Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

אני מחפש חנות באזור חיפה/כרמיאל שישחיר לי את שתי החלונות האחוריים + הקטנים ברנו במקצעיות רבה ובמחיר סביר.

 

*אין לי זמן לעשות את העבודה בבית.

 

תודה מראש :wink:

פורסם

יש בכפר מול מוסך דאבאח{הוא מוכר גם אביזרי רכב},ליד הפנצ'ריה, הוא מקצועי עשיתי אצלו ואני מרוצה מאוד....

 

 

 

 

 

 

עידן.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

איפה שדאבאח נמצא{אם אני לא טועה דיר אל אסאד},הוא לא פירק את החלונות, אני הלכתי אליו

 

בערב ולכן יצא בחלון אחד בועה קטנה אבל לא רואים את זה,הוא לקח לי 50 שקל...

 

 

 

 

 

 

עידן.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

50 שקל גליל שהספיק לי לעוד זוג חלונות....ו-50 שקל הדבקה...!

 

סה"כ 100 שקל הכול.

 

 

 

 

עידן.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

החלטתי בסוף לא ללכת אליו בגלל שאני רוצה הדבקה עם פירוק של החלון. מישהו יכול להמליץ לי על מקום בחיפה שעושה את זה?

שמעתי שבתחנה המרכזית הישנה יש מישהו שמתעסק בזה אבל אני לא יודע מה טיב עבודותו.

תודה.

פורסם

בהדבקת פילמים להכהיית חלונות אין צורך בפרוק החלון אם מבצע זאת מקצוען ברמה.

בת"א ראיתי כזה מקצוען המבצע זאת ברכבי שטח חדשים ויקרים, ללא פרוק חלונות ובמומחיות וזה יצא נהדר.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

בתחנה המרכזית הישנה זה לירון, לא יודע אם יעשה לך את זה, במיוחד אם יהיה עסוק עם הרבה מכוניות.

תעשה את זה בעצמך, חלאס להיות עצלנים.

 

אני אפילו מתנדב לעזור לך

פורסם
איפה זה בדיוק מוסך דאבאח??

אולי אתה מתכוון לקניון סאלח דבאח?? בדרך לכרמיאל

כן,באותו כפר,ליד תחנת דלק פז,יש מוסך של דבאח מורשה מיצובישי ומרצדס טיפה בהמשך מולו יש פנצ'ריה ואגזוזים,בין הפנצ'ריה לאגזוזים...!,הוא מוכר גם אביזרי רכב.

 

 

 

עידן.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

הייתי היום אצל לירון הוא היה סגור. הייתי בשני מקומות נוספים אחד רצה 170 אחר 200 :wink:

קיצור או שניסע לכפר הערבי הזה או ש...

 

 

בתחנה המרכזית הישנה זה לירון, לא יודע אם יעשה לך את זה, במיוחד אם יהיה עסוק עם הרבה מכוניות.

תעשה את זה בעצמך, חלאס להיות עצלנים.

 

אני אפילו מתנדב לעזור לך

VOLK מאיפה אתה בצפון :wink: ?
×
×
  • תוכן חדש...