Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש צמיגים טובים באיזור הצפון:

מחפש המלצה לצמיגים בגודל:

195\60\15

 

מבירור שעשיתי מצאתי שב CAR MARKET בחוצות המפרץ הכי משתלם :

צמיגי דנלופ מדגם 490 ב 1500 ש"ח לרביעייה

צמיגי דנלופ מדגם LM702 שיש להם חתך ממש יפה ב 1850 ש"ח לרבעייה.

המחירים כוללים איזון\וונטילים מע"מ וכו.

 

אשמח לשמוע המלצות\מחירים של צמיגים טובים עד 2000 ש"ח לרביעייה.

 

תודה.

פורסם

יש לך ברידג'סטון MY01 ב 375 שח לצמיג אצל אנטון ביפו (המחירים בחוץ עומדים על 450-500 שח לצמיג). הם נחשבים לדגם ספורטיבי-לייט ויש להם חתך יפה.

דאנלופ ושות' אפשר להשיג באיזור ה 1400-1500 שח לרביעיה באיזור המרכז, תלוי כמון בדגם (מדובר על דגמים רגילים ולא ספורטיביים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הרכבתי צמיגים במידה 195/60R15בהרבה מכוניות סאאב 900 מאמצע שנות התשעים. אני מרכיב להם מישלין אנרג'י בדרגת מהירות H, ומקבל נסיעה נעימה מאוד, אחיזה טובה (לא יומרות ספורטיביות, אז אני מרכיב צמיגים אחרים) ותקשורת מצוינת בהגה. את הפידבק הטוב ביותר קיבלתי מאבי שהיה בטוח שהחלפתי לו מסרק הגה אחרי החלפת צמיגים מדנלופ SP200 לאנרג'י.

 

לא מכיר את הדגמים הנוכחיים של דנלופ.

בסאאב שלי מותקנים היום קונטיננטל ספורט קונטקט ואיני מרוצה מהם. בקרוב אחזור למישלין פרימסי (חורג בהרבה מ 2000 ש"ח לרביעיה)

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

חברים:

הייתי היום בסיבוב פירוקיות, נכנסתי לפנצריה בשפרעם, פנצריית חליל:

4 צמיגי דנלופ מדגם 490 במידה 195\60\15 ב 1000 ש"ח במזומן, צמיגים עם תאריך של שבוע 48 של 2005, ארבעתם.

יש לו גם 4 צמיגים של MABOR ב 1300 ש"ח.

כמובן בכל קנייה כולל איזון\הרכבה\וונטילים חדשים.

האם למשהו יש את הדנלופים מהדגם 490 ויכול לתת לי חוות דעת עליהם?

מה דעתכם שווה?

×
×
  • תוכן חדש...