Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתם זוכרים לפני כשבוע האוטו התחיל לקרטע לי...

 

לא ממש ידעתי ממה הקירטועים האלה אבל זה היה ממש מעצבן האוטו לא נסע חלק בכלל

 

בסופו של דבר נכנסתי למוסך והתברר שמקור הבעיה היה מים על החוט הצתה

עבודה של 10 שניות עם קומפרסור פתרה את הבעיה ועכשיו המנוע עובד חלק :D

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
אם אתם זוכרים לפני כשבוע האוטו התחיל לקרטע לי...

 

לא ממש ידעתי ממה הקירטועים האלה אבל זה היה ממש מעצבן האוטו לא נסע חלק בכלל

 

בסופו של דבר נכנסתי למוסך והתברר שמקור הבעיה היה מים על החוט הצתה

עבודה של 10 שניות עם קומפרסור פתרה את הבעיה ועכשיו המנוע עובד חלק :D

 

לירן

 

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

"אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים"

 

לירון סימפסון :lol::D

×
×
  • תוכן חדש...