Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני צריך המלצה למגבר שני ערוצים

המגבר יהיה מחובר לרדיו דיסק - sony xplode cdx mp40

ולסאבוופר kenwood kfc-w300s

 

קיצר אני צריך מגבר שני ערוצים שיפתח את הסאב כמו שצריך

 

טווח מחירים עד 600 שקל - יד שנייה :)

פורסם
שלום לכולם,

 

אני צריך המלצה למגבר שני ערוצים

המגבר יהיה מחובר לרדיו דיסק - sony xplode cdx mp40

ולסאבוופר kenwood kfc-w300s

 

קיצר אני צריך מגבר שני ערוצים שיפתח את הסאב כמו שצריך

 

טווח מחירים עד 600 שקל - יד שנייה :)

אם המגבר מיועד רק להגברת סאב אולי מומלץ לחשוב על מונובלוק? על איזה סאב מדובר?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אל תיגע במגברים של לאנזר במיוחד בדגמים הפשוטים להגברת סאב כי צפויה לך אכזבה רבה בעתיד הלא רחוק הם פשוט חסרי יכולת ונכנסים לפרוטקשן .

 

אני ממליץ על לאוטינג אודיו בולט 2 ערוצים ניכנס לך בתקציב ויתן לך בראש בלי בעיה

http://www.stereo-g.co.il/product_details.asp?intGlobalId=453054656

 

אתמול חבר שלי רכש אותו בתחנה מרכזית הישנה ב 600 שקל

פורסם

תודה

 

איפה בתחנה המרכזית הישנה ? אתה יכול לברר לי אצל מי ?

 

ובקשר ללאנזר זה בדיוק הסיבה שאני קונה שני ערוצים

יש לי מגבר Lanzar vibe 421

שמתי עליו את הסאב והוא נכנס לפרוטקשיין

אז החלטתי לחבר לו את הרמקולים האחורים ואיזה קומפוננט קדמי

ולהביא עוד מגבר של שני ערוצים ולחבר לו את הסאב

פורסם
תודה

 

איפה בתחנה המרכזית הישנה ? אתה יכול לברר לי אצל מי ?

 

ובקשר ללאנזר זה בדיוק הסיבה שאני קונה שני ערוצים

יש לי מגבר Lanzar vibe 421

שמתי עליו את הסאב והוא נכנס לפרוטקשיין

אז החלטתי לחבר לו את הרמקולים האחורים ואיזה קומפוננט קדמי

ולהביא עוד מגבר של שני ערוצים ולחבר לו את הסאב

הוא רכש אותו אצל ציון שנמצא בבסטה האחרונה של הירידה הם 2 אחים אתה כבר תראה

הם תמיד שם ביחד .

פורסם

הסאב יעבוד יותר איכותי ויתן תמורה הרבה יותר טובה אם יהיה לך מונו מחובר אליו.

המונו הוא מגבר בעל יציאה אחת שנועד רק לסאב, ולכן במקום לשים 2 ערוצים אתה שם מונו.

לגבי המלצות, תבדוק ביד שניה יש שם הרבה סוגי מונו, ותבדוק לפי העוצמה והמחיר מה מתאים לך.

יש להתחשב בזה שמונו חדש של לייטינג אודיו עולה 830 ש"ח בזאפ, שהוא מונו סביר, ונותן תמורה טובה.

 

 

סם.

פורסם
לא רוצה להיות קטנוני אבל ....

המגבר שאני היצעתי לבחור הוא קודם כל יותר חזק, ודבר שני יותר זול .:idea:

כן אבל הוא צריך אותו רק לסאב! ואם לא ידוע לך המונובלוק בנוי טיפה אחרת ממגבר רגיל והוא בנוי לרדת לתדרים יותר נמוכים מאשר מגבר רגיל...

וחוץ מזה 650 ש"ח חדש עם אחריות לשנה זה מחיר טוב לדעתי.

 

Generally a 2-channel (dual) amp is used for powering 2 speakers. A 4-channel (multi) amp will drive either 4 speakers, 2 subwoofers, or 2 speakers and a single subwoofer. Mono amps are designed specifically for low-frequency reproduction.

פורסם

הציטוט שהבאת פה בכלל לא מחייב מונו בלוק בשביל סאב (בטח שלא בסכום הזה)כמו שניתן לראות עדיין ניתן לחבר סאב למגבר 2 ערוצים או 4 .

אני רושם את זה כדי שהבחור לא יקבל רושם מוטעה שכדיי להפעיל סאב צריך רק מונו בלוק .

נכון שמונו מיועד כדי להפעיל רק סאב.

אבל היתרון בשני ערוצים הוא שהוא יוכל להפעיל איתו גם זוג

רמקולים במידה ובעתיד הוא יחליט לשדרג את המגבר לסאב לאחד חזק יותר .

×
×
  • תוכן חדש...