טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,231 נושאים בפורום הזה
-
מידות לחץ אוויר 1 2
מאת אומי5- 17 תגובות
- 12.3 אלף צפיות
ברכב של הורי (כריזמה איר) הלחץ אוויר שמופיע על המפתן דלת כתוב במידות שונות מPSI באחת כתוב 220 ו230 (קידמי אחורי) ,בשניה כתוב 2.3 2.2 (קידמי אחורי) . שאלתי איזה מוסכניק (דווקה אחד שיודע בדרל כלל) והוא אמר לי לשים 23 PSI ו22 PSI . המהמה ....שגם ההגה לא מרגיש מי יודע מה וגם הצמיג שחוק בצדדים ,לפי מה שאני יודע זה אומר שחסר אוויר כל זה מקדימה. מאחורה הכל בסדר ,עכשיו אם המידה לא נכונה אז איך מאחורה הכל תקין? בקיצור אני אשמח לטבלה שמראה איך מחשבים בין מידות לחץ אוויר שונות . מזל שמידי פעם נגמר לי הטסט...ואני לוקח להם ת'רכב **ת'רכב = את הרכב, נא לכתוב בעברית ולא בשפת צ'אטים** ....
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- 1 תגובות
- 811 צפיות
אתמול נשבר לי הידית האחרונה שעבדה באוטו שלי... איביזה שנת 98 קופה הלכתי למוסך... ומסתבר שהזמנה של ידית חדשה עולה 1100 שקל לאחת !!!!!!! עכשיו יש לי אפשרות לקנות מפירוק... כ200 שקל לידית מישהו פה מכיר מקומות שאפשר לקנות מפירוק? או מכיר מגרשי פירוק שמוכרים את זה....? בקשה חברה אני חייב את העזרה שלכם מחר יום שישי ואם אני לא ידע מאיפה לקנות עוד היום האוטו ישב אצלו במוסך כל הסוף שבוע... תודה מראש - אלעד
הודעה אחרונה מאת Joni-R, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 11.1 אלף צפיות
היי אנשים החלטתי לשתף אתכם בטעות אנוש שלי... לפני כמה ימים נסעתי במהירות 20 קמ"ש ליד החנייה ופתאום חתולה תמימה גרמה לי לסטות עם הרכב הישר למדרכה שהיא בגובה של 10 סנטימטרים בלבד הטמבון שלי יותר נמוך מזה ולכן חשכו עיניי חשוב לציין שחלק מהטמבון עשוי פיבר אז בכלל.. למזלי התחלתי להתעסק בכל העניין הזה של תוספות לרכבים מספר חודשים לפני ואני עדיין חובבן אז החלטתי לקחת את התיקון לידי...עלות כל התיקון פחות ממאה שקלים מה שצריך זה המון סבלנות והמון דמיון ובעיקר קומבינות עכשיו אחרי התיקון בדקתי את החוזק בנסיעה מהירה עליות על במפרים והכל נראה די יציב אני מקווה אז הנה אם אני הצלחתי כל אחד יכול החומרים שהשתמשתי בהם הם: דבק אפוקסי לפלסטיק שאיתו תיקנתי את החלקים מפלסטיק ושפכ…
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- 3 תגובות
- 813 צפיות
איפה אפשר לקנות וכמה כבר יעלו?
הודעה אחרונה מאת shahar50, -
- 2 תגובות
- 850 צפיות
סורייייייייי בטעות העליתי את זה ב"ייעוץ לרכישת רכב"-אם מישהו מהאחראים יכול למחוק/להעביר את הטופיק לכאן. אני רוצה לעשות כמה שדרוגים (ויזואלים)לרכב:החלפת תאורה,צביעת הלוח שעונים לצבע כסף-ניקל (איציק תודה!!!אחלה מדריך העלת). האם יש למישהו מושג איך לפרק את הלוח שעונים במאזדה 323F כדי להחליף את התאורה לצבע כחול? כמה יש?איזה נורות לקנות(גודל ,הספק..)? בדקתי בפורום בשרשורים קודמים מצאתי המון מדריכים על העניין הזה אבל בכל זאת מישהו שיש לו נסיון עם מאזדה F 323 מהדור הראשון יוכל לתת טיפים,פעם ראשונה שלי עם משהו כזה ואני לא רוצה לשבור וכאלה ועוד שאלה... קורות החיפוי מפלסטיק שנמצאות בצידי השמשה הקדמית נוטות להשבר/להסדק/להתלש...יש למישהו רעיון איך לכסות את זה?איזה תחליף…
הודעה אחרונה מאת אבי26, -
אזעקה 1 2
מאת ImPrEzA LoVeR-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום אנשים אני רוצה לקנות את האעזקה עם הצג על השלט רק צריך חוות דע עליו
הודעה אחרונה מאת m&m, -
-
מה זה סל"ד?
מאת mo15da- 13 תגובות
- 14.5 אלף צפיות
סל"ד זה הסיבובי מנוע לדקה? זה השעון בלוח שעונים שמראה את סיבובי המנוע? נתקלתי הרבה פעמים באנשים שכתבו שהגיעו ל4000 5000 סל"ד מה זה אומר יש לי עד מספר 8 בלוח שעונים ששם זה כבר אחרי הקו האדום...תודה
הודעה אחרונה מאת alonc, -
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
נתחיל עם השאלה. בזמן צביעת הטאסות שמתי לב כי מעל לגלגל השמאלי הקדמי יש סימני נזילה או שמן, זה קיים גם מעל לגלגל הימני הקדמי, אך פחות. מישהו יודע במה מדובר, האם זאת נזילה או שמא מדובר בתופעה של "הזעה"... יש לציין כי הרכב עמד כמה שעות במקום. מצורפת תמונה.
הודעה אחרונה מאת gadik6, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום, קניתי לפני מספר חודשים טויוטה יאריס חדשה. כל הזמן מצטבר בזוג הגלגלים הקדמיים פיח והטסה כל הזמן משחירה. שאלתי בחברה והם טוענים שלא מכירים את התופעה. שאלתי עוד מישהו שיש לו יאריס חדשה וגם אצלו יש את אותה התופעה. מישהו מכיר את זה ? מה אפשר לעשות בזה ? תודה אילנה
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
-
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, רציתי את עזרתכם בבחירת בולמים לרכב, לא כל כך מעוניין בבולמי קוני כי הם יקרים. אני מוכר את הרכב ועד שאני אמכור גם ככה יש לי טסט. רציתי לדעת הרכב זה הונדה סיוויק 93 . איזה בולמים מתאימים שיהיו נוחים ומתאימים לרכב. מה אתם ממליצים ואם אתם יודעים בערך מחיר. תודה רבה, תומר.
הודעה אחרונה מאת GTV-3000, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 905 צפיות
הלכו לי שני הבולמים האחוריים(לפי מוסך מורשה) ברכב מגאן קופה 1.6 בולם אחד אני בטוח שהלך כי הוא עושה לי רעשים ממש רציניים בנסיעה(שבור) והשני הוא אומר שהוא תפוס משום מה??? לא משנה אז במוסך מורשה דורשים ממני 1400 ש"ח למקוריים עם עבודה ומע"מ רציתי להביא דגם צרפתי שבאים רק בזוגות ב 600 ש"ח לא מקורי ללא עבודה (אני יחליף לבד) אבל אין בארץ לא מצאו לי מה שכן השיגו לי דגם אירופאי ??? הם טובים??? הוא רוצה אליהם 500 אבל אני יוריד אותו יש גם תוצרת טיוואן אבל אלה בכלל לא טובים... יש המלצות במחיר טוב? רעיונות?
הודעה אחרונה מאת 2sexy4u, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 996 צפיות
שאלו אותי שאלה, ואני לא רוצה לענות בצורה נמהרת למרות שנראה לי שהתשובה ברורה. הלכו עם טרופר אוטומטי למוסכניק לא מורשה, ועל פי ספר הטיפולים צריך כבר להחליף שמן תיבה אוטומטית. המוסכניק אומר שהוא בדק את השמן עם האצבעות, והוא סמיך מספיק, כך שחבל להחליף אותו עכשיו. בדקתי את השמן בעצמי, הוא אדמדם ונקי, אבל אני עדיין חושש. לדעתי זו תשובה חאפרית בעליל של המוסכניק. אתם איתי? נוסף על כך, הוא אומר שפטמות הגירוז מלאות, ואין מה לגרז אותן. הכצעקתה?
הודעה אחרונה מאת Opel Astra GSI, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכל באי הפורום יש לי בעיה עם הצופר ברכב, פעם עובד ופעם לא. מישהו יודע היכן ממוקם הצופר ברכב ? הרכב : מיצובישי לנסר 90. תודה
הודעה אחרונה מאת AgEnT_OrAnGe, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
בוקר, ניסו לפרוץ לאח שלי לסובארו גראנד לאונה 1994, ושברו לו את הפנל של הסטריאו, זה חלק גדול כזה שמכיל את כל הקונסולה המרכזית עד הידית הילוכים (למי שמכיר ?? ) בקיצור, מישהו (רפי לין בטוח ידע) איפה מזמינים לו חלק כזה , או משומש או חדש. בפירוקיות הגדולות (היפר חלף, מאגר ויזדי) אין. גם חדש תופס.... תודה
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הבעלים הקודמים של האוטו שלי הדביק מדבקה מרובעת, קטנה, וורודה ומכוערת של הגן הטכנולוגי בירושלים. השמש גרמה לדיהוי צבעה של המדבקה, וכעת היא מחוררת, מעצבנת והכי גרועה - וורודה. אני מעוניין להסיר אותה, אך אני מפחד לשרוט את השמשה ולגרום להסרת ציפוי המגן שלה. (אמרו לי שהדבק מסיר את הציפוי המגן...) תודה לכולם, סנופקין.
הודעה אחרונה מאת סלבו, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 15.7 אלף צפיות
שלום לכולם ! אני חושב שנקרעה לי רצועת התיזמון באוטו (מדובר על סופר רייסר 95). בעוד שאני נוסע עם הרכב, שמעתי תיקתוקים כאלה שמגיעים מאיזור רצועת התיזמון. המשכתי לסוע ובדיוק איך שהגעתי הביתה שמתי את הרכב בניוטרל. הטורים ירדו אט אט והאוטו נכבה. שאני מנסה להניע אני שומע שהסטרטר "מסתובב על ריק" והאוטו לא מניע. שאלתי היא כזאת, האם אפשר להחליף טיימינג בבית ? נניח והמוסכניק יביא את הרצועה, אפשרי להחליף בבית ? או שחייב ליפט נניח ? האם נגרם נזק כלשהו למנוע ? אני מציין שהרכב נכבה תוך 2 שניות משהו כזה הטורים ירדו עד שהוא נכבה לגמרי. תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת חנן-ג'יפולוג, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 902 צפיות
הרכב המדובר הוא סקודה פיבוריט 92... היום בזמן נסיעה שגרתית חזרה לעיר מהעבודה פתאום בלי שיקרה משהו מיוחד הרגשתי שכשאני לוחץ גז הרכב מקרטע קלות... ואחרי כמה דקות הבנתי שהוא פשוט התחיל לקרטע בצורה מוזרה... כמו כן כשאני עוצר המנוע נכבה והסלד עולה ויורד קלות... אני חייב לציין שהפילטר דלק נקי כמו חדש... ולפני כשלושה חודשים הקרבורטור עבר בדיקה ונמצא תקין ונקי. הרעיון היחיד שעולה לי הוא המשאבת דלק... למישהו יש עוד רעיונות ואיך אני יכול לבדוק מה באמת קרה פתאום?!?!? נ.ב אם זה עוזר אז הפילטר דלק כמעט כולו מלא באויר ויש מעט מאוד דלק בתוכו... (אני מבקש לא לרדת על האוטו שלי כי אני דווקא מבסוט ממנו!)
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 801 צפיות
הסיפור כזה: היה חם (חם מאוד) עשיתי את העלייה מים המלח לירושלים, למי שמכיר עלייה די גדולה. אז כבר לקראת הסוף הרגשתי שהמנוע מתחיל קצת להרעיש ולסחוב פחות, נעלצתי להוריד הילוך. גם באיזה שהו שלב נדלקה הנורה של לחץ שמן. הורדתי את הטורים ואז היא נכבתה ואת שער הדרך עברתי בסדר - המנוע חזר לעבודה ללא רעשים והנורה לא נדלקה יותר. ברור שלא היה מספיק כוח לעלות והשמן כנראה פשוט רתח. הרעש שהיה מהמנוע הוא כאילו כאשר מאיצים בפתאומיות הוא לא מגיב כמו שצריך ומרעיש. קרה לי דבר כזה רק פעם אחת, באילת. אני משתמש בשמן LM 10W-40 מינרלי עם מרכיבים סינטטיים. מה אפשר לעשות פה? 1) אני ישר חשבתי לעבור לשמן אחר, אבל לא יכול להחליט לאיזה בדיוק. אני חושב כנראה ליותר סמיך, אולי 20W-50? או ההפך, לע…
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מישהו מכיר מקום שמוכר מתגים משומשים לחלונות או חדשים , {לא מהחברה}. תודה לעונים. עדיף מאזור המרכז.
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רציתי לדעת האם הפלאגים הבאים של בוש יתאימו לשתי מכוניות הפיאט שלי: פיאט אונו, 95, 1.4 הזרקה - WR7DC פיאט מריאה, 98, 1.6 אוטו' סטיישן - FR8DC בדקתי בספרי הרכב ומצאתי הפניות לפלאגים של חברות אחרות, לא בוש. פשוט יש לי הזדמנות לקנות את הפלאגים הספציפיים הללו במחיר של בערך 5 שקלים לפלאג. לא מצאתי עזרה רלבנטית באינטרנט. תודה!
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
יש לי בעיה שכאשר הרכב עומד, הטורים לא יציבים. הרכב כאמור הוא פיאט פונטו שעבר מעל 200K אין איתו כל בעיות בנסיעה עצמה מלבד בעיה זו בסיבובי סרק. תחילה היתה לי סברה כי זה נגרם בעקבות דליפת דלק עקב משאבה פגומה, אך סברה זו התבדתה לאחר שהחלפתי צינורות דלק ויותר אין דליפה. כעת לאחר קריאה של כל השרשורים לגבי בית מצערת, מצערת וחיישנים למיניהם, החלטתי שאני מנקה את בית המצערת, בנוסף לזה לאחר שאני אנקה את בית המצערת אני מעונין להשתמש בנוזל 44K, מהי צורת השימוש המומלצת בו? ועוד שאלה שהתעוררה, ראיתי גם שיש קשר למנוע צעדים, ייתכן שאין כזה בפונטו S75? צירפתי תמונות שיהיה מענין . נכון שכדאי לנקות? אם אתם מצליחים לראות, הגומיה הגדולה - בכלל יש בה קרעים בפינות, היא לא מלאה. …
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מיואש כן ניסיתי הכל כן ,א-החלפתי קויל, החלפתי פלגים, החלפתי יחידת מחשב צד ימין צמוד למצבר , כל המינוסים מתחת למצבר טופלו , כל המחברים נבדקו גם בזמן שהרכב עבד, ועז זה קורה הרכב עובד נהדר עד שנעלם הניצוץ והרכב שובק במכה אחת ניכבה הרכב בודקים רואים שאכן אין ניצוץ אך דקה לאחר מיכן הניצוץ חוזר והעסק עובד נהדר מה עושים רבותי פיאט אונו S60 האם קרה כך למישהו
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 2 תגובות
- 803 צפיות
רציתי לדעת בבקשה כמה עולה להחליף קלאץ' בפיאט בראבו. דבר נוסף שצריך להחליף הוא הבולמים (קדימה אחורה ובעיקר אחורה)- רציתי לדעת כמה עולים בולמים של פיאט, ואם כבר באותה הזדמנות אז גם כמה עולה סט בולמים של קוני שמתאימים לפיאט. תודה
הודעה אחרונה מאת zx12r, -
- 0 תגובות
- 552 צפיות
שלום,רציתי לדעת איפה אפשר לקנות בEBAY או מנוע צעדים בשמו העברי, לרנו 19 IAC והאם פשוט יותר משתלם לקנות אותו בפירוקיה בארץ?
הודעה אחרונה מאת SkyLiner, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בגולף 2002 2L , הרכב היה במרכזי בר"ג, טיפול שיגרתי, ונאמר לי שצריך להחליף טיימינג בגלל שעברו 3 שנים. ( 1000 ש"ח) וגם בלמים(900 ש"ח).לא הסכמתי. האם כדאי להחליף עכשיו או ב120000 ק"מ? במוסך אמרו לי שהוראות יצרן הם או 3 שנים או 120000 ק"מ. וכן, הרכב עבר רק 22000 ק"מ, והבלמים לדעתי תקינים. שרון
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש ליקנות ג'אנטים של OZ (או חברה אחרת טובה BBS דברים כאלו) במידה "14 באזור חיפה ועוד שאלה מישהו יודע את המחירים? בערך ל "14 100x5 תודה. NEON.
הודעה אחרונה מאת IRON-MAN, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הכבלים שקניתי להחלפה (לא מקוריים) מדדתי היום בפלוק שחבר הביא והתוצאות כאלה אני משווה בין התנגדות כללית בין הקויל(כבל מהקויל למפלג) ובין המפלג לפלג הכי מרוחק והתוצאות בכבלים מקוריים:מקויל למפלג 8.95 קילו אום ובין המפלג לפלג 12.3 קילו אום (סה"כ 21 קילו אום +) בכבלים החלופיים:מקויל למפלג 12.6 קילו אום ו בין המפלג לפלג 8.9 קילו אום (בסה"כ 21 קילו אום +) השאלה שלי היא האם ההתנגדות הכללית היא הקובעת או הקיטועים בדרך? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת Joni-R, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום, אני נוהג בפיאט פונטו שנת 95 והיום כרגע לי המקרה המוזר ביותר שחוויתי עם הרכב. באמצע נסיעה הרכב מתחיל להאיץ והטורים מתחילים לעלות כאילו אני לוחץ על הגז שבעצם אני לא לוחץ על אף דוושה!! ניסיתי הכל, ללחוץ על הבלם, ללחות על הגז כדי לשחרר אותו (אולי הוא נתקע...) כלום... בלית ברירה פשוט כיביתי את האוטו (באמצע נסיעה על איילון, פחד...) ועזרתי בצד הדרך. 5 ניסיונת להתנעה מחדש נגמרו בהתנעה ומיד הטורים קופצים כלפי מעלה. בפעם השישית הרכב התניע כרגיל והצלחתי להגיע הביתה בשלום. אני אלך למוסך מחר, אבל יש לי תחושה שהוא יחשוב שאני פסיכי. מישהו שמע אי פעם על דבר כזה? אני צריך לקחת את הרכב למכונאי במוסך שלי או אולי לחשמלאי רכב?
הודעה אחרונה מאת CivicNos, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אני יודע שהרוב לא חוקי אז אם תוכלו לפרט גם במראה החיצוני וגם במנוע אם יש יותר מדי אז תחליטו לבד איך להסביר לי
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- 0 תגובות
- 860 צפיות
אני רוצה לעשות כמה שדרוגים (ויזואלים)לרכב:החלפת תאורה,צביעת הלוח שעונים לצבע כסף-ניקל (איציק תודה!!!אחלה מדריך העלת). האם יש למישהו מושג איך לפרק את הלוח שעונים במאזדה 323F כדי להחליף את התאורה לצבע כחול? כמה יש?איזה נורות לקנות(גודל ,הספק..)? בדקתי בפורום בשרשורים קודמים מצאתי המון מדריכים על העניין הזה אבל בכל זאת מישהו שיש לו נסיון עם מאזדה F 323 מהדור הראשון יוכל לתת טיפים,פעם ראשונה שלי עם משהו כזה ואני לא רוצה לשבור וכאלה ועוד שאלה... קורות החיפוי מפלסטיק שנמצאות בצידי השמשה הקדמית נוטות להשבר/להסדק/להתלש...יש למישהו רעיון איך לכסות את זה?איזה תחליף בסגנון עשה זאת בעצמך ובזול...(בחלפים דורשים בין 300-400 שקל ליחידה)? תודה אבי
הודעה אחרונה מאת אבי26,
-
מי מחובר 60 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 375 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- OranKimhi
- DIVON
- BoazB11
- malcishua
- o_prime
- דובצע
- stas12
- guy.a
- Alloytoy
- iEminem
- shakedi
- GalBit
- GKME
- Elie3211
- שביט
- vladclar
- Itzik-b
- IhateMAZDA3BK
- davemustaine87
- Golf_91
- Cerebral Cortex
- Maxk20
- יג
- ram1910
- Devb
- parnuk
- Jeka88
- anonport
- ניקו פ.
- Shay Fishman
- דניאל1983
- ArikB
- sciPoPo
- M.Y.G
- sperial
- royboy747
- יבגניפ
- WideFocus
- yoni162
- AviorXD
- DrorZi
- David32
- mikk
- elera
- פנית
- renault5
- רועי84
- Sparrow420
- מרק10
- noobest
- D1winner
- zaf
- tamir3000
- Night Driver
- Katom
- SlowRide
- Derish
- Liquidator
- הרקוליטו
- mikyl