Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל לרכוש דיהטסו שרייד 4 דלתות קלאסיק סדן, אוטומטית, 1500 סמ"ק, שנת 98.

המחיר בערך 48,000 ש"ח.

 

מה דעתכם על דיהטסו שרייד בכלל ועל הדגם הספציפי הזה בפרט? האם יש איזה שהן בעיות מיוחדות בנוגע לתיבה האוטומטית או בכלל?

 

אשמח לקבל כל מידע שהוא בעניין.

פורסם

היתרון היחידי שלה הוא כרית האוויר.

 

מבחינת אמינות וכו' יש לא מעט מתחרות שיספרו את הסחורה.

 

הייתי בודק קורלה, אימפרזה ואלמרה בתור אופציות אמינות טובות יותר.

החסרון של חלק מהם (אימפרזה לדוגמא) - היעדר כרית אוויר ב99% מהרכבים

שנמכרו. אלמרה מ 97 בעלת כרית אוויר תעלה כ50K והיא עדיפה על השרייד.

 

מה התקציב שלך?

 

 

גיא.

פורסם

50 אלף לשרייד שנת 98... זה מטורף... הרכב הזה שומר על מחירו בצורה פשוט בלתי פרופורציונית לכלום...

 

השרייד איננה מכונית מוצלחת במיוחד ויתרונה היחיד באמינותה. אם זה חשוב לך מאוד, תוכל לרדת שנתון אחד ולמצוא משפחתיות עדיפות בהרבה. סובארו אימפרזה, הונדה סיוויק, ניסאן אלמרה, רנו מגאן.

אפשר גם לעלות אפילו שני שנתונים ולקנות משהו כמו סיאט קורדובה, נניח, שתספק איכות חיים טובה בהרבה ואמינות סבירה בהחלט.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...