Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אונו שובקת ניצוץ


nizan
שימו לב! השרשור הזה בן 6875 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מיואש כן ניסיתי הכל כן ,א-החלפתי קויל, החלפתי פלגים, החלפתי יחידת מחשב צד ימין צמוד למצבר , כל המינוסים מתחת למצבר טופלו , כל המחברים נבדקו גם בזמן שהרכב עבד,

ועז זה קורה הרכב עובד נהדר עד שנעלם הניצוץ והרכב שובק במכה אחת ניכבה הרכב בודקים רואים שאכן אין ניצוץ אך דקה לאחר מיכן הניצוץ חוזר והעסק עובד נהדר מה עושים רבותי פיאט אונו S60 האם קרה כך למישהו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיואש כן ניסיתי הכל כן ,א-החלפתי קויל, החלפתי פלגים, החלפתי יחידת מחשב צד ימין צמוד למצבר , כל המינוסים מתחת למצבר טופלו , כל המחברים נבדקו גם בזמן שהרכב עבד,

ועז זה קורה הרכב עובד נהדר עד שנעלם הניצוץ והרכב שובק במכה אחת ניכבה הרכב בודקים רואים שאכן אין ניצוץ אך דקה לאחר מיכן הניצוץ חוזר והעסק עובד נהדר מה עושים רבותי פיאט אונו S60 האם קרה כך למישהו

הכל עשית רק ללכת לחשמלאי רכב לא הלכת, ואז היית חוסך.יחידת מחשב.סליל הצתה זמן ועצבים,והיית משקיע אותם בגרר שיקח אאותך לשמלאי שלא ינחש , ויעשה אין דן דינו, ויחליף ברוב המקרים מודול הצתה,

הוא יחזק כבל הארקה למחשב דיגי פלקס!

המתן לרפי לין להבהרות בנושא!

בפעם הבאה התיעץ לפני ולא אחרי שהחלפת חלפים מיותרים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל עשית שהחלפת סתם חלקים. אם החלפת את מחשב ההצתה (דיג'יפלקס 2) אני מתאר לעצמי שזה לא היה זול.

אתה יכול להמשיך להחליף עוד חלקים ולבזבז כסף או להיכנס למוסך מורשה/ חשמלאי רכב שיפתור את הבעיה בקלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים תודה על ההתיחסות אך כל זה נעשה ע"י חשמלאי רכב במוסך ועוד שני חשמלאים ניסו ולא עזר כלום כולם הרימו ידיים שאלתי עם למישהו זה קרה וציינתי שהמינוסים נבדקו(הארקות) ולגבי הרכב אונו1100 שנת 94

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיאט אונו 1100 (60S) אין מחשב הצתה ליד המצבר אלא מודול הצתה הצמוד אל בית המפלג.

בתוך המפלג יש חיישן הצתה (המכונה PICK UP) ויש לפרק המפלג מהרכב ולהוציא החיישן הצתה ולראות אם חוטיו קרועים, אם כן יש להחליפו. כמובן שצריך לבדוק את מכסה המפלג ורוטור המפלג.

נא הסבר בדיוק איזה מחשב הוחלף.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה השאלה שלי היתה איזה שנה הרכב, ככה הייתי יכול לדעת סוג ההצתה שקיימת לך ברכב ..

 

אם רפי צודק לגבי סוג ההצתה שיש לך , אז אכן ממולץ לעשות בדיקה ל PICK UP , ובכלל לבדוק את המפלג .

 

רפי האם מדובר על מפלג HOLL (איני מכיר את הרכב) ..?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת הצתה דיג'יפלקס קיימת רק באונו 70S עם מנוע 1.4 כך שמוזר לי כל העניין.

במע' דיג'יפלקס יש לבדוק את חיישן נמ"ע וסל"ד (חיישן הצתה) הנמצא מול גלגל התנופה בבית תיבת ההילוכים אך מכיון שהתקלה קיימת רק לסרוגין אז צריך להחליף חיישן לנסיון לתקופת זמן או להמר על החלפתו בחדש (אתה המהמר והמשלם). כמו כן יש לבדוק את הארקת גוף מחשב הדיג'יפלקס

(גוף צלעות המתכת) עם אוהמטר אל מינוס המצבר, אם ההתנגדות היא של מאות אוהם אז יש לתקן ההארקה למחשב או להחליפו. התנגדות תקינה הנה עד 1.5 אוהם בלבד.

אם תגיע למפגש מועדון פיאט ב 22.7.05 אוכל לראות מכוניתך והמע' בפועל וגם אבצע בדיקות.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר רפי לין היקר סליחה שהטעתי את כולכם אכן אחי אתה צודק אונו 70 S ותודה על האינפורמציה , אך תיסלחו לי אבל בכל זאת אני מתעקש לדעת עם מישהו ניתקל בבעיה דומה ואיך אצלו זה נפתר. ושוב תודה מראש ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תבדוק את ההארקה של הדיג'יפלקס, וחיישן סל"ד שנמצא על גל הארכובה (רפי / בני, יש אפשרות לבדוק אותו עם אוסילוסקופ?).

 

מנסיוני המר, החלפתי את החיישן הזה פעמיים (בשני רכבים שונים).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר הרכב מניע והכל פועל כשורה, כל הבדיקות של חיישן נמ"ע וסל"ד (הצתה) יראו שהוא תקין.

את בדיקת הארקת מחשב הצתה, דיג'יפלקס, ניתן לבצע.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6875 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...