Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פונטו 96] האם יש צורך בניקוי בית מצערת?


biton2
שימו לב! השרשור הזה בן 6875 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ושוב תודה, אבל מה לגבי חיישן טמפ' האוויר? האם וכיצד ניתן לנקות אותו מבלי לפגוע בו?

עם התרסיס...

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו בלבלת אותי :? .

 

אמרת לא לפגוע עם התרסיס בחלקי הפלסטיק והגומי , והרי חיישן זה עשוי פלסטיק ?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו בלבלת אותי :? .

 

אמרת לא לפגוע עם התרסיס בחלקי הפלסטיק והגומי , והרי חיישן זה עשוי פלסטיק ?!

הכוונה בלא לפגוע בחיישנים היתה לחיישן מצב מצערת ושות'.

 

את החיישן הספציפי הזה אתה יכול לנקות עם התרסיס (גם תרסיס לניקוי מגעים יעשה את העבודה).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושוב תודה גדולה לאיציק :-D .

עכשיו נעבור לשאלה אחרת, הגיוני שלגוף המצערת מתחבר צינור מים?

כלומר, האם יש סירקולציה של מים בתוך גוף המצערת על מנת לקרר אותה ?

זה מה שראיתי אצלי, השאלה היא האם זה הגיוני. .. .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

אז קניתי ספריי קרבורטורים, ווקטורית, ציירתי עליה את מה שאני צריך, חתכתי לפי הציור (בקיצור, הכנתי אטמים כי לא מצאתי לקנות).

ניקיתי, אטמתי, סגרתי הכל חזרה ואין הבדל בכלל.

מה שכן, כשניתקתי את חיישן ה MAF, המנוע עבד יותר חלק בסרק.

ואותו דבר עם חיישן הלמדה.

זה אומר שהם בעייתים, או שהם טובים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה מנתק חיישן אז מחשב נהול מנוע מפעיל המנוע במערך חרום בו הוא גם נותן העשרת דלק ולכן הוא פועל יפה יותר אך הוא אינו חסכוני בדלק ומזהם אויר יותר.

פעולת חרום זאת נועדה לאפשר לך להגיע בנסיעה למוסך.

לדעתי אתה צריך כעת מוסך/מקצוען לטיפול בבעיה.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6875 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...