Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצטברות פיח בגלגלים קדמיים של טויוטה יאריס חדשה


ilana
שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

קניתי לפני מספר חודשים טויוטה יאריס חדשה.

כל הזמן מצטבר בזוג הגלגלים הקדמיים פיח והטסה כל הזמן משחירה.

שאלתי בחברה והם טוענים שלא מכירים את התופעה.

שאלתי עוד מישהו שיש לו יאריס חדשה וגם אצלו יש את אותה התופעה.

מישהו מכיר את זה ? מה אפשר לעשות בזה ?

 

תודה

אילנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

קניתי לפני מספר חודשים טויוטה יאריס חדשה.

כל הזמן מצטבר בזוג הגלגלים הקדמיים פיח והטסה כל הזמן משחירה.

שאלתי בחברה והם טוענים שלא מכירים את התופעה.

שאלתי עוד מישהו שיש לו יאריס חדשה וגם אצלו יש את אותה התופעה.

מישהו מכיר את זה ? מה אפשר לעשות בזה ?

 

תודה

אילנה

זה דבר ידוע בקרב במכוניות זאת הצטברות של שחיקה של הרפידות...

STI לגוף ולנשמה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה האבקה של הרפידות בלם

בכל רכב מקדימה תוכל למצוא אחרי שבוע שבועיים נסיעה מלא פייח שחור על הטאסה ..

שטיפה עם מים וסבון היא הפתרון

 

בברכה

דן

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגיל ונורמלי לחלוטין - הפיח מגיע מרפידות הבלמים.

זה מופיע בכל אוטו בעולם שיש לו בלמי דיסק מקדימה...

 

אין עם זה בעיה, נקה את האוטו וסע לשלום.

 

(הערה לעצמי: להקליד יותר מהר פעם הבאה)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגיל ונורמלי לחלוטין - הפיח מגיע מרפידות הבלמים.

זה מופיע בכל אוטו בעולם שיש לו בלמי דיסק מקדימה...

 

אין עם זה בעיה, נקה את האוטו וסע לשלום.

 

(הערה לעצמי: להקליד יותר מהר פעם הבאה)

חח דרך אגב גם בחיפושית הישנה.. שזה 4 דראמים יש הצטברות כזאת..

STI לגוף ולנשמה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לכל החיפושיות יש 4 בלמי תוף, (עברית שפה יפה.) ישנן גם חיפושיות בעלות מנוע 1600 עם בלמי דיסק קדמיים ובלמי תוף אחוריים.

אתה בטוח שמה שראית זה אבק של תוף ? (קיים, אבל הרבה פחות מרפידות ובקושי יוצא מהתוף הסגור.)

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שרפידות איכותיות יותר (= בולמות טוב יותר) משאירות יותר "אבק" ופחות איכותיות (= בעלות אורך חיים גדול) משאירות פחות.

עם הרפידות הקודמות שלי (לא הוחלפו למעלה מ 40,000) לא הצטבר כמעט אבק. כעת עם REMSA צריך לנקות כל יומיים כדי שהגלגל ישאר נקי...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולנסוע עם אטמי אוזניים בגלל רעש השריקה שהרפידות האלה עושות ,במיוחד בשעות החמות , אני נשמע כמו קטר על פסי רכבת לקראת עצירה , יוחלפו בהזדמנות הראשונה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שרפידות איכותיות יותר (= בולמות טוב יותר) משאירות יותר "אבק" ופחות איכותיות (= בעלות אורך חיים גדול) משאירות פחות.

עם הרפידות הקודמות שלי (לא הוחלפו למעלה מ 40,000) לא הצטבר כמעט אבק. כעת עם REMSA צריך לנקות כל יומיים כדי שהגלגל ישאר נקי...

 

איתמר.

זו גם התחושה שלי, עם הפרודו DS2500.

(אבל עם תדירות הנקיונות שאני עושה לאוטו, אף אחד לא שם לב...)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגיל ונורמלי לחלוטין - הפיח מגיע מרפידות הבלמים.

זה מופיע בכל אוטו בעולם שיש לו בלמי דיסק מקדימה...

 

אין עם זה בעיה, נקה את האוטו וסע לשלום.

 

(הערה לעצמי: להקליד יותר מהר פעם הבאה)

הערה לך: לקרוא לאט פעם הבאה.

השרשור נפתח ע"י אילנה. כמה גברים בשם אילנה אתה מכיר...?

בברכה,

גלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תלוי בחומר ממנו עשויה הדיסקה. מאז שנאסר על שימוש באסבסט, משתמשים היצרנים בתרכובות שונות של מתכת, (בדר"כ נחושת) ופחם. ככל שה- Friction Material רך יותר- הדסקה תכיל יותר פחם ומכאן הלכלוך. בדסקות קשות תכולת הנחושת גבוהה מאד ואז כמעט שאין לכלוך. במיאטה, למשל, אין לכלוך בכלל. לכל היותר לאחר כשבוע נסיעה יש מעט אבק צהבהב הנובע מתכולה גבוהה של נחושת.

 

אסור לעבור משימוש בדסקה רכה לקשה ולהפך! את סוג החומר קובע היצרן והוא תואם את החומר ממנו עשוי הדיסק. התקנת דיסקה "קשה" על דיסק "רך" תהרוס אותו מיידית!

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה דבר נורמלי ולמה לסבך אותו\ה בהסברים מסובכים..

פשוט שמנקים את האוטו ואני מקווה שאת\ה מנקים פעם בשבוע

אז על הדרך לנקות גם בגלגלים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...