Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה 2008 רובוטית. הכותרת נערכה


toyoton
שימו לב! השרשור הזה בן 3935 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולכם.

 

זוהי חוות דעת פרטית שלי לגמרי ולא מסחרית בשום אופן שהוא (מקצועי הנו למעשה טכנאי מחשבים...).

 

לאחר התלבטויות מסויימות החלטתי לקנות טויוטה קורולה 2008 רובוטית בגלל המחיר וגם בגלל השם כמכונית אמינה שיצאה לטויוטה. ההתלבטויות היו למעשה יותר בנושאי התיבה הרובוטית.

 

לאחר סקירה מהירה בין כמה חברים ומכרים התברר כי לחמי יש כזאת מכונית בדיוק כבר שנתיים ו"הכל בסדר"

למרות שהוא לא ממש מרחיב בנושא או נהג מצטיין זה בדרך כלל חוות דעת חיובית.

ולגיסתי יש גם את אותו האוטו... והיא ממש דואגת ליידע את כולם בכל פגע. ובצורה מפתיעה אין משם בעיות. למשל מכונית סיטרואן חדשה שבעלה קיבל מהעבודה ספגה קיטונות של בוז ולעג החל בנושא בקרת האקלים דרך הנוחות ועד פירוט בנושא כמה שהמכונית לא זריזה בעליות.

לכמה חברים גם לא היו יותר מדי דברים רעים להגיד חוץ מ"להוריד את הרגל מהגז בהחלפת הילוך" שבאותו זמן נשמע ממש כתיאור מעורפל לפעולה מסתורית.

 

בנסיעת במחן של כ 20 דקות מי שבאמת התרגלה לתיבה בשיא הזמן הייתה אישתי. אם ניקח בחשבון שפעם היא באה הביתה עם אגזוז נגרר מתחת לאוטו זו ההמלצה שהיא גם טובה אבל גם חשודה מכל בחינה אפשרית. כלומר - זה לא עזר בכלל. זה רק אומר שמכיוונה לא יהיו טענות על המכונית... ?

 

התברר שגם לחמותי הייתה כזו מכונית. (ואז גם שמתי לב שיש ממש המון כאלו מכוניות מסביב. מה זה המון ? בלי סוף ! ) והיא ממש הסתדרה עם המכונית מצויין (שנרכשה חדשה) חוץ מנושא ההדרדרות בעליה בעמידה ברמזור בירושלים. לאחר תדרוך של נציג טויוטה שבא במיוחד אליה גם זה הסתדר. והיא נסעה באוטו הזה מספר שנים (בערך 3 עד שנמכר לטויוטה צעירה ממנה). החמות הנה מאלו שנוסעות ב 60 קמ"ש בדרך בין עירונית חד מסלולית דו נתיבית ומתפלאות שזה מפריע למשיהו(כמו לטור של כחמישים מכוניות עצבניות שתקועות מאחוריה ) "אני נוסעת 10 קמ"ש פחות מהמותר ! בחיי שיש אנשים משוגעים בארץ הזו"... אם שתי אלו התרגלו אז הכל בסדר. בקצב הזה נרגיל גמל לשתות טרופית באמצע המדבר.

 

לאחר כחודש שהמכונית נמצאת אצלי אני ממש מאושר. גם קניתי אותה בזול - בליסינג+ירידת ערך בגלל הרובוטית וגם אני מתכנן למכור אותה בעוד זמן רב ככל האפשר לסוחר גרוטאות כמו שעשיתי עם המיצובישי גאלאנט 1996 שלי. כלומר אין פה שיקול לירידת ערך בנסיונות למכור.

 

עם התיבה הרובוטית רוב הבעיות נעלמות כנוסעים או רגוע או ב ES או... ניחשתם נכון... מורידים את הרגל מהגז כשהכונית מחליפה הילוך.

 

עיצבון בבפקק אימתני נמנע על ידי כך שפשוט נסעתי על שני ביידני ושמרתי מרחק מהמכונית לפני בצורה רגועה.

זה בערך 20-30 קמש. נכון שכל הזמן כל מיני נדחפים נידחפו אבל מה זה כבר משנה כאשר הפקק משתחרר ?

 

בעליות לירושלים המנוע הרובוטי תפקד די בסדר. אבל כאשר העברתי לתיבה הידנית התבררו שני דברים :

1. ממש קל להעביר הילוכים מההגה - איזה כיף !

2. במצב ההילוכים יש 5 הילוכים זמנים במשהו כמו 124 כ"ס וזה חברים פשוט כיף לנהוג.

 

לסיכום - כן התיבה הרובוטית מעצבנת אבל האישה שתחייה מסתדרת איתה מצויין ולי יש אוטו לנהיגה ספורטיבית בעליות לירושלים. המינוס העיקרי - טילטולים נמנע על ידי קצת הבנה של המכניקה ותרגול. המינוס השני - סחירות נמנע על ידי כך שכרגע לפחות אין תוכניות למכור אותה.

 

אני מקווה שעזרתי לכם בביקורת הזו.

 

נ.ב.למכונית הזו יש מינוס עיקרי - יש יותר מדיי מכוניות כאלו על הכביש - אתמול ראיתי אחת והייתי בטוח שגנבו לי את המכונית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הסתבר שגם לחמיך, גם לחמות וגם לגיסתך יש את אותו הרכב.. מזל שבסופו של דבר עלית על זה. אגב, נראה לי שאתה צריך לבקר אותם לעיתים תכופות יותר, אם לא ידעת באילו מכוניות הם מתניידים. :roll:

 

שכחת לציין שבמהירות שיוט המנוע מתגלגל לו אי שם במעלה הסל"ד, בזמן שבנות מינה מתנמנמות אי שם ב-2,200 סל"ד..

 

מעבר לנ"ל ולתיבה המבחילה, יופי של אוטו.

 

תהנה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חרף (או אולי בגלל) הדיסקליימר בראשית הפוסט, הוא נראה מוזמן להפליא, ולו בשל העובדה שהבחור לכאורה לא ידע איזה רכב היה לחמיו, חמותו, גיסתו והלכה למעשה כל משפחתה של אשתו. פוסט ראשון של משתמש וכבר גילוי לב כזה לגבי רכב בעייתי? חשוד לכל הפחות.

 

לא שהאוטו כזה רע - לרובוטי יש את בונוס החיסכון, ולמרות שהוא ממש רע מבחינת תפעול (סלספיד דור 1 DSG לידו, מהניסיון שלי), עדיין מתרגלים אליו תוך זמן קצר ביותר.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חרף (או אולי בגלל) הדיסקליימר בראשית הפוסט, הוא נראה מוזמן להפליא, ולו בשל העובדה שהבחור לכאורה לא ידע איזה רכב היה לחמיו, חמותו, גיסתו והלכה למעשה כל משפחתה של אשתו. פוסט ראשון של משתמש וכבר גילוי לב כזה לגבי רכב בעייתי? חשוד לכל הפחות.

גם אני סברתי כמוך בתחילה. רק שאם אכן כך הדבר, מעסיקיו צריכים לפטר אותו - ומהר, ולו רק משום שמרוב ברברת (כאילו חיננית) לא הבנתי מי נגד מי, ולמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אפשר לטעון שהטיוטה קורולה הוא רכב אמין.

שהיו ויש כל כך הרבה בעיות סדרתיות כמו מנועים נגמרים , גירים גרועים ולא מתוכננים נכון , ברקסים שהולכים כמו לחמניות , דוושות תאוצה שנתפסות .... .

נראה לי קצת כמו עיוורון .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שהייתם מתים למצוא פתאום שזוהי תגובה פרסומית מאחד מעובדי טויוטה ?

 

אז זהו שלא. ואני מוכן לאמת את הפרטים רק כדי שתהיו רגועים מול מנהל הפורום שלכם.

 

למעשה אפשר לאמת את פרטי פה. ממש לייד כוווולם. רק כדי שתהיו רגועים.

 

שמי אמוץ אלקון לורברבוים ואפילו אני הייתי נותן כאן את כתובת את האתר מחשבים שלי כדי שתראו שאני באמת אני ולא עובד טויוטה אבל אי אפשר כי אין לי עדיין 20 הודעות שנותנות את האפשרות לשלוח קישורים. אז רק נגיד שזה amotz-computers ב .CO.IL ... תבדקו בגוגל אםאתם חייבים...

 

במקצועי אני טכנאי מחשבים ומנהל רשתות תקשורת ואין לי ממש קשר לעולם משווקי המכוניות בכלל וטויוטה בפרט.

 

היה רק חשוב לי להביא את נקודת המבט הלא מושכלת שלי כנהג רגיל לכל דבר.

 

וכן זה ממש לא היה חשוב לי באיזה מכונית נוסעים חמי וחמותי כי הייתה לי במשך תקופה של 7 שנים מיצובישי גאלאנט. שדרך אגב הייתה נהדרת. ולא אני לא עובד שיווק של מיצובישי... אין לי קשר לשיווק של מיצובישי או מחסן רכב מהחלל שבו יש 1000 מיצובישי גאלאנט שצריכות להימכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד פה לא מת לכלום. פשוט נוסח ותוכן הודעתך תמוה. על אחת כמה וכמה עת המדובר בהודעה ראשונה שלך כמשתמש בפורום. במלוא הכבוד, חוץ מחזרה על דברים שנאמרו פה לא פעם וגם לא עשר פעמים בעטיפה של מדור פרסומי מצוי בעיתונות הישראלית לא נראה דבר אחר במבט של גולש סביר מהצד.

 

מניעיך שמורים עמך. אם זו אכן פרסומת - חוששני שעליך להשתפר. אם לא - תנסה להביא משהו מעבר לדברים שנטחנו בפורום. מכל מקום - מיותר.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה בולשיט בהודעה אחת

:-D

 

היה לנו את הרכב הזה שלוש שנים וסה"כ נהננו ממנו - אבל מרוצים? הינו רחוקים מלהיות, אפילו לא קרוב.

 

אם אשתך התרגלה לגיר תוך 20 דקות אני נותן לה אוסקר.

 

נראה אותך מתרגל לגיר שננעל בהילוך שני ומסרב לצאת ברגע שאתה פונה ימינה לתוך כיכר שמשתלב לירידה תלולה - תהנה! אני אפילו יכול לתת לך את המיקום המדוייק בארץ להתנסות בחוויה הזו. וזה קרה לנו עם שני מחשבי רכב שונים ושני כיולי תוכנה שונים.

 

אמינות? כן הרכב בהחלט אמין - אם זאת בטווח האחריות הוחלפה לנו שמשה אחורית בגלל בעיות קליטה ברדיו (השמשה מכילה בתוכה את האנטנה).

החליפו מחשב רכב ושדרגו תוכנה בשני.

 

ומתברר מחברים לעבודה שיש להם את הרכב הזה שהקלאץ' ברכב הזה נשרף מהר מהצפוי וצריך להחליפו אחת לשנתיים במקרה הטוב שלוש כיאה לקלאץ' ידני.

 

תחשוב כמה זה יעלה לך ללא אחריות.

 

הרכב הוא אמנם רכב מרווח, גדול, נוח, חזק, זריז? תלוי איך אתה מתבונן על זה כי מהרגע שאתה מעביר הילוך ועד לרגע שהוא נכנס, הייתי אומר שיחס ההעברה הוא קצת איטי וזה מסרס את הרכב למרות שיש לו גיר ידני כביכול - אבל כן, רכב מאוד זריז ביחס למשפחתומטית - אין ספק.

 

אם זאת - נוח להעביר הילוכים מההגה? איזה שטויות - אם אתה נוסע בקו ישר אז כן, נוח.

 

אבל אם אתה באמצע סיבוב אין לך סיכוי להעביר הילוך מההגה - ברכבים שתוכננו נכון לסוג העברת ההילוכים הזאת - ידיות ההילוכים לא מסתובבות אם ההגה ולכן אתה יכול להעביר הילוכים בכל מצב - ברור, מדובר במכוניות ה-ר-ב-ה יותר יקרות.

 

לאמר לך שבכל פעם שנסענו בפקק והרכב לקראת עצירה היה מטלטל אותנו כהוגן - כן אני אומר לך.

לאמר לך שבכל פעם שיצאתי מהעבודה לאותה כיכר ארורה ביציאה מהעיר לפחות אחת לכל שלוש נסיעות הייתי צריך להוריד הילוך ידני - אומר לך.

לאמר לך שבעליות לירושלים במצב אוטומטי הרכב לפעמים היה נרדם על הילוך גבוה מידי ולא מגיב לדוושת הגז - עד אשר הורדתי לו הילוך בצורה ידנית - אומר לך.

 

וכן - אני באופן אישי מאוד אהבתי את הרכב ומאוד נהניתי ממנו - אשתי היתה הורגת אותי אם הייתי רוכש אותו מאבא שלי.

 

ויתרה מזאת - אחרי שהיו לנו 5 טויוטות במשפחה ואחרי שנהגתי עוד על הרבה מאוד דגמים אחרים של טויוטה אני לא מתבייש לאמר לך

 

זו כנראה המכונית הכי גרועה של טויוטה שיוצרה בשלושת העשורים האחרונים.

(ועדיין למי שמוכן לסבול את הגיר או לא סובל ממנו - רכב טוב!).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אפשר לטעון שהטיוטה קורולה הוא רכב אמין.

שהיו ויש כל כך הרבה בעיות סדרתיות כמו מנועים נגמרים , גירים גרועים ולא מתוכננים נכון , ברקסים שהולכים כמו לחמניות , דוושות תאוצה שנתפסות .... .

נראה לי קצת כמו עיוורון .

 

לפי דעתי :

טויוטה מ"ס 1 בעולם,ואני חושב שמדובר בעובדה קיימת,אפשר להתווכח,אבל לא עם עובדות!

ולעניין ה 2008 רובוטית:הרכב עצמו מעולה,הגיר חרא,בסופו של יום לשלם 40 אלף מתחת למחירון רק כי הגיר שונה=אני חושב שזה שווה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חושב שזה שווה רק צריך לקחת בחשבון -



 

זה רכב שאתה תמכור בהפסד אדיר.

זה רכב שאתה צריך להיות שלם עם הקניה שלו.

זה רכב שרצוי מאוד שהאנשים שמוסעים בו איתך או שותפים איתו לנהיגה גם כן יסכימו לנהוג בו או להיות מוסעים בו.

 

אני מאוד אהבתי את התשלובת הזו של ידני עם אוטומט עם סייג מאוד גדול שאי אפשר לשלוט בהורדות ההילוכים לקראת עצירה - אם זה היה אפשרי, מבחינתי לנהוג ברכב הזה כל הזמן בידני.

 

בכלל קורולה ידנית זה חלום רטוב מבחינתי - אבל ידנית לגמרי.

 

והיה רצוי 2 ליטר :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי :

טויוטה מ"ס 1 בעולם,ואני חושב שמדובר בעובדה קיימת,אפשר להתווכח,אבל לא עם עובדות!

ולעניין ה 2008 רובוטית:הרכב עצמו מעולה,הגיר חרא,בסופו של יום לשלם 40 אלף מתחת למחירון רק כי הגיר שונה=אני חושב שזה שווה.

יואיל נא כבודו למצוא לי קורולה 2008 ב-40K מתחת למחירון?

 

תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי :

טויוטה מ"ס 1 בעולם,ואני חושב שמדובר בעובדה קיימת,אפשר להתווכח,אבל לא עם עובדות!

ולעניין ה 2008 רובוטית:הרכב עצמו מעולה,הגיר חרא,בסופו של יום לשלם 40 אלף מתחת למחירון רק כי הגיר שונה=אני חושב שזה שווה.

גם אני חושב שזה עיסקה לא רעה גם אם קצת מסוכנת מבחינת מכירה עתידית ,ועלויות אחזקה.

אבל אני חושב שטויוטה אמינה בדיוק כמו כל רכב אחר , העובדה שיש תקלות בכל דגמיי טיוטה ולא רק בקורולה הרובוטית של 2008 .

אם להיות יותר מדויקים רוב התקלות זה בקרת איכות גרועה וחוסר השלמה או טעות בפיתוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי רוב הטעויות של טויוטה נובעות מזלזול באינטליגנציה של קהל לקוחותיה.



 

במהלך עשור מאוד ברור שנקרא שנות ה90 וגם תחילת ה2000 לטויוטה היה יתרון מובהק בנושאי האמינות וצריכת הדלק.

 

היום - שני הפערים האלה הצטמצמו עד כדי וכמעט נמחקו.

 

בנוסף לכך, זה משהו שנתקלנו בו אישית כלקוחות, גם אני וגם אבא שלי - הם לא ממש נוטים ללכת לקראת הלקוחות שלהם בעסקאות מכירת רכב חדש או טרייד אין.

 

הם הפסידו את שנינו כלקוחות בגלל זה - דוגמא אישית כמובן.

 

וכמה זמן לקח להם להחזיר את הייצור ליפן וכמה זמן לקח להם להתנצל על הטעויות שלהם.

 

אם זאת - וזה גם מנסיון אישי - טויוטות נותנות תחושה טובה מאוד למי שנוהג בהן, זה פשוט מרגיש כמו טויוטה ואי אפשר להסביר את זה אחרת.

 

כשאני נכנס לטויוטה - ברור לי שאני במגרש הביתי שלי. (טוב אחרי 10 שנים על טויוטות).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי רוב הטעויות של טויוטה נובעות מזלזול באינטליגנציה של קהל לקוחותיה.

 

 

 

 

 

במהלך עשור מאוד ברור שנקרא שנות ה90 וגם תחילת ה2000 לטויוטה היה יתרון מובהק בנושאי האמינות וצריכת הדלק.

 

היום - שני הפערים האלה הצטמצמו עד כדי וכמעט נמחקו.

 

בנוסף לכך, זה משהו שנתקלנו בו אישית כלקוחות, גם אני וגם אבא שלי - הם לא ממש נוטים ללכת לקראת הלקוחות שלהם בעסקאות מכירת רכב חדש או טרייד אין.



שאתה מתכוון מרגיש כמו טיוטה זאת אומרת זול ומיושן פשוט ונראה בדיוק כמו הטיוטה מלפניי 20 שנה .

כמובן עם עיצוב פנסים חדש.

כאשר המנוע הגיר המרכב האיבזור נשארים בדיוק כמו שהיו באמת אין הבדל בן טיחטה של לפני 20 שנה לטיוטה של היום.

 

 

הם הפסידו את שנינו כלקוחות בגלל זה - דוגמא אישית כמובן.

 

וכמה זמן לקח להם להחזיר את הייצור ליפן וכמה זמן לקח להם להתנצל על הטעויות שלהם.

 

אם זאת - וזה גם מנסיון אישי - טויוטות נותנות תחושה טובה מאוד למי שנוהג בהן, זה פשוט מרגיש כמו טויוטה ואי אפשר להסביר את זה אחרת.

 

כשאני נכנס לטויוטה - ברור לי שאני במגרש הביתי שלי. (טוב אחרי 10 שנים על טויוטות).

עניין הטרייד אין הוא אותו דבר אצל כולם שאתה רוכש רכב חדש הוא זהב ,שאתה בא לעשות טרייד אין מספרים לך שאין לו

שוק הרכב נוראי וחבל שקנית אותו.

שאתה אומר מרגיש כמו טיוטה אתה בודאי מתכוון למשעמם מיושן חלש חסר איבזור ודומה בדיוק לטיוטה של סבא מלפני 20 שנה.

שהדבר היחיד שמשתנה זה הפנסים השקופים באמת אין הבדל בן טיוטה שלפני 20 שנה להיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3935 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...