Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על שברולט!


kobos
שימו לב! השרשור הזה בן 6722 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא מבקר רכב מקצועי אבל לפי מה שקראתי מבחינת התנהגות כביש האלמרה טובה יותר מרוב היפניות האחרות בקטגורית המחיר (הרבה בגלל שהמרכב שלה הוקשח ב-2004 בכ-30 אחוז, מה שלצערי שבא יחד גם עם הקשחה של המתלים שעכשיו פחות נוחים על כבישים ישראלים משובשים).

 

אני מביא את הנתונים מזכרוני.

 

בכל מקרה, גם אם אתה צודק.

עובדתית האלמרה שייכת לדור הקודם מבחינת תכנון כללי (בסיס גלגלים, גובה).

ובפנים לא מרגישה מודרנית כמו הקורולה, למרות שלי אישית המראה של הדש בורד מעניין ת!@ת וממש לא סיבה לבחור מכונית זו או אחרת.

סבבה, כל אחד והשיקולים שלו... לי אישית מאוד חשובה סביבת נהג נוחה, מאובזרת ואלגנטית (שונא מכוניות מצועצעות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא מצליח להבין על מה הוויכוח.

העובדה הפשוטה היא שהאלמרה היא רכב מיושן, במבחני דרכים בארץ ובעולם הוא לא היה בר תחרות לתוצרת היפנית המקבילה ולבטח לא לאירופאיות המקבילות.

 

קנית את הרכב , אין בעיה תתחדש ותהנה, אך הדבר לא הופך את הרכב למעולה ולמוביל בקטגוריה.

הקורולה מודרנית , מתנהגת ומבצעת טוב הרבה יותר מהאלמרה, ומבחינת היפניות היא המובילה היום בתמורה כוללת לכסף.

 

רכב הוא הרבה יותר מסך החלקים, והנתונים היבשים שאותם אתה מציג פה!

לדוגמא, מנוע ה 1.8 של האלמרה אינו מציע שום יתרון משמעותי על מנועי 1.6 המודרנים של היום, 118 כ"ס שהוא מפיק מרמזים על גילו הוותיק של המנוע...

 

המחיר האטרקטיבי גם הוא מרמז שהרכב לקראת סוף ימי חייו (כאשר הדגם החדש יתבסס על המאגאן).

 

בקיצור, רכב בינוני לכל היותר, ויש רכבים עדיפים הרבה יותר כמו הקורולה, הפוקוס , המאגאן, ואם חובב הגה אתה הפוקוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבקר רכב מקצועי אבל לפי מה שקראתי מבחינת התנהגות כביש האלמרה טובה יותר מרוב היפניות האחרות בקטגורית המחיר (הרבה בגלל שהמרכב שלה הוקשח ב-2004

מאזדה 3 עדיפה על האלמרה בהתנהגות כביש.

הונדה סיוויק כבר יש חדשה.

האלמרה אכן הוצגה בשנת 00, טעות שלי.

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-130,000 שקל הייתי קונה ניסאן אלמרה טקנה 1.8 ליטר.

חכה רגע, את זה בדיוק עשיתי לפני חודש... :razz:

 

אתה מקבל מכונית מאוד אמינה, עם מנוע 1.8 בעל מומנט וכ"ס יפה יחסית לקטגוריה בה הוא מתחרה, בקרת אקלים, רדיו דיסק מקורי (לא כמו באופטרה), מסך שליטה מרכזי ברכב בגודל 5" בקונסולה המרכזית, הגה וידית הילוכים מצופים מעור, שליטה ברדיו-דיסק מגלגל ההגה, פנסי ערפל קדמיים, ריפוד בד אטרקטיבי ולא מצועצע ואבזור בטיחות נאה (שכולל גם את הבלמים הטובים בקטגוריה ומערכת בלימת חרום מיוחדת של ניסאן).

 

ובנוסף אתה מרוויח מכונית שקצת נפרדת מתרבות העדר הישראלית. בגלל שהיא פחות נפוצה ממאזדה, סובארו ומיצובישי אתה מקבל יפנית שנמצאת פחות על הכביש ולכן מיוחדת קצת יותר.

אני חושב שבתור אחד שהיתה לו אלמרה במשך שנתיים ו-85000 ש"ח ויש לו קורולה במשך שנה וחצי ו-50000 ק"מ, אני יכול ומר את הדברים הבאים:

 

1. הניסן נראית יותר גדולה - אך הקורולה יותר מרווחת - ילדי יכולים להעיד כאלף עדים.

2. אין מה להשוות בין המושבים המחפירים של האלמרה למושבים של הקורולה.

3. שילוב מנוע/גיר בקורולה הוא השילוב המנצח בקבוצה והמכונית מהירה יותר בכל מצב.

4. הניסן גם כנראה תשמור על ערכה פחות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם!

ברצוני לקנות מכונית בערך של 120-130 אלף.

עכשיו ראיתי את האופטרה רציתי את חוות דעתכם עליה?

האם שווה לקנות אותה?

תודה!

לפי מה שהבנת ממש לא שווה...:wink:

 

מה לגבי הפוקוס החדשה או האסטרה?

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהבנת ממש לא שווה...:wink:

 

מה לגבי הפוקוס החדשה או האסטרה?

הפוקוס החדשה היא מכונית מצויינת עם התנהגות כביש שנחשבת לטובה בקטגוריה. לי אישית היה ניסיון פושר עם האמינות של רכבי פורד, אבל זו לא אמורה להיות בעייה אם אתה לא מתכנן להחזיק רכב יותר משנתיים-שלוש. לטווח הארוך (אלו שלא מחליפים רכב כל 3 שנים) - לצערי רק יפניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חולק אני עליך בשני נושאים:

גם לי היה נסיון פושר עם פורד. מה זה פושר- עדיף שלא אתחיל לספר. היא היתה שנת 83. מה הקשר לרכב 2006? מקרי לחלוטין.

אנחנו מחליפים רכב כל 10 שנים לפחות, כולן אמריקאיות [פרט לנפילות בודדות תוצרת יפן- אך לא עוד], ולא נראה לי שיפנית זו או אחרת היתה עומדת בעול.

 

נושא השרשור- אכן כמו שנאמר השברולט אינה שברולט אלא דייהו, ויש חלופות טובות ממנה.

מנהיגה שלי בקורולה החדשה, אין בה חן. אמנם מרגישה מוצקה ועמידה, אך אפורה לחלוטין, כמו שאר חברותיה מיפן, ממש לא מהנה [בכל המושבים, לא רק לנהג], חלשה, והאבזור חסר [בדגם הליסינג...].

אם כבר יפנית, הרי שהיפנית הטובה בעולם היא סובארו... [יפנית עם נשמה?] לא הייתי מתלבט לגביה.

 

האופל אסטרה 1.6 נמצאת ברף העליון של התקציב, שווה לבחון אותה.

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאנשים יש נטיה לסטות מנושאי הפורום מבלי להתיחס למהות השאלה וחבל.

 

לגבי הדיון על בטיחות (ראיתי שהוזכר ואני חייב לציין שהתגובה על המאזדה3 שלא נבחנה-כדבריו אולם ה-6 כן, מצליחה להצחיק אותי עד עד דמעות- מה הקשר?)

האימפרזה נבחנה ע"י 3 גופי בטיחות שונים (IIHS,NHTSA,והNCAP בשלוחה האוסטרלית שלה) עפ"י המבחנים היא קיבלה את הציון הגבוה ביותר BEST PICK במבחני הריסוק IIHS, בבדיקת "פגיעת השוט" זוכה האימפרזה לתוצאה הגבוהה ביותר כאשר אין תוצאה כזו לאף רכב אחר בקטגוריה.

היא זוכה לציונים גבוהים יותר גם מהמאזדה 3, ניסאן אלמרה והטויטה קורולה.

 

בהקשר של הדיהו/שברולט, מדובר בקנייה בלתי הגיונית בעליל.

מחירה בארץ מנופח (לטובת הנחות לציי הרכב)-תבדוק כמה עולה הדיהו הזו בעולם וכמה עולות המתחרות הישירות.

תוצאות מבחני הריסוק שלה סבירות בלבד, היא מאוד רועשת לא מהנה לנהיגה וגם לא מאובזרת. אגב בארצות הברית ( שם היא משווקת כסוזוקי פורנזה) היא זולה יותר אפילו מהליאנה הקטנה יותר.

 

חלופות כמו מאזדה 3, פורד פוקוס,טויטה קורולה וסובארו אימפרזה יהיו עדיפות יותר.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חולק אני עליך בשני נושאים:

גם לי היה נסיון פושר עם פורד. מה זה פושר- עדיף שלא אתחיל לספר. היא היתה שנת 83. מה הקשר לרכב 2006? מקרי לחלוטין.

אנחנו מחליפים רכב כל 10 שנים לפחות, כולן אמריקאיות [פרט לנפילות בודדות תוצרת יפן- אך לא עוד], ולא נראה לי שיפנית זו או אחרת היתה עומדת בעול.

 

נושא השרשור- אכן כמו שנאמר השברולט אינה שברולט אלא דייהו, ויש חלופות טובות ממנה.

מנהיגה שלי בקורולה החדשה, אין בה חן. אמנם מרגישה מוצקה ועמידה, אך אפורה לחלוטין, כמו שאר חברותיה מיפן, ממש לא מהנה [בכל המושבים, לא רק לנהג], חלשה, והאבזור חסר [בדגם הליסינג...].

אם כבר יפנית, הרי שהיפנית הטובה בעולם היא סובארו... [יפנית עם נשמה?] לא הייתי מתלבט לגביה.

 

האופל אסטרה 1.6 נמצאת ברף העליון של התקציב, שווה לבחון אותה.

למה סתם להקצין? ניסיון פושר עם פורד זה דווקא עם פורד טאורס. אמינות בינונית, אבל זה מצופה לגבי רכב אמריקאי.

 

אתה גם לא יכול סתם להכריז שהאימפרזה היא "היפנית הכי הטובה בעולם". הכי טובה במה? נהיגה? אבזור? אמינות? לאיזה קהל יעד? עם אילו העדפות? גם כשאני הגנתי על האלמרה לא אמרתי שהיא המכונית הכי טובה בעולם, אמרתי שהיא מתחרה ראויה לטויוטה, הונדה, דייהולט וכו'...

 

אישית, למרות שהאיפרזה נחמדה, אף פעם לא אהבתי יותר מדי את עיצוב הפנים שלה ואת עיצוב החוץ שלה (מצועצעת מדי). בנוסף, למרות שהאמינות של סובארו טובה מאוד היא עדיין לא ברמה של שלושת היפניות הגדולות (טויוטה, הונדה וניסאן). ויש אנשים שנושא האמינות מאוד חשוב להם - בעיקר במכוניות לשנתונים ארוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שניסאן הצליחו להפיל אותך בפח השיווקי עם תוספות אבזור זניחות.

 

לא דיברת על מנוע, גיר , שילדה , ניהוג ותוצאות מבחני ריסוק שהם הדברים שבאמת חשובים.

 

למי אכפת שהשמשה מסננת UV????

כל השמשות מסננות UV ברמה זו או אחרת. בגלל זה אי אפשר להשתזף כשנוהגים באוטו עם חלונות סגורים. (או בבניני משרדים).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל השמשות מסננות UV ברמה זו או אחרת. בגלל זה אי אפשר להשתזף כשנוהגים באוטו עם חלונות סגורים. (או בבניני משרדים).
נכון, אתה צודק אבל יש שמשות שמצופות בציפוי מיוחד שמסננן עוד כ- 50% מחום השמש (לא רק במכוניות, גם בבנייני משרדים חדשים) התוצאה היא מכונית קרירה יותר, בעיקר במזג האוויר הישראלי. האופציה הזו מגיעה במספר מכוניות חדשות היום (ובד"כ לא מפרסמים את זה במפרט של הרכב בגלל שגם יבואני הרכב בארץ לא מודעים לסוג השמשות הזה). ניתן לבדוק עם הרכב שלכם מגיע עם שמשות כאלו - בד"כ יהיה כתובת על השמשה משהו בסגנון "Heat and UV filter glass" או "UV TECH".
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השבוע אני אלך לסוכנות ניסאן ואבדוק את האלמרה החדשה!

 

תודה על כל התגובות!

האלמרה החדשה לא ממש חדשה...

 

תבדוק גם את המאזדה 3 והקורולה.

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6722 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...