויק ומאזדה לאנטיס לארץ וככה יפטרו כל הבעיות?

אני חושב ככה: שיניחו לכולם בשקט! אם שוטר תפס אופנוע על מהירות סבבה שיענש אבל לא צריך לעשות איזה מבצעים מיוחדים ולהודיע בכל עיתון על זה. זה נישמע כמו איזה רדיפה כבר....

מי שעובר באדום ומי שחוצה קו הפרדה ומי שנוסע כמו מטורף בזיג זג לדעתי מגיע לו שיענש אבל מי שיש לו כלי מהיר וסך הכל נוסע מהר בלילה כשיש מעט רכבים על הכביש אני לא מבין למה לעולל להם את זה!

תשמע זאת הדעה שלי ולא צריך לאכול אותי עכשיו בגלל זה ולהתנפל עלי.

אתה צודק, אין להם פשוט מה לעשות, והציבור הרחב רואה את כל התאונות האלה,

ואז נופלים על הראש של האחראי על כל הדברים האלה במשטרה, אז הוא חושב מה לעשות על מנת שהציבור יגיד "הוא ניסה....." ולא יגיד שלא עושים כלום.

אנחנו חיים במדינת ישראל, שום דבר פה לא הגיוני, שום דבר פה לא עשוי כמו שצריך..

אז כן, אין להם מה לעשות, אז הם מחפשים "אופנוענים עבריינים" במקום ללכת לחפש רוצחים אנסים וגנבים.

ככה המדינה שלנו נראת, לדעתי יהיה קשה מאוד מאוד לשנות את המנטליות של הישראלים פה, אם כי בלתי אפשרי..

 

מדינה פשוט...... לא יודע איך להגיד את זה.

:neutral:

פורסם
תשמע זאת הדעה שלי ולא צריך לאכול אותי עכשיו בגלל זה ולהתנפל עלי.
מטרת הפורום- להחליף דעות ולנהל דיונים (והכל בחברות:-) )

 

עכשיו תראה, אתה נכנס לפילוסופיות שאפשר לשבת ולדסקס עד מחר. אבל בכ"ז 2 הערות:

1. האופנוע אולי מאיץ מ0 ל100 ב3 שניות, אבל זו לא סיבה לעשות את זה. גם לאנטיס יודעת לנסוע מהר, אז גם מי שנוסע בלאנטיס ב200 קמ"ש איננו עבריין? כי האוטו יכול?

2. אני מסכים איתך שלא כולם עבריינים, אבל תבין: סטיגמות לא נבנות בקרב שוטרים "סתם". לא סתם יעצרו כל אימפרזה טורבו עם ספויילרים ומדבקות לבדיקה ולא סתם יעשו לו את המוות בטסט. השוטרים והטסטרים כבר נתקלו במספיק רכבים כאלה עם נהגים בעייתים שעברו על החוק וניסו לבצע שינויים\שיפורים לא בטיחותיים (יסלחו לי כל בעלי האימפרזות- זו סתם דוגמה). ואותו כנ"ל לגבי נהגים חדשים\צעירים... ואין מה לעשות.

לדעתי, יוזמה מבורכת של המשטרה- אם אכן יש לכל אופנוען "תיק" כזה: הזהירים ושומרי החוק לא צריכים לפחד. העבריינים ומפרי החוק דוקא כן, באיזה צד אתה?

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

אני לא מדבר על שיפורים. זה לא חוקי פה ואני בעצמי עם האוטו שלי עברתי הורדה ועוד 1000 סיוטים אחרים. אני מדבר על אופנועים ומכוניות ספורט סטנדרטיות.

אם הם רוצים לתפוס עבריינים אני יכול לכוון אותם לכמה מקומות שיש בהם "עצור" שמנסיון עוצרים שם 2 מתוך 10 מכוניות..אולי.

שישימו במקומות כאלה ניידת ואני מבטיח שכל 10 דקות הם יחלקו שם כמה דוחות ....אלפי שקלים ב10 דקות. שיתיעצו איתי קצת לפני שהם עושים מבצעים מטומטמים...אבל שיתפסו עברינים אמיתיים!:evil:

מזכיר לי את המתנדבים הזקנים האלה בחיפה שאני רואה בימי שישי ברחובות צדדיים שאין שם איש...מחלקים דוחו"ת לרכבים שחונים על המדרכה....ב2 בלילה.:evil:

זה לא אנשים זה זבלים...מצטער.

תשמע אני לא עובר באדום ועוצר בעצור. אם הקטנוע אני נוסע הרבה מעל 50 קמ"ש בעיר זה כי אין לי ברירה ואם אני אסע 50 יפטרו אותי.

בוא נגיד ככה שאם היה לי אופנוע בוודאות אני אומר לך שהייתי נוסע הר-בה מעל המותר. לא תמיד כמובן ובהתאם לתנאי הדרך אבל לא הייתי קונה אופנוע שמגיע ל300 ושבנוי לנסיעה מהירה כדי לינסוע לפי החוק.

פורסם

ההבדל הוא שהאופנוענים לא עושים את זה רק באמצע הלילה..

גם באמצע היום.. וכשיש מכוניות מסביב רובם (בעיקר בעלי האופנועי ספורט גדולי הנפח) נוסעים כמו מטורפים..

חותכים מזגזגים.. ווילי באמצע איילון(?!!!!).. נשמע לך הגיוני?

אח"כ כשהם חותכים מישהו ועושים תאונה, הם גם לא אשמים.. אלה הנהג שפגע בהם אשם.. והוא צריך לחיות עם זה שרוכב אופנוע נהרג באשמתו..

אבל זאת באמת אשמתו?
אופנוע מעבר להיותו כלי תחבורה הוא גם: תחביב, ספורט ודרך חיים.

ואני לא רוצה להישמע פלצפן אבל אם היה לך את החיידק של אופנוע היית מבין.

מה שבשבילך זה לנסוע כמו מטורף בשביל רוב האופנוענים זוהי אסטרטגיית רכיבה שבה הם חישבו את כל הסיכונים שכרוכים בה וגם נהנים מאסטרטגיית רכיבה זאת הכי הרבה (זה התחביב שלהם, כשהם עולים על אופנוע הנאה זה מה שמניע אותם).

אני מסכים איתך שכל הדברים שאתה מתאר לא צריכים להתבצע על כביש ציבורי ומאחר ואין מסלול אין להם מקום אחר, אבל הבדל משמעותי שקיים בין אופנוע ספורט לרכב ספורט הוא שאם אופנוען יעשה טעות רק הוא יהרג (ותאמין לי ש90 אחוז מהתאונות של אופנוע +רכב הרכב אשם ב100 אחוז ולא נקלע לתאונה כפי שאתה מתאר) לעומת זאת רכב ספורט יגרום לתאונה קטלנית הם הרבה הרוגים.

שבת שלום והמשך דיון נעים.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

מבלי להשמע בוטה מדי: גיבוב של שטויות.

בתאונה בין אופנוע לרכב לא רק האופנוען נפגע (גם אם הפגיעה בנהג הרכב היא משפטית בלבד- זו עדיין פגיעה)

וחוץ מזה, לי יש תחביב של ירי, אני נורא אוהב לירות (באמת, לא בציניות), אז מה- זה אומר שמותר לי לעמוד ולירות מחלון ביתי ו"מי שאין לו את החיידק לא מבין בזה ואסור לו לומר לי כלום"??

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם
הגיע הזמן!!

 

עד מתי ירגישו האופנוענים כמו מלכי העולם?

אגב, מתי יתחילו לעשות ככה גם לנהגי מכוניות עבריינים? כבר נמאס לשמוע על נהג שהרג משפחה כאשר הוא נוהג בשלילה עם 130 עבירות....

ילד, מה אתה מבין?

dirty old man

need love too

פורסם

אופנוע מעבר להיותו כלי תחבורה הוא גם: תחביב, ספורט ודרך חיים.



ואני לא רוצה להישמע פלצפן אבל אם היה לך את החיידק של אופנוע היית מבין.

מה שבשבילך זה לנסוע כמו מטורף בשביל רוב האופנוענים זוהי אסטרטגיית רכיבה שבה הם חישבו את כל הסיכונים שכרוכים בה וגם נהנים מאסטרטגיית רכיבה זאת הכי הרבה (זה התחביב שלהם, כשהם עולים על אופנוע הנאה זה מה שמניע אותם).

אני מסכים איתך שכל הדברים שאתה מתאר לא צריכים להתבצע על כביש ציבורי ומאחר ואין מסלול אין להם מקום אחר, אבל הבדל משמעותי שקיים בין אופנוע ספורט לרכב ספורט הוא שאם אופנוען יעשה טעות רק הוא יהרג (ותאמין לי ש90 אחוז מהתאונות של אופנוע +רכב הרכב אשם ב100 אחוז ולא נקלע לתאונה כפי שאתה מתאר) לעומת זאת רכב ספורט יגרום לתאונה קטלנית הם הרבה הרוגים.

שבת שלום והמשך דיון נעים.

כמו שאמרו..

תחביב ספורט ודרך חיים זה מאוד נחמד..

אבל לא על הכביש הציבורי כשיש עוד מכוניות שנוסעות שם..

שיסעו למנחת בערד או אי-שם בצפון ויעשו מה שמתחשק להם..

שיקומו ב3 בבוקר באמצע שבוע ויסעו על כביש הערבה 20 אלף פעם הלוך חזור באיזו מהירות שרוצים - כל עוד הכביש ריק!

 

אתה אומר ש90 אחוז מהתאונות בין אופנוע לרכב הרכב אשם?

סבבה.. מאמין לך..

הבעיה היא שה10 תאונות האחרות הן התאונות הקטלניות שהרוכבים נהרגים מהן!!

 

רוכב דופק ווילי באמצע כביש תל-אביב ירושלים.. (וכבר קרה לי שעשו את זה בדיוק לידי..)

הוא מחליק על הכביש ונזרק מהאופנוע..

רכב שנסע אחריו/בסמוך לו דורס אותו במהירות של100+ קמ"ש ורוכב נהרג..

במהירות שכזו, פגיעה באופנוע/רוכב גם הרכב סובל מנזק לא קטן, וסביר להניח שכתוצאה מכך גם יאט בצורה דראסטית, ואפשרי שיכנסו בו מכוניות מאחורה..

 

בתאונה יהיה לפחות הרוג אחד - הרוכב..

ולפחות בןאדם אחד שיצטרך לחיות כל החיים שלו (אם הוא ישאר בחיים) עם זה שהוא היה גורם להריגה של רוכב..

אשמתו? חס וחלילה.. הוא לא עשה כל פשע!

פרט לזה שהוא נסע כחוק ליד אופנוען שהחליט לדפוק ווילי באמצע ת"א-ירושלים ביום שבת בשעה 9:30 בערב כדי לא לאחר לחברה שלו שהוא קבע איתה בסינמה סיטי לסרט ב10...

 

קפיש?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ילד, מה אתה מבין?

לא בדיוק יודע מה גילך, אבל אם אתה יודע על גילי משהו, כדאי שתגלה לי...

 

ואולי תסביר את קו המחשבה שלך- דואג לביטחוני ולבטחון הציבור מפני עבריינים שמסכנים אותי ואת משפחתי על הכביש = ילד? :roll:

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x


×
×
  • תוכן חדש...