טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,883 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 793 צפיות
שלום בהמשך לטיפול בבעית ההצתה באונו מנוע פייר ,פירקתי את המפלג ע"מ לבדוק את הבעיה. שאלתי היא איך אני מגיע ללקטן?והאם יש אפשרות לבדוק בעזרת avo אם המודול תקין? רשומים על המגעים של המודול האותיות: c,b,ואדמה וכן g,w שמחוברים ללקטן. צירפתי תמונה תודה,ארז
הודעה אחרונה מאת laky666, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם מצורף קישור להסבר מקיף כיצד מתקנים את המנגנון של צד הנהג בפאסאט (ייתכן שזה מתאים גם לגולף צריך לבדוק). ניתן לחסוך הרבה כסף. http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/ http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1542461
הודעה אחרונה מאת מרק10, -
מד מהירות מזייף
מאת shayh- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי איביזה שנת 93 1.5 אחד השעונים בלוח היה שבור לכן קניתי לוח במצב חדש מפירוק והחלפתי את השעון שהיה שבור (פרט מאוד חשוב החלפתי רק את הכיסוי פלסטיק שקיים על השעון ולא את החלק המכני עצמו ככה שנשארתי עם השעון המקורי שלי) הרכבתי הכל בחזרה ברכב וחוץ מזה שעכשיו הכל נשאר מושלם כי אין שום חלק שבור אז המנורות גם עובדות טוב מאוד והכל תקין פרט לדבר אחד שמשגע אותי בטירוף...האוטו מזייף לי ב20-30 קמ"ש ככה שאין לי אפשרות לדעת את המהירות המדוייקת שלי אשמח אם מישהו יוכל לומר לי איך אני יכול לתקן את הבעיה הזו (אני אוסיף פרט נוסף שבשביל להחליף את הכיסוי פלסטיק השקוף שהיה שבור הייתי אמור להוציא את המחוג של המד מהירות) בתודה מראש שי
הודעה אחרונה מאת shayh, -
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכם! אני נזקק לעזרתכם בדחיפות ביעוץ לבעיה הבאה: ברשות משפחתי מאזדה 323 שנת 98 1.8 ליטר (אוטומטית) וביום רביעי האחרון נכבה לאימי האוטו פעמיים בזמן נסיעה. מאוחר ירדתי לבדוק את הבעיה וראיתי שמיכל נוזל הקירור ריק מנוזל ובבדיקת שמן המנוע, כשניגבתי את המוט ראיתי שמן שרוף על הסמרטוט. באותו ערב אבי הביא נוזל קרור (American Eagle.. לא מציאה אבל זה מה שקנה..) ושמן מנוע 20/50 של דלקול (דלק). למחרת בבוקר אימי אמרה שהאוטו מעשן עשן לבן וכך גם יום למחרת, והיום בבוקר אני הייתי נוכח לראות את זה.. ממש כמות רצינית של עשן יוצאת והכמות ירדה לאחר כמה דקות נסיעה עד למצב שהפסיק העשן, אך אז חום המנוע החל לעלות ועלות עד למקסימום של המד.. האטתי את מהירות הנסיעה והחום ירדה ל-3/4 ו…
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מצאתי ב-ebay את המוצר הבא: 4 אומים להגנה מגניבת צמיגים http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-Silver-Logo-Anti-Theft-Tire-Stem-Valve-Caps_W0QQitemZ8012966685QQcategoryZ33747QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting א-מה היעילות של זה? ב-כמה אמור לעלות מוצר דומה בארץ? ג-ב-ebay קיימים שני דגמים הראשון זה שבקישור שלעיל והשני של חברת NISMO מה מהם עדיף לאלמרה פרפקט? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-NISMO-Logo-Anti-Theft-Tire-Stem-Valve-Caps_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33747QQitemZ8014142095QQtcZphoto בתודה ערן
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 0 תגובות
- 639 צפיות
שלום יש לי פיג'ו 306 דגם SL שנת 96 נפח 1.4 הבנתי ש- EYQUEM הם הפלגים המקוריים והמומלצים לרכב שלי. האם מישהו יודע איך אני מוצא את הקטלוג של החברה הזאת?
הודעה אחרונה מאת gil_sh, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הביטו בתמונה - לא ברור לי למה להשתמש בג'אנט רחב כל כך? אשמח לשמוע הסבר וכדי לא לפתוח שרשור נוסף - חרף נסיונותי הכנים להנמיך את הרכב בדרך המקובלת [קניה של בולמ"ז וסט קפיצים יעודי] טרם צלח בידיי התכנון, מפאת בעיית עקביות קלה של יבואן אחד או שניים במתן תשובות. [יאמר לזכות סדנת ספויילד, שעל אף מחיריהם הגבוהים משמעותית - הם היו נותני השירות הטובים ביותר] בכל מקרה, לאור רמות המחירים הלא-אטרקטיביות בעליל אני אפנה להביא את הסט שלי מחו"ל - ופה מתעוררת תהייה - ישנם קפיצי הנמכה של חברות מחברות שונות: APEX H&R EIBACH KW WEITEC KONI FK AVO המחירים של כולם נעים בין 200 ל-300 מרשרשין אמריקניים לסט. ובכולם ניתן לבחור בסטים שמנמי…
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ערב טוב . מלפני שבועיים בערך הדלקתי מפשיר אדים אחורי בפיז'ו 306 שנת 95 ,בזמן שהדלקתי את המפשיר נשרפה הנורה של הלוח שעונים או שקפץ פיוז אני לא יודע . אתמול חבר שלי צבע לי את הלוח שעונים ללבן ,וחשבתי אולי להכניס מנורה (לדים בצבע כחול ) לתוך הלוח שעונים ,הבעיה שאני לא יודע איך עושים את זה?. האם יש לדים בגדול המנורה המקורית שיש בלוח שעונים ?. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת פנטום, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אז המצב הוא ככה: שברולט לומינה 3100 סמ"ק דגם LS שעשה 160000 ק"מ . האוטו נראה מעולה אך אני חושש שהגיר האוטומטי שעדיין לא הוחלף (המקורי) עלול להישבר בזמן הקרוב. בבדיקת רכב במכוני הבדיקה תמיד אומרים לך שאין אחריות על גיר אוטומטי. אולי בבדיקה הגיר נראה בסדר ולא מחליק אך אחרי חודש הוא "הולך". מה מחיר החלפת/שיפוץ גיר אוטומטי של לומינה 3100 סמ"ק ? והאם שווה לקנות את הרכב הזה בכלל?
הודעה אחרונה מאת ספי, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום. יש ברשותי פורד פוקוס שנת 2004 שקשקניתי אותה לא הייתה בה אזעקה אלא רק שלט מקורי על המפתח (פתיתח דלתות, סגירת דלתות, ופתיחת באגז'...) + קודן של רב-בריח. בנוסף לזה מאוחר יותר התקנתי אזעקה דגם COMFORT2100 (בעלת גלאי תנועה וזעזועים ופתיחת דלתות) אשר שולטת על הנעילה המרכזית אבל לא שולטת על הבאגז' ואיתה קבלתי שני שלטים. השאלה שלי היא האם יש אפשרות כלשהיא לעשות כך שהשלט של הפורד המקורי ישלוט גם על האזעקה? כי זה לא ממש נוח ללחוץ פעם שם ופעם שם (כשצריך רק באגז'....) האם קיימת בכלל אפשרות כזאת של לחבר את הרסיבר של השלט המקורי של פורד למח של האזעקה כך שאני לא אסחב עם כל השלטים? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכם! לשמחתי עד כה לא היו לי בעיות עם הרכב ולכן זו פעם ראשונה שלי בפורום. אני רוצה להתנצל מראש על בורותי בנושא המדובר, אבל אני משערת שאחרת לא הייתי פה...ובנוסף, על כך שהשאלה שלי קצת באורך הגלות, אבל אני חוששת להשמיט פרטים רלוונטיים. ולענייננו - יש לי יונדאי אקסנט LS Esteem 98. לפני כמה זמן החלון שלי (של הנהג) התחיל "לגמגם" - לפעמים הוא היה נפתח ולפעמים לא (זה קצת מוזר, אבל שמתי לב, שכשהאוטו מתחמם בשמש, החלון נפתח). בטיפול ה-10,000 האחרון, ביקשתי שיטפלו בבעיה. ניקו לי מגעים והכל היה טוב ויפה עד שהבעיה חזרה על עצמה. רק שלצערי זה קרה בטסט, עובדה שהכשילה אותי...מיד סרתי למוסך "יונדאי ראשון" הקרוב, שם החליפו לי את המתג של החלון. זה עבד בדיוק יום אחד ("לשמחתי", זה הספיק…
הודעה אחרונה מאת מימי812, -
- 1 תגובות
- 815 צפיות
מחפש המלצה למכון באזור נתניה לתיקון שעון חום בלוח מחוונים. הרכב הוא סובארו אימפרזה אוטומט 1999.
הודעה אחרונה מאת Joni-R, -
טיפול לרכב!!?
מאת yoav21- 1 תגובות
- 902 צפיות
שלום לכולם ברצוני לבצע טיפול לרכב שלי ( לגסי 92) הכולל: 1. החלפת שמן מנוע 2.פילטר שמן. 3. פילטר אוויר. 4. פילטר דלק 5.פלגים אני חושב שזה הכל, אשמח לדעת היכן אתם ממליצים לי לקנות את המוצרים ובנוסף איזה שמן מנוע עדיף?? ממתין לתשובות
הודעה אחרונה מאת Joni-R, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בזמן התנעת המנוע כשהוא קר ישנה מעין נפילת טורים והיסוס מיד עם ההתנעה ורק לאחר כשניה או שתיים הטורים עולים לכ-1500 סל"ד (מנוע קר) ומתייצבים שם. לאחר מספר דקות הטורים יורדים ל כ 900 סל"ד. כאמור המנוע אינו עולה מידית בהתנעה ל 1500 סל"ד. לפני כ 7000 ק"מ, כשהוספתי 44K למיכל הדלק המלא, התופעה שהיתה נעלמה וההתנעה הקרה היתה כמו שצריך. עכשיו זה חזר (כאמור לאחר 7000 ק"מ). הרכב נוסע מצויין ללא שום תופעות, וצריכת הדלק חסכונית במקודם. הרכב הוא קורולה 2001 עם 63000 ק"מ מטופלת היטב. ברצוני לציין שמערכת ההזרקה מעולם לא טופלה באופן פרטני מלבד 44K כל כ 15000 ק"מ. הסברים בדבר הגורמים לתופעה וכיצד לטפל יתקבלו בברכה. תודה מראש לעונים מאיר
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ערב טוב לכולם. ברשותי פונטו ויש לי שאלה בנוגעה לפעולת המאוורר. החלפתי את נוזל הקירור שהיה באוטו ל 50% פרפלו ו50% מים מזוקקים. הבעיה שהאוטו התחיל להתחמם לפני ההחלפה המאוורר היה מתחיל לעבוד קצת אחרי 1/4 חום, ועכשיו הוא מתחיל לעבוד רק כשה המד חום מגיעה כמעט לחצי. השאלה היא האם זה בגלל תכונות של נוזל או שהיונית שמפעיל את המאוורר התקלקל (כי ברגע שהמאוורר פועל האוטו מתקרר).
הודעה אחרונה מאת dani12, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כשעונת החורף מגיעה(רק בחורף זה קורה!), הגיר אצלי מתחיל "להרעיש" בהורדה מהילוך 3 ל-2 בדר"כ(ולעיתים גם במעבר מ1 ל2). בשאר ההילוכים אין שום בעיה וזאת אני מניח כי הסינכרונים של ההילוך ה2 סבלו התעללות בעבר והם הבעיה. בקיץ, התופעה לא מופיעה כלל וכלל ולכן אני חושב שהבעיה קשורה בשמן הגיר שצמיגותו לא מתאימה והוא הופך "סמיך" מידי בימים הקרים. איזה שמן גיר מומלץ לתיבת הילוכים זו? ובמידה ויש איזשהו שמן ממותג טוב שאתם ממליצים עליו, גם אשמח לשמוע. ניתן לציין כי שמן גיר הוחלף בפעם האחרונה לפני כשנה ומשהו, כאשר נקרעה אחת הגומיות והשמן נזל, אין לי מושג איזה שמן מולא פנימה, השמן מולא ממיכל גדול שהיה קיים במוסך - ואני מאמין שהוא כנראה לא מתאים. ואני שוב פונה אליכם בנושא ישן ש…
הודעה אחרונה מאת ALX, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האוטו המדובר: יונדאי גטס 2003 ניסיתי להניע את האוטו והוא לא הניע. בהתחלה הוא "מתעלם", כאילו לא סובבתי את המפתח, ואחרי כמה התעקשויות הוא מתחיל לעשות רעש. זה קרה פעמיים, בפעם הראשונה היה בוקר קר מאוד - האוטו התניע ונסע בלי בעיה, אבל אחרי שעצרתי לרבע שעה, הוא לא הסכים להניע שוב, ובסופו של דבר התנענו בדחיפה והעלינו לו את הטורים כדי שלא יכבה שוב. במקרה השני שהוא לא רצה להניע, זה היה דווקא באמצע יום חם מאוד, אחרי שהוא נח מנסיעות בערך רבע שעה. אבל הוא התניע לבד בסוף! (כל הכבוד גטס חמוד שלי) מה שלא הבנתי, זה למה אחרי שהאוטו כן הניע, בשני המקרים - השעון התאפס? וגם - אם יכולה לעשות נזק העובדה שהעלינו לאוטו את הטורים (ואני נוסעת על טורים גבוהים כבר שבועיים בערך)
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לאחי יש דייהטסו גראנדמוב,מנוע 1500 סמ"ק,והוא נכשל בטסט בגלל סעיף 302-זיהום אוויר,רמת co 4.87 אחוז בזמן שהערך התקין הוא 0.5 אחוז מה יכולה להיות הבעיה ומה הפתרון? תודה,ארז
הודעה אחרונה מאת laky666, -
- 4 תגובות
- 845 צפיות
שבת שלום לכולם אני כבר שעה מנסה לפרק את הצנרת שמתחברת למסנן דלק בגולף אני פשוט לא מצליח. בספרות רשום שזה חיבור מהיר. מדובר על גולף שנת 2000 מנוע בנזין גיר ידני. מישהו יודע איך מפרקים את הצינור שמתחבר למסנן.
הודעה אחרונה מאת גולנצ'יק, -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי רכב פג'ו 205 שנת 94 הזרקה לאחרונה החלה אצלי בעיה של טורים לא יציבים בסרק הטורים עולים ויורדים בצורה מאוד מאוד חדה חשוב לציין שהבעיה לא מתרחשת בכול פעם. היא יכולה להתרחש, אני יכבה את הרכב ויניע שנית וזה לא יקרה. מתי שהבעיה לא קוראת אז הטורים בסרק גבוהים לעומת מה שהם היו בעבר. מה יכולות להיות הסיבה? ומה האפשריות תיקון שלהם? אני לא מבקש אבחנה מדויקת כי אי אפשר לבדוק רכב דרך המחשב, רק דגשים על מה כדי להסתכל.
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הג'אנטים הנ"ל כבר על האוטו.. עכשיו הבעיה הקריטית.. לאשר אותם אם למישהו יש מידע, או עזרה.. אני אשמח לקבל תודה מראש! נ.ב רעידות בהגה במהירות של 140 וצפונה.. ממה זה נובע ? ואיך אפשר לסדר?
הודעה אחרונה מאת eladdl, -
- 9 תגובות
- 990 צפיות
נתקלתי ב4 חוטים,אני יודע שאחד + שני - ושלישי לMUTE של הר"ד. על הרביעי כתוב: CAR KEYBORD ON מה זה אומר? שאלה נוספת: יש חשיבות מסויימת למיקום האנטנה ברכב בזמן הרכבה?צריך להקפיד על איזשהוא כלל מבחינת האנטנה? (לא יודע אם זה קשור לטכני או לאודיו,במידה וטעיתי נא להעביר) תודה,סני.
הודעה אחרונה מאת 2fast4ever, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 762 צפיות
ידוע לי גגנטים נעים סביב ה 600 למשומש ו 2000 חדש. האם גאנט 17 אינץ מצריך החלפת צמיגים והאם זה גאנט יותר יקר מגאנט רגיל?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
לילה טוב. קניתי שעון חום מכאני(70 ש"ח) פירקתי את היוניט חום שמפעיל את נורת האזהרה, וניסיתי להבריג את הפין הארוך של השעון המכאני,הכל נכנס בסדר,אבל ההברגה שבראש הפין גדולה מידי ,חזרתי לחנות החלפים והבחור אמר לי שאני חייב לקנות מתאם . משהו לא נראה לי הגיוני כי זאת תהייה קונסטרוקציה די מסובכת ,כי גם ככה הפין שאמור לקלוט את החום ארוך. מישהו ניתקל בבעיה דומה? אם כן אז מאיפה משיגים את המתאם? ובבקשה אל תגידו לי ללכת למכון לספידומטר או משהו כזה,כי אני מנסה לקבל עזרה ולעשות את זה לבד. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת amitt, -
- 1 תגובות
- 732 צפיות
יש לי פיג'ו 306 שנת 96 עם מידת צמיג 175/70R13 וגלגל מקורי... אני רוצה לשים ג'אנט "14" או "15" (הקיצר יותר גדול ממה שיש לי) וכמובן צמיגים מתאימים... מה התהליך? מי,מה,למה,ואיך? *יש לי טסט עוד פחות מחודש! תודה רבה אנשים!!! שייק'ו
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, השבוע אני מתכוון לרכוש סט צמיגים במידה 195/50R15 לסיוויק שלי (אוהבת לחפור מהמקום והרבה) ורציתי לשמוע המלצות על צמיגים טובים במחירים הגיוניים שיאחזו לי טוב וחשוב מאוד !!! שלא יהיו כבדים . תודה
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 635 צפיות
שלום רב , השגתי את ידי על ויטארה מודל 89 , ברצוני לדעת איפה אני יכול לרכוש חלקי חילוף, לדוגמת ברזנט חדש , שעון טמפרטורת מנוע ועוד חלקים קטנים. לפי מה שהבנתי הדגם הזה לא יובא לארץ והוא ביבוא אישי אז אם למישהוא יש עוד פרטים טכנים או ספר של הרכב אני אשמח לדעת
הודעה אחרונה מאת naS, -
-
מאוורר בפונטו שלא עובד 1 2
מאת NaB- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אתמול הבחנתי שמד החום בפונטו עולה ועולה וכמעט מגיע לאדום. שמתי לב שהמאוורר לא עובד... חיפשתי קצת בפורום ובדקתי את הפיוזים והם תקינים... יש עוד משהו שאפשר לעשות? אגב זו פונטו 95 SX75
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
טוב אז היום(שישי) בערב אני נכנס לאוטו כרגיל ומנסה להתניע האוטו לא התניע קראתי לחבר גררנו אותו קצת הייתי בתוך האוטו זרקתי קלאץ' והתנעתי... נסעתי קצת פה שם הלכתי לחבר לאיזה שעה ירדתי התנעתי כרגיל נסעתי פתאום יצא לי עשן לבן מהמנוע שרק אלוהים יודע... וגם טפטף לי משהו וגם חום המנוע עלה כמו שלא עלה בחיים ועוד בחורף! בדקתי מים ראיתי שאין כלום נסעתי לתחנת דלק קניתי 2 ליטר מים ירוקים האוטו שתה אותם ......קניתי עוד 2 ליטר מלאתי התחלתי ליסוע.... האוטו גם רעד והיה חלש ביותר לקחתי את האוטו הביתה גילייתי ששוב אין מים!! אני חושב שיש נזילה או משהו בסגנון(לא מבין גדול).... בקיצור מה לעשות איך לקחת תאוטו למוסך במצב כזה בכלל שלא ייגרם נזק למנוע כתוצאה מכך... מה אמורי…
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- 10 תגובות
- 7 אלף צפיות
לאנטיס 2000 1.8 120K קורה רק כאשר הרכב קר לגמרי אני מניע רגיל הטורים ישר קופצים ל 2 סל"ד שזה נורמלי ונעמדים על 1.5 סל"ד שזה גם כן נורמלי (מנוע קר אחרי הכל) ככה זה בדקה הראשונה פלוס מינוס הקטע הוא שהסל"ד בתחום הזה קופץ כל כמה שניות... הכוונה היא שהוא משחק בין 1.3 ל 1.5 סל"ד כאילו הוא קצת נחנק או לא מקבל אותה כמות דלק אז הסל"ד טיפה יורד ואז ישר מתאזן שוב על 1.5 סל"ד ניקוי מזרקים יפתור את הבעיה לדעתכם? הרכב על 120K ואני די בטוח שבחיים לא שמו תוספים וטיפלו במערכת ההזרקה
הודעה אחרונה מאת katlani,
-
מי מחובר 79 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 711 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- guy.a
- WE988244
- Acejin
- יהודי טוב
- Cobra739
- chezik
- Moshe c
- itaysamurai
- מרק10
- itailom
- asaf41
- netanel1014
- סולל הדרך
- farkash7
- Supertigre
- nisim91
- יבגניפ
- gadik6
- blackpolo
- איציק נ.
- אופק 160
- asix
- Potato
- rottomer
- orenya
- בודק עובדות
- topop
- Liquidator
- green
- Yuval Oren
- avargel
- gal1992
- quzzaa
- iluxxxa
- Kidis
- קורן בן אשר
- רמי יו
- David2540
- avic78
- yohai71
- Aviv13467
- Night Driver
- Loder
- blackice
- vladclar
- Aviady001
- GTאי
- פאר האורה
- earstuff
- eyalgr
- Ori1938
- עמרי לייט
- דובצע
- Tal7
- תומר26
- Pika007
- mcshmupi
- santiago
- RK
- yuvk
- בנדיטו
- ארי62
- RBRB
- kalmangar
- phpclub
- YNV
- WideFocus
- dalet11
- o_prime
- natco
- Mech Morphix
- סוזו
- פריג'י
- borisYalzin
- Shab00
- yahaga
- Blap
- micha1953
- pouser