Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם הבאה תערוך את ההודעה ותוסיף פסיק אחרי ה"פינוק" כי תא מטען לא אמור לפנק.

 

דרך אגב, לפי מחירון אוטו האלנטרה 2 ליטר עולה 126 אלף שח.

עד 120 אלף שח מומלץ לבדוק מאזדה 3, פורד פוקוס, פיז'ו 307, סיטרואן C4 ורנו מגאן כולם 1.6 ליטר.

פורסם

לא ידוע לי מצב הגרסה הספציפית הזו, אבל אלנטרה בת שנה עם מנוע 1600 עושה לדוד שלי אחד לשמונה ביום טוב. זו הוצאה לא קטנה בשביל מנוע לא-מרגש.



פורסם

לא ידוע לי מצב הגרסה הספציפית הזו, אבל אלנטרה בת שנה עם מנוע 1600 עושה לדוד שלי אחד לשמונה ביום טוב. זו הוצאה לא קטנה בשביל מנוע לא-מרגש.



 

 

יש לנו גם בבית אלנטרה שנת 2005, בולעת דלק כמו מטורפת!

 

נסעתי איתה לאילת ולקחת לי בערך 1/12 בערך...

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

דווקא צריכת הדלק אינה הבעיה של האלנטרה 2,000 סמ"ק, שהמנוע שלה מתקדם וחסכוני יותר מזה שמותקן בגרסת ה-1,600 סמ"ק. גם הביצועים טובים, והיא נראית כמו אחרי שוד של חנות אביזרים: סאנרוף, DVD (התקנה מקומית) ויש אפילו בקרת משיכה.

 

אבל שאר האוטו הוא עדיין אלנטרה: מרווח מאוד, אבל מיושן, רכרוכי ונוטה על צירו בסיבובים ורועש. ההגה נלקח ישירות מטרקטור, לגיר אין טיפטרוניק, והעיצוב של סביבת הנהג הוא מודל 96'. ואני כבר לא מדבר על שמירת הערך הצפויה.

 

באחרונה ערכנו בידיעות אחרונות מבחן השוואתי לסיוויק החדשה ולמשפחתיות 2,000 סמ"ק (מאזדה 3, סובארו אימפרזה) וצירפנו גם את האלנטרה כאופציית 2,000 סמ"ק זולה. הפערים גדולים, ואלא אם אתה ממש מוכרח מנוע גדול, חפש במקום אחר. אפילו טויוטה קורולה תהיה קנייה עדיפה, משעממת לנהיגה, אבל מרווחת וזריזה כמעט כמו האלנטרה.

פורסם

נהגתי רבות בעיקר על גירסת ה1.6.

תא הנוסעים נעים מאוד אך לא מגיע לרמה של ה-3. האיבזור סביר וכולל בקרת אקלים, רדיו דיסק(לא מובנה, ולפיכך ללא שליטה מההגה) ועוד.

אני מצאתי את האוטו נוח יותר ממאזדה 3, אבל על כך משלמים בהתנהגות

דבר מאוד מציק ברכב הוא דוושת הגז. טיפת רגש אין בה, מאוד מפריע.

סה"כ רכב טוב מאוד. יש טובים יותר אבל במחיר שלו, קנייה מעולה.

אני ממליץ.

פורסם
דווקא צריכת הדלק אינה הבעיה של האלנטרה 2,000 סמ"ק, שהמנוע שלה מתקדם וחסכוני יותר מזה שמותקן בגרסת ה-1,600 סמ"ק. גם הביצועים טובים, והיא נראית כמו אחרי שוד של חנות אביזרים: סאנרוף, DVD (התקנה מקומית) ויש אפילו בקרת משיכה.

 

אבל שאר האוטו הוא עדיין אלנטרה: מרווח מאוד, אבל מיושן, רכרוכי ונוטה על צירו בסיבובים ורועש. ההגה נלקח ישירות מטרקטור, לגיר אין טיפטרוניק, והעיצוב של סביבת הנהג הוא מודל 96'. ואני כבר לא מדבר על שמירת הערך הצפויה.

 

באחרונה ערכנו בידיעות אחרונות מבחן השוואתי לסיוויק החדשה ולמשפחתיות 2,000 סמ"ק (מאזדה 3, סובארו אימפרזה) וצירפנו גם את האלנטרה כאופציית 2,000 סמ"ק זולה. הפערים גדולים, ואלא אם אתה ממש מוכרח מנוע גדול, חפש במקום אחר. אפילו טויוטה קורולה תהיה קנייה עדיפה, משעממת לנהיגה, אבל מרווחת וזריזה כמעט כמו האלנטרה.

אודי שלום,

תודה על ההודעה המפורטת, אני נהנה מהכתיבה שלך בידיעות אחרונות.

נדמה לי שנפגשנו בעבר? כתבתי על סטריאו לרכב במספר מגזינים (אוטו, הגה וכד')

האם יש קישור למבחן המדובר גם ב-ynet?

 

שוב תודה, תומר

×
×
  • תוכן חדש...