Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך עזרה לגבי בעיה בלחץ שמן


BURZUM
שימו לב! השרשור הזה בן 6875 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הסיפור כזה: היה חם (חם מאוד) עשיתי את העלייה מים המלח לירושלים, למי שמכיר עלייה די גדולה. אז כבר לקראת הסוף הרגשתי שהמנוע מתחיל קצת להרעיש ולסחוב פחות, נעלצתי להוריד הילוך. גם באיזה שהו שלב נדלקה הנורה של לחץ שמן. הורדתי את הטורים ואז היא נכבתה ואת שער הדרך עברתי בסדר - המנוע חזר לעבודה ללא רעשים והנורה לא נדלקה יותר. ברור שלא היה מספיק כוח לעלות והשמן כנראה פשוט רתח. הרעש שהיה מהמנוע הוא כאילו כאשר מאיצים בפתאומיות הוא לא מגיב כמו שצריך ומרעיש. קרה לי דבר כזה רק פעם אחת, באילת. אני משתמש בשמן LM 10W-40 מינרלי עם מרכיבים סינטטיים.

מה אפשר לעשות פה?

 

1) אני ישר חשבתי לעבור לשמן אחר, אבל לא יכול להחליט לאיזה בדיוק. אני חושב כנראה ליותר סמיך, אולי 20W-50? או ההפך, לעבור לחצי סינטטי איכותי יותר, אולי ESSO 10W-40?

 

2) חוץ מזה חשבתי להחליף את שני החיישנים של מד לחץ שמן ובאותה הזדמנות לעשות שטיפה חיצונית של המנוע (קירור/איבוד חום יותר יעיל)

 

3) מישהו הציע לי להוסיף לשמן שיש לי עכשיו OIL TREATMENT דבש, כדי "להסמיך" יותר את השמן. אבל אני לא מת על כל התוספות האלה, אף פעם לא השתמשתי בהם.

 

מה אתם יכולים להציע לי לעשות? תודה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא צריך להגיע בעלייה למצב שהמנוע נשנק ואז אתה מואיל בטובך להוריד הילוך. כשהכח יורד אם יש לך מד טורים ואתה בעלייה אתה לא צריך לרדת מ-3000 סל"ד, אתה צריך להישאר בתחום העבודה היעיל של המנוע, אם נדבר במונחים מקצועיים.

 

לגבי השמן יתכן שחסר לך שמן באופן כזה שהשיפוע של העלייה גרם לשמן לא להגיע לחיישן ולכן הוא הדליק נורת אזהרה. יכול להיות שמשאבת שמן כבר עייפה.

המנוע מן הסתם מתאמץ יותר בעלייה, עובד בטורים גבוהים יותר ופחות אוויר עובר דרך הרדיאטור אז מן הסתם שהוא יתחמם.

 

תמיד תחשוב על רכבך כאילו הוא בן אדם, נראה אותך עולה את העלייה מים המלח לירושלים בשיא הקיץ החום גוף שלך היה עולה וסביר להניח שגם סוליות נעליך היו מתאדות.

 

לא סתם קיבל המקום את השם ים המוות, תאמין לי גם לרכב יש תחושה שדגים לא שוחים שם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שלא אבל יכול ליהיות שיש בריחת לחץ ולכן המנורה מזמזמת.

 

אטם ראש לא תקין וכדומה.

בדוק!

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6875 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...