Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בחדשות של 2 בצהריים

 

בישרו את הבשורה (בסוף המהדורה-נו מה...)

וזה היה הדבר הכי משמח ששמעתי השבוע . איזה כיף!

כל הכבוד לאדון רצאבי-סוף סוף מישהו מזיז את הישבן שלו בכנסת הזו!

אמרו שהממשלה מחוייבת לבנות מסלולים תוך תכופה של 9 חודשים...איזה אושר!

 

 

הצלחנו!!!

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סוף סוף.

 

נקווה שהכל יעבור חלק בשנה הקרובה ולא יהיו עיכובים/בעיות תקציב/בעיות שחיתות וכד'.

 

סוף סוף לא יהיו יותר בפורום הודעות בסגנון " האם מישהו יודע כמה סוגרת האקנסט 2001 שלי? הסקאלה מגיעה עד 220. "

 

 

מזל טוב לכולנו, ותודה גדולה לכל האנשים שהשקיעו מזמנם,כספם ועצביהם כדי לאפשר לזה לקרות. כל הכבוד.

פורסם
מגניב לשמוע :)

 

למישהו יש מסמך יותר מפורט לגבי מה מאפשר החוק בדיוק? אני מעוניין להתעמק בזה קצת.

תודה מראש !

 

גדעון.

זה מה שנמצא באתר של הכנסת:

 

http://www.knesset.gov.il/AllSite/QGenTxt.asp

 

 

הקישו את מילת החיפוש חוק הספורט המוטורי ותקושרו למסמך.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מועדון אלפא רומאו ישלח בימים הקרובים מכתבי תודה למי שעשה במלאכה, בכנסת ומחוץ לה.

 

נכון שיש עוד הרבה עבודה לפנינו, אבל לפחות עכשיו העבודה הזו תוכל להעשות בצורה חוקית!

 

נכון שעוד אין בסיס חוקי ל-Track Days אבל אין ספק שעוד יהיה. לא לשכוח - להעביר את החוק היה החלק הקשה. להכניס בעתיד תיקונים, במיוחד כאלה שייצרו עוד הכנסה למפעילים ולמדינה - זה כבר יהיה קל.

 

והדבר הכי חשוב שכבר בנוסח הבסיסי של החוק יתאפשר - שהכשרונות האמיתיים שיש לנו בארץ - ויש כמה כאלה - יוכלו להתאמן כאן בצורה גלויה, ובהמשך גם יוכלו לייצג אותנו בכבוד בעולם!

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

מזל טוב

 

יש חוק ספורט מוטורי בישראל

 

קודם כל, כל הכבוד לכל אלה שנרתמו ,עמלו,השקיעו (גם מכספם)

התרוצצו, והשקיעו כוחות נפשיים,נסיעות,טלפונים, פגישות ,התחרו, ומה לא...

למען חוק ספורט מוטורי. דני לוי, מישל גדז', חברי IRDA , ח"כ רצאבי,

קובי כהן (מארגן את אירוע לטרון ואשדוד),מועדוני/עמותות הרכב בישראל. שאפו לכולכם.

וכל הנהגים שהשתתפו במהלך השנים במרוצי המכוניות: עפולה, באר-שבע, אשקלון

ג'ימקאנות /דראגים במנחתים, מרוצים בשדות וכו'...ומי שלא הזכרתי אותו עימו הסליחה.

כל אחד ואחת מכם מגיע לו/ה לשמוח,וכל חובב/ת רכב בישראל ,אני מברך את כולכם בברכת מזל טוב ביום חגינו... יום זה הוא יום היסטורי ,ויחקק לדורות כיום חג עבור חובבי הרכב בישראל.

 

היינו כחולמים.

 

 

57 שנים לאחר קום המדינה ,יותר נכון- מאז המירוץ הראשון בעפולה בשנת 1982

עכשיו לאחר 23 שנה, ספורט מוטורי הינו חוקי במדינת ישראל :beerchug::mm_yeah::multi: הנה זה בא ,סיבה טובה כל-כך ,כל כך טובה לשמוח.

 

עוד על ההיסטוריה המוטורית בישראל -אתם מוזמנים לקרוא בקישור המצורף:

 

היסטוריה-הספורטיביות ,ספורט מוטורי,וירחוני הרכב בישראל מאת:אילן פייביש

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470

 

Track Day

 

לעת עתה, נצטרך עדיין לרעות בשדות זרים-כלומר לקפוץ לחו"ל- כדי להתרפא.

nurburgring מומלץ עד מאוד. מי יתן ויהיו כאן Track Day's במהרה בימיינו -אמן.

 

$$$,$$$,$$$

 

$ זה המניע, ישנם מספיק יזמים "רדומים", שכל עוד לא היה חוק ספורט מוטורי,

הם היו ב"צללים", ישבו ב"טריבונות "והיו עם היד על הדופק. מזה מס' שנים

כל אחד ואחד מהם עושה את החישובים הכלכליים שלו ומתכנן את היזמות, וההשקעה לטווח הארוך.והאמינו לי חלקם ודאי יודע מהו הפוטנציאל מסביב למרוצי המכוניות , כל המיסחור של מרוצי הרכב, גורף בעולם הון עתק עבור יזמים, משקיעים ואנשים שחיים מתחום הספורט המוטורי ו Track Day's .גם מלונות,מסעדות, תחבורה ציבורית,השכרות רכב,מוסכים , יבואני אביזרים לרכב, ראשי ערים/עיירות/מועצות מקומיות/בעלי אדמות ,יבואני רכב...

למשל קרסו-(יבואנית רנו/ניסאן ) כוונתי ל קרסו מגרשי הדרכה לנהגים בע"מ

ראו קישור מצורף:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=90512

 

ה 72 דונם האלה, יהפכו בעתיד(הקרוב יחסית), למסלול מרוצים כשר.

שעד אז לפני הפיתוח למסלול מרוצים -ישמש כמגרש הדרכה לנהגים.

אני ערכתי ביקור במקום-והאמינו לי זה גדול,מה גם שבעיתון בו פורסמה הידיעה

מובאת תמונה עם איור המסלול.

 

ולא לשכוח את המנחת בערד שאולי יהפוך ל מסלול מרוצים .

 

יש לדעת כסף זה כמו דם לכרישי היזמות- והם כאן .

פשוט יש לנתב אותם לכיוון הספורט המוטורי-זה הכל.

 

בעולם בו מתקיימים מרוצי מכוניות ,המדינה משלשלת לכיסה הון עתק -הן מתיירות,

והן מהקבוצות המתחרות .

 

 

 

יחי הספורט המוטורי בישראל

 

 

עכשיו לתרבות הנהיגה /תאונות הדרכים.

 

זה לא אומר שכעת בזמן שקיים חוק ספורט מוטורי,לא יתקיימו "מירוצים" בכבישים,

ואנשים לא ינהגו בקטעי כבישים כבמסלול מרוצים (ע"ע נס הרים -ערד - סדום וכו')

ויערכו מירוצי דראג ברמזורים ועוד כיו"ב. תופעות אלו קיימות, וימשיכו להתקיים לא רק בארץ, אלא גם בחו"ל.

מאידך -גיסא, כעת תגבר מודעות מוטורית בין נהגי ישראל, ככל הנראה יהיו פרסומות וכו'.

בין לבין ככל שתהיה מודעות- וחוקי קבלת (חידוש)הרישיון ישתנו - ותנאי קבלת הרישיון יחייבו מגרשי הדרכה/החלקה, כך הכביש יהיה טיפה יותר בטוח, וכתוצאה מכך הנהג/ת

ידע לשלוט ברכב עד כמה שניתן, ולא ילמדו רק "להזיז" את הרכב ,אלא גם לנהוג בו באמת.

וכל זה ככל הנראה ישתקף בעתיד בגרף תאונות הדרכים שירד-אמן.

 

משטרה

 

הא כן -הם ימשיכו לאכוף את המהירות כגורם מס' 1 ל"ברדק" בכבישים.

מסחטת הכסף הזו , היא פשוט איוולת. ואני לא מעודד עבירה על החוק .

 

 

 

 

 

 

חג שמח

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

סוף סוף!! האונו מגיעה ל- 170 או לא?! את זה אני יידע בקרוב.

 

דרך אגב מה קורה לחוק העלאת המהירות בכבישים הבין עירוניים?

פורסם

תודהתודה לכל התומכים ,המפרגנים, ולכל אלה שעמדו לצידנו בימים הקשים, שידעו לעודד ולדחוף קדימה

גם בזמנים שכמעט נשברתי ע"י הבירוקרטייה, פקידות ,ואלה שלא פירגנו.

אנו נמשיך לעבוד למען הספורטאים,חובבי הספורט,ולמען כל אלה שיש להם זיקה לנושא על מנת להביא

ספורט מוטורי ברמה גבוהה לכלל ביצוע.

לא נשכח גם את הספורט העממי- ימי מסלול יהיו לכשיקומו מסלולים!

אפשר לשמוח אחרי 5 שנים של מאבקים

דני לוי

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...