Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום שבת בבוקר (מאוד מאוד מוקדם שעוד היה קצת חושך) מועדון PSI יצא לשחוק צמיגים אי שם

באחת הנקודות הכי טובות שיש במדינה שלנו לנושא.

 

ניתן לתמונות לדבר:

 

p10100347ax.jpg

 

 

2966983994069_b.jpg

 

2966984121774_b.jpg

 

2966984364009_b.jpg

 

 

resizedhpim62787qm.jpg

 

resizedhpim62841ql.jpg

 

resizedhpim62743gc.jpg

 

2966984406515_b.jpg

 

2966984441524_b.jpg

 

2966984372274_b.jpg

 

2966984213178_b.jpg

 

2966984206651_b.jpg

 

2966984076727_b.jpg

 

2966984068309_b.jpg

 

2966983900929_b.jpg

 

 

ליותר פרטים:

www.psi.co.il

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הכבוד!

רק אני בסוף שכחתי מהאירוע!! :x

 

חבל

מקווה שנהנתם,

דרך אגב, לא נראה שהיה שם גשום יותר מידי..

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם
יפה מאוד! נשארה לך סוליה בצמיג בכלל אחרי כל זה?
לא נשאר הרבה ביכלל...

אנחנו עושים קניה מרוכזת אחרי יום כזה :twisted:

http://www.psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=12088

 

תמונות יפיפיות.

זאב היה ? אם כן - תעלו תמונות שלו.

זאב לא היה...

אבל קבל עוד תמונות מאתמול...

 

norm_6A449E73E14C46F082C5CCE3F03817D9.JPG

 

norm_76D73A41C919437AA1AC8328428C3288.JPG

 

norm_FBDC03402E1144D78F86354D08C82005.JPG

 

norm_D6788BBB6BD642848FE76FED4B338665.JPG

 

norm_4B02CD53AD094B9EAE809BDBA66878CE.JPG

 

norm_69D11550F2A34DA39B324BFD1A54E876.JPG

 

norm_901F70DF81AD4291896FBD3BA33C96B9.JPG

 

norm_AB36E66A979F4550A53FADCF9095EBC3.JPG

 

norm_F250127CFE3F4333839E1286D81C6A42.JPG

 

 

 

ולסיכום....

תמונות ריגול של רכב הניסוי החדש של נאסה:screwy:

 

norm_BBC498CD9501401BABACC064E9DA3DAC.JPG

פורסם
מאור - אתה מטורף! אתה רוצה להגיד לי שנסעת אח"כ הביתה עם הצמיג הזה?
לא רק איתו,גם עם שאר החבר'ה שלו.

לא הייתה הרבה בררה,אז נסעתי 90 כל הדרך הבייתה

וזה היה נראה כמו נצח.

 

נ.ב

שכחתי לקחת רביעיה ספייר

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)


×
×
  • תוכן חדש...