Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן במים,מחייב ראש מנוע\אטם ראש?


2fast4ever
שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נתחיל מזה שיש לי שמן במים,אומנם בכמות מאוד קטנה שנידבקת לדפנות אבל עדיין קיים.בוצי ניקוי רדיאטור בעבר והשמן חזק למים,ועוד פעם,בכמויות קטנות.

*הרכב לא עובר את הטמ"פ של 80 מעלות

*אין עשן לבן

*אין מים בשמן (רק שמן במים)

 

האם כל הסמפטומים האלה מעידים בהכרח על פאקונג/ראש?

אם לא מה עוד זה יכול להיות.

יש לציין שאני נוסע כך כבר מעל חודשיים (אני יודע...לא חכם במיוחד),האם זה גם מעיד על משהו?

תודה,סני.

sani

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי אכן מדובר בפאקונג ראש.

במנוע תקין אין אפשרות מגע בין המים לשמן ולהיפך.

כאשר כן יש מגע, ככל הנראה נפרץ אטם הראש או יותר גרוע מזה יש סדק בבלוק מנוע.

מה שכן - אבחנה של כמה מוסכים יכולה לחזק את הסיבה ללמה מופיע שמן במים ולגרום לך להסיק מסקנות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן - אבחנה של כמה מוסכים יכולה לחזק את הסיבה ללמה מופיע שמן במים ולגרום לך להסיק מסקנות.

 

איתמר.

3 מכונאים אומרים שיש לפתוח את הראש כדי לדעת במה מדובר.אחד נוסף טוען שכמות השמן המזערית שיש לי במיכל האיבוי לא צריכה להתריד אותי ואין טעם לפתוח את הרש בשביל זה.

sani

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

ראשית! אים אפשר באיזה רכב מדובר דגם , שנה , נפח , וכו.

לעינינינו: לא בטוח שהבעיה נובעת מאטם ראש ,כי כאשר אטם ראש ניפרץ או נישרף בדרך כלל התופעה

היא מים בשמן ולא שמן במים.

שמן במים יכולים להיות ממיספר סיבות ,וביגלל זה אתה חייב לפרט סוג רכב עים פרטים מלאים ואיזה גיר יש.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

ראשית! אים אפשר באיזה רכב מדובר דגם , שנה , נפח , וכו.

לעינינינו: לא בטוח שהבעיה נובעת מאטם ראש ,כי כאשר אטם ראש ניפרץ או נישרף בדרך כלל התופעה

היא מים בשמן ולא שמן במים.

שמן במים יכולים להיות ממיספר סיבות ,וביגלל זה אתה חייב לפרט סוג רכב עים פרטים מלאים ואיזה גיר יש.

 

 

בברכה בני ל.גיר רגיל

פיז'ו 205 שנת 96

1400

sani

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר רגיל

פיז'ו 205 שנת 96

1400שלום.

האים יש נזילת שמן בחיבור אטם הראש ליד הטימינג היכן שהמיכסה פלסטיק השחור שמכסה את רצועת הטימינג מלפנים באזור סעפת היניקה?

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש נזילה...אומנם דיי קטנה אבל היא קיימת...

איך זה קשור למערכת הקרור,שהרי שם אני רואה את שרידי השמן.שלום.

באיזור הזה יש מעבר מהמנוע לראש דרך הסתם ראש והמעבר הוא של לחץ שמן גבוה,

ובמכונית שלך זו תקלה נפוצה שהאטם ניפרץ במעבר זה והשמן אלול להגיעה למים.

כדי לתקן חייבים לפרק ראש כי המצב ילך ויחמיר.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...