Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער על הבורות. אבל איני מבין בנושא.

הגיר אצלי מאוד ארוך ומסורבל ויחס ההעברה בין ההילוכים הוא ארוך (פיאסטה 96 יוטה 1300),

אני לא מחפש להפוך את הרכב לאוטו ספורט, אך אני מעוניין שיחס ההעברה יהיה קצר יותר ובכך מהנה יותר לנהיגה, אז השאלות שלי הם כאלה:

1) האם אפשר לקנות גיר קצר יותר (פורד RS2000 לשם הנחה וכיוצ'ב)?

2) האם יש דרך כלשהי לקצר את הגיר ובכך את יחסי ההעברה?

3)מה העלויות של דבר כזה? ומה הסיכונים אם יש?

 

 

תודה מראש.

דודו.

 

נ.ב- ערכתי חיפוש שמפנה לPSI פרויקטים, הבעיה זה שמי שיודע איך בנוי הגיר בפיאסטה, הוא

ממש על "הרצפה" כך שאני מפחד. ורוצה לדעת אם למישהו יש נסיון עם מקרים כאלה.

אולי רפי או ארנון?.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

הבעייה בפיאסטה יוטה היא לא הגיר הארוך אלה המנוע החלש.

קיצור יחסי העברה בגיר היא פעולה כמעט בלתי אפשרית,וגם קיצור יחס ההעברה הסופי היא עיניין לא פשוט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

כל המנועים בדגמי פיסאטה בשנים ההם חלשים, גם בגיאה... או שאני טועה חן?

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

קצר? , הגיר של ה-RS לא כזה קצר (עם צ'יפ וזוג קאמים של kent מנתק ב:7000 סל"ד)

 

ראשון 75 קמ"ש

שני 105 קמ"ש

שלישי 150 קמ"ש

רביעי 190 קמ"ש

חמישי +230 קמ"ש

 

מדוד :-)

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

בגיהה ובפלייר היה מנוע 1.4 CHV,שאמנם לא היה חזק בהרבה,אך מודרני יחסית ובעל פעולה נעימה בהרבה.

הדגמים הספורטיביים יותר של הפיאסטה,ה XR2I והטורבו לא הגיעו לארץ.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

טוב בינתיים אנחנו עומדים במקום,אי אפשר להפוך את היוטה ליותר חזקה , אולי רק להביא בלוק של גיאה

וזה פתח לצרות.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

תראה בתור בעל פיאסטה יוטה אבל 97 , אני יכול להגיד לך שהגיר עצמו לא ארוך , אלה כמו שאמרו לך המנוע חלש , 1.3 בעל 60 עם תכנון של מנוע וותיק מראשית דגמי הפיאסטה עוד בשנות ה70.

ותאמת גם אם תוכל לקצר אותו זה לא יעזור הרבה , נקודת התורפה המנוע עדין תשאר.

1.6 206

פורסם
תראה בתור בעל פיאסטה יוטה אבל 97 , אני יכול להגיד לך שהגיר עצמו לא ארוך , אלה כמו שאמרו לך המנוע חלש , 1.3 בעל 60 עם תכנון של מנוע וותיק מראשית דגמי הפיאסטה עוד בשנות ה70.

ותאמת גם אם תוכל לקצר אותו זה לא יעזור הרבה , נקודת התורפה המנוע עדין תשאר.

רד,רד עוד אחורה בשנים...

מנוע הפיאסטה בבסיסו הוצג עוד בפורד אנגלייה של ראשית שנות ה 60'!

ביאסטה הוא נקרא קנט ובאסקורט לדורותיה הוא ניקרא X FLOW,בשל מיבנה סעפת הפליטה שלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...