Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלו אותי שאלה, ואני לא רוצה לענות בצורה נמהרת למרות שנראה לי שהתשובה ברורה.

הלכו עם טרופר אוטומטי למוסכניק לא מורשה, ועל פי ספר הטיפולים צריך כבר להחליף שמן תיבה אוטומטית. המוסכניק אומר שהוא בדק את השמן עם האצבעות, והוא סמיך מספיק, כך שחבל להחליף אותו עכשיו.

בדקתי את השמן בעצמי, הוא אדמדם ונקי, אבל אני עדיין חושש.

לדעתי זו תשובה חאפרית בעליל של המוסכניק. אתם איתי?

נוסף על כך, הוא אומר שפטמות הגירוז מלאות, ואין מה לגרז אותן. הכצעקתה?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אם הצבע של השמן אדום זה סימן טוב.

אם לפי ספר הטיפולים צריך להחליף שמן ממסרת- תחליף! (הצבע אינו תחלייף המאפשר הגדלת מרווח טיפולים)

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

תודה,

ספר הטיפולים מציין שמן ממסרת ושמן תיבת הילוכים אוטומטית בנפרד.

מה לגבי גירוז?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

up. עוד דעות?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
שאלו אותי שאלה, ואני לא רוצה לענות בצורה נמהרת למרות שנראה לי שהתשובה ברורה.

הלכו עם טרופר אוטומטי למוסכניק לא מורשה, ועל פי ספר הטיפולים צריך כבר להחליף שמן תיבה אוטומטית. המוסכניק אומר שהוא בדק את השמן עם האצבעות, והוא סמיך מספיק, כך שחבל להחליף אותו עכשיו.

בדקתי את השמן בעצמי, הוא אדמדם ונקי, אבל אני עדיין חושש.

לדעתי זו תשובה חאפרית בעליל של המוסכניק. אתם איתי?

נוסף על כך, הוא אומר שפטמות הגירוז מלאות, ואין מה לגרז אותן. הכצעקתה?

בדיקה של שמן עם האצבעות היא לא בדיקה מוסמכת למצב השמן.

 

שמן צריך להחליף ולא משנה מה מצבו, בשביל זה יש הוראות יצרן. השמן יכול להיות נקי מאוד אבל יכולת הסיכה שלו ירודה... וזה מתכון לבלאי גבוה.

 

להחליף את השמן בלי לחשוב פעמיים, אני בטוח שתרגיש בהבדלים גם בצבע וייתכן גם בהעברות הילוכים חלקות יותר. צבע השמן על המדיד לרוב שקוף-ורדרד כאשר הוא חדש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...