Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חלון חשמל אחורי בצד שמאל לא עובד

המפסק שלו שבור, אבל הוא לא עובד גם אם מנסים להוריד מהשליטה של הנהג.

היום פתחתי את הדלת והוצאתי את המפסק...

השאלה אם אני יחליף מפסק הבעיה תסתדר ואם הבעיה היחידה זה המפסק,

כי החלון לא עובד גם מהשליטה של הנהג.

החלפת מפסק תעזור או שהלך המנוע של החלון ?

 

 

 

תודה רבה.

פורסם

בצורה זו לא ניתן לקבוע מה "הלך".

 

שים לב:

 

בכל מקרה, חלון לא יעבוד כאשר אחד המתגים בחוץ- לא מחובר.

המתגים מחוברים ב"טור" ולכן הוצאת אחד מהם , תבטל את פעולת החלון טוטלית.

 

חבל להמר.

גש לחשמלאי /מתקין שיבדוק יאבחן וקנה רק את החלק שצריך.

 

אל תחסוף בדיקה זו, הזול ייצא לך יקר.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לא נראה לי שהבנת למה אני מתכוון

החלון האחורי שמאלי לא עובד כלל. גם כאשר כל המתגים מחוברים.

דרך השליטה של הנהג - לא עובד

דרך המפסק של עצמו - לא עובד

בנוסף לכך המספק האחורי שבור.

השאלה שלי היא למה החלון לא עובד דרך השליטה של הנהג ?

האם המפסק(אחורי שמאלי) חייב להיות מחובר ופועל כדי שהמפסק שבשליטת הנהג יפעיל את החלון ?

פורסם

תרכיב מפסק חדש ואז באם זה לא יעבוד סימן למדובר בתקלת מנוע חשמלי של החלון.

קאדילק לימוזין

פולסוואגן פאסאט 2003 טיפטרוניק

פיג'ו 205 GTI 1992 יחיד במינו בארץ

פולריס ריינג'ר 2005

×
×
  • תוכן חדש...